خانهاخبار
آیا مایکروسافت خود را برای عرضه یک گوشی اندرویدی آماده می‌کند؟

آیا مایکروسافت خود را برای عرضه یک گوشی اندرویدی آماده می‌کند؟

شایعات از تلاش مایکروسافت برای عرضه گوشی مبتنی بر اندروید تا پایان سال میلادی جاری خبر می‌دهند.
۱۳۹۷/۴/۳۰

image

 

علی رغم اینکه به نظر می‌رسد پروژه تولید Surface phone به سال آینده موکول شده‌است، این بدین معنا نیست که در سال جاری نمی‌توان منتظر معرفی گوشی جدید توسط شرکت مایکروسافت بود. بر اساس اطلاعاتی که از گفتگوی خصوصی یکی از فروشنده‌های محصولات شرکت به دست آمده است، مایکروسافت در حال کار بر روی گوشی جدید مبتنی بر اندروید است. علی رغم اینکه ترجیح می‌دهیم چنین خبرهایی را شایعه بدانیم، اما طراحی گوشی مبتنی بر اندروید در واقع برای شرکت مایکروسافت امری منطقی به نظر می‌رسد.

آنطور که به نظر می‌رسد حتی در طی سال‌هایی که گوشی‌های مبتنی بر ویندوز شرکت نیز فعال بودند، درآمد شرکت از فروش گوشی‌های مبتی بر اندروید به خاطر دارایی های گسترده مرتبط با این پلترفم بیشتر بوده‌است. علاوه بر این شرکت نرم افزارهایی مشترک برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به مشتریان پیشنهاد داده‌است که عمدتا دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند. با توجه به این ظرفیت‌ها عرضه گوشی مبتنی بر اندورید برای مایکروسافت فرصتی مناسب تلقی می‌شود.

اگرچه ممکن است این فروشنده فروشگاه مایکروسافت چیزهایی شنیده باشد اما معمولا آنها آخرین افرادی هستند که از چنین اخباری باخبر می‌شوند. در حقیقت فروشندگان فروشگاه‎ها بیشتر بر روی فروش سخت‌افزارهای موجود برای دریافت کمیسیون تمرکز دارند و توجهی به دستگاه‌های جدید، تبلتها و گجت‌های پوشیدنی ندارند.

اگرچه تولید گوشی اندورید با برند مایکروسافت دور از ذهن نیست و کاملا منطقی به نظر می‌رسد به جز اظهار نظر این فروشنده، هیچ سرنخ دیگری از چنین دستگاهی در دسترس نیست و همچنان باید برای شنیدن اخبار رسمی و موثق منتظر ماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۹/۳
کاملا موافقم.
یه آه هم من میکشم و امیدوارم که این حرفها در حد همون شایعه بمونن.
حیف و صد حیف از ویندوزفون ۱۰. هر چی باشه نود و چند درصد جامعه جهانی، سواد درست و حسابی ندارند و متاسفانه کسی برای اون چند درصد باقی مونده، کاری نمیکنه.
به امید روزی که پروژه آندرومدا دنیا رو متحول کنه و ویندوزفونیها رو سربلند.

!!!!!!

۱۳۹۷/۴/۳۰
مبتنی بر اندروید؟پفف
اونوقت برا چی باید گوشی مایکروسافت بخریم؟