خانهاخبار
ویدیوی جعبه‌گشایی Galaxy Note 9 سامسونگ قبل از معرفی رسمی!

ویدیوی جعبه‌گشایی Galaxy Note 9 سامسونگ قبل از معرفی رسمی!

ویدوی جعبه‌گشایی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ پیش از معرفی رسمی در تاریخ 18 مرداد منتشر شده است.
۱۳۹۷/۵/۱

سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده است که Galaxy Note 9 را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) در یک مراسم تحت عنوان Galaxy Unpacked در نیویورک معرفی خواهد کرد اما این موضوع باعث نشده است تا شایعه‌پردازان از گمانه‌زنی پیرامون جدیدترین پرچمدار سامسونگ دست بکشند! به‌تازگی نیز ویدیوی جعبه‌گشایی جانشین Galaxy Note 8 منتشر شده است که نسخه مشکی‌رنگ این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در ویدیو مشخص است، جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 طراحی مانند نسل قبل خواهد داشت؛ خبری از حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیست و سامسونگ ترجیح داده تا برخلاف رقبایش، پرچمداری مجهز به «ناچ» ارائه ندهد. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، جانشین Galaxy Note 8 به صفحه‌نمایش 6.3 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است؛ نمایشگر این گوشی رزولوشن QHD+ یا 1440 در 2960 پیکسل دارد که مانند نسل قبل است. با اینکه جلوی گوشی Galaxy Note 9 مانند نسل قبل است اما در قاب پشتی، بیشترین تغییرات لحاظ شده؛ از جمله تفاوت‌های موجود میان جانشین Galaxy Note 8 و نسل قبل می‌توان به جای‌گیری متفاوت سنسور اثرانگشت اشاره کرد. سامسونگ هم‌اکنون حسگر اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال داده تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد.

با وجود اینکه سامسونگ گوشی Galaxy S9 Plus را با دوربین دوگانه عمودی ارائه داده است، خبری از این چینش در Galaxy Note 9 نیست؛ مطابق با نسل گذشته شاهد جای‌گیری دو سنسور به صورت افقی در پنل پشتی دستگاه هستیم. مشخصات مندرج روی جعبه تایید می‌کند که Galaxy Note 9 به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ آن‌طور که پیداست، تمامی سنسورها OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال دارند اما هیچ‌ اشاره‌ای به امکان تغییر دهانه لنزی سنسورهای دوربین نشده است؛ همان‌طور که می‌دانید، Galaxy S9 یا Galaxy S9 Plus از سنسور 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی خود بهره می‌گیرند که بسته به شرایط نوری، سنسور دوربین با دیافراگم F1.5 (در محیط‌های کم‌نور و تاریک) و F2.4 (در محیط‌های روشن) عکس ثبت می‌کند. روی جعبه، همچنین اشاره شده است که Galaxy Note 9 مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی خواهد بود؛ دوربین سلفی این گوشی از فوکوس خودکار بهره می‌گیرد.

دیگر مشخصات Galaxy Note 9 حاکی از ارائه این پرچمدار 6.3 اینچی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت رم است؛ به همین جهت، نسخه پایه مدل 128 گیگابایتی نخواهد بود. البته انتظار داریم مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی Galaxy Note 9 نیز به فروش برسد؛ هرچند برخی اذعان دارند که بهترین نسخه از پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 به هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. جدیدترین پرچمدار سامسونگ به تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد؛ نسخه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 در ایالت متحده و چین به فروش خواهد رسید.

روی جعبه همچنین به تجهیز Galaxy Note 9 به حسگر تشخیص عنبیه چشم (Iris Scanner) اشاره می‌شود که در نسل قبل نیز به‌کار گرفته شده بود؛ البته آن‌طور که شایعات نشان می‌دهد، گلکسی نوت 9 آخرین پرچمدار سامسونگ با حسگر تشخیص عنبیه چشم است زیرا در Galaxy S10 سامسونگ از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده خواهد کرد و حسگر تشخیص عنبیه چشم را از پرچمدارانش حذف می‌کند. در آخر مشخص شده است که Galaxy Note 9 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و هدفون‌های شخصی‌سازی شده AKG را به همراه دارد؛ شایعه شده است پد شارژ بی‌سیم Galaxy Note 9 از دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و همراه با شارژ گوشی می‌توانید ساعت مچی Galaxy Watch را نیز شارژ نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ali

۱۳۹۷/۵/۲
نه حکم حریف دست گرمی داره

آرش

۱۳۹۷/۵/۲
میت 20 حکم عزرائیل برای نوت 9 داره

امین

۱۳۹۷/۵/۲
به مصطفی وقتی طراحیش بدون نقصه چرا از نو طراحی کنه فقط ایرادات جزیی رو برطرف کرده مثل محل اثر انگشت.چیزی که در محصولات اپل هم میبینیم و غیر آیفون x بقیه چند ساله یک شکل هستند اینه فرق یک برند اصیل مثل سامسونگ و برند های دیگه مثل چینی ها که هر روز یک طرح میدن بیرون

محمد

۱۳۹۷/۵/۲
واسه کسی که اصل رو از فرع تشخیص نمیده بله با هم فرقی ندارن.بنجول هم یک برند دیگه اس همه میشناسنش همون که گوشی های سایه میندازه و بوت لوپ میشه hang i good

ali

۱۳۹۷/۵/۲
هیچ ضعفی نداره باتریش هم شده 4000 فقط یک رقیب واسه این فبلت دوست داشتنی وجود داره و اون میت 20 هواوی خواهد بود بقیه نقش سیاه لشگر رو دارن