خانهاخبار
قیمت و مشخصات نهایی پرچمدار Xperia XZ3 سونی

قیمت و مشخصات نهایی پرچمدار Xperia XZ3 سونی

یک خرده‌فروش بریتانیایی با افشای مشخصات نهایی و قیمت Xperia XZ3 سونی، به شایعات پیرامون این گوشی دامن زده است. جانشین Xperia XZ2 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۴/۳۱

 سونی تایید کرده است که در نمایشگاه IFA 2018 حضور پیدا خواهد کرد و کنفرانس خبری را در تاریخ 30 اوت برگزار می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که در یک ماه آینده، سونی از گوشی پرچمدار Xperia XZ3 و Xperia XZ3 Compact رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی نیز یک خرده‌فروش به شایعات پیرامون پرچمدار جدید سونی دامن زده است و مشخصات سخت‌افزاری این مدل را به همراه قیمت نهایی آن فاش کرده. خرده‌فروشی بریتانیایی، صفحه‌ پیش‌فروش پرچمدار Xperia XZ3 را فعال کرده اما به مشخصاتی که در این صفحه آمده است، باید با دیده شک و تردید نگریست. البته اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد جانشین Xperia XZ2 به صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز خواهد شد. لازم به‌ذکر است که پیش‌تر، گوشی پرچمدار سونی با صفحه‌نمایش QHD+ دیده شده بود اما آن‌طور که پیداست، سونی فعلا به استفاده از نمایشگرهای FHD+ در پرچمداران خود ادامه خواهد داد؛ البته Xperia XZ2 Premium که در اواسط بهار معرفی شده است، از این موضوع مستثنی بوده و از نمایشگر با رزولوشن 4K بهره می‌گیرد.

در مجموع به‌نظر می‌رسد مشخصات سخت‌افزاری گوشی Xperia XZ3 شباهت زیادی به پرچمدار پیشین این کمپانی یعنی Xperia XZ2 دارد که این موضوع باعث شده است تا صحت این شایعه زیر سوال برود؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد پرچمدار آینده سونی دوربین بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت و باتری بهتری را برای خود برگزیده است. با توجه به مشخصات به‌دست آمده، Xperia XZ3 به دوربین دوگانه 19 و 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ مشابه این ترکیب را در گوشی Xperia XZ2 Premium سونی نیز دیده بودیم. در زمینه باتری نیز گوشی Xperia XZ3 سونی از یک نمونه 3240 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

image

در لیست سایر مشخصات سخت‌افزاری پرچمدار جدید سونی، اشاره می‌شود Xperia XZ3 به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. ضمن اینکه مدل مذکور به دوربین تکی 13 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر خود مجهز شده است تا عکس سلفی به ثبت برساند؛ هرچند، شایعات پیشین به عرضه Xperia XZ3 با دوربین سلفی دوگانه اشاره داشته‌اند.

منبع انتشار مشخصات پرچمدار جدید سونی، مدعی است که Xperia XZ3 ضخامت 10.1 میلی‌متری خواهد داشت؛ این موضوع باعث می‌شود تا جانشین Xperia XZ2 نسبت به نسل قبل نزدیک به 1 میلی‌متر باریک‌تر باشد. همچنین در صفحه‌پیش فروش این گوشی اشاره شده است که Xperia XZ3  با قیمتی معادل 849 یورو (نزدیک به 67 و 600 روپیه) عرضه خواهد شد؛ بدین شکل، جدیدترین پرچمدار سونی به یکی از گران‌قیمت‌ترین پرچمداران نیمه دوم سال 2018 تبدیل خواهد شد. سونی با رونمایی از پرچمدار جدیدش که Xperia XZ3 نامیده می‌شود، این فرصت را در اختیار خواهد داشت تا با Galaxy Note 9 سامسونگ که در تاریخ 24 اوت عرضه می‌شود؛ آیفون‌های 2018 که شامل دو مدل رده‌بالا با نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی اولد است و در اواخر ماه سپتامبر عرضه خواهند شد؛ پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل که در ماه اکتبر معرفی می‌شوند و پرچمدار Huawei Mate 20 رقابت داشته باشد.

البته همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این مشخصات به صورت رسمی تأیید نشده است؛ به همین جهت نمی‌دانیم اطلاعات به‌دست آمده تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۷/۵/۲
شبیه یک تیکه آجره با ضخامت بالاست

علیرضا

۱۳۹۷/۴/۳۱
وقتی که بیاد رو هوا می خرمش