خانهاخبار
گوشی Nokia X5 فردا 27 تیر معرفی می‌شود

گوشی Nokia X5 فردا 27 تیر معرفی می‌شود

نوکیا با انتشار تیزری اعلام کرده است که Nokia X5 یا همان Nokia 5.1 Plus فردا رسما معرفی می‌شود. این گوشی قرار بود هفته گذشته رونمایی شود اما رویداد معرفی‌اش به خاطر شرایط جوی نامناسب لغو شد.
۱۳۹۷/۴/۲۶

کمپانی نوکیا قرار بود گوشی Nokia X5 را تحت عنوان Nokia 5.1 Plus در تاریخ 11 ژوئیه معرفی کند اما رویداد رونمایی از این گوشی تازه به دلایلی لغو شد و حالا با توجه به انتشار تیزر تبلیغاتی تازه منتسب به این گوشی به نظر می‌رسد که نوکیا تصمیم گرفته است آن را 18 ژوئیه (27 تیر) رسما معرفی کند.

image

البته این موضوع رسما از سوی نوکیا تأیید نشده است و به نظر می‌رسد که مقامات این کمپانی همچنان منتظر هستند تا شرایط آب و هوایی منطقه مساعد شود چراکه گفته می‌شود این موضوع علت اصلی لغو رویداد قبلی بوده است.

همچنین گزارش شده که گوشی Nokia X5 قرار است به قیمت 120 دلار روانه بازار چین شود اما قیمت آن در سایر کشورها کمی بالاتر خواهد بود. این گوشی از نظر مشخصات و قابلیت‌ها نسخه‌ای ارزان‌تر وسطح پایین‌تر از Nokia X6 به شمار می‌رود. همان‌طور که می‌دانید، Nokia X6 اولین گوشی ساخت HMD Global است که با طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) به فروش می‌رسد.

image

گفته می‌شود گوشی Nokia X5 یا همان Nokia 5.1 Plus به پردازنده مدیاتک Helio P60 مجهز می‌شود و از 3 / 4 یا 6 گیگابایت رم به همراه 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شود و یک حسگر 8 مگا پیکسلی هم برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی در پنل جلوی آن قرار گیرد.

گوشی Nokia X5 هم مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های تازه نوکیا تجربه اندروید ناب را به کاربران ارائه می‌دهد اما ممکن است که یک پوسته شخصی سازی شده برای نسخه مخصوص بازار چین آن در نظر گرفته شود؛ چراکه اغلب سرویس‌های گوگل در این کشور در دسترس نیستند. Nokia X5 صفحه نمایش 5.88 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1080 در 2244 و نسبت نمایش 80% دارد و از باتری غیرقابل تعویض 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی در ابعاد 149.5 × 72 × 8.1 میلی متر ساخته شده است و همچنین 160 گرم وزن دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Sahand

۱۳۹۷/۴/۲۹
خیلی مسخره هس الان اگه سامسونگ بود جی اس ام فقط از اووون پست میذاشت اما از نوکیااا خبری نیس امروزم رونمایی شد اما بازم هیچ خبری نذاشتن. واقعا که

مهدی

۱۳۹۷/۴/۲۶
فقط کاش محل این رونمایی هم اعلام میشد..شاید بعضیا وقت سرچ نداشته باشند ..