خانهاخبار
انتشار تیزر جدیدی از هایپرکار برقی پینینفارینا

انتشار تیزر جدیدی از هایپرکار برقی پینینفارینا

پینینفارینا یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در حوزه طراحی خودرو محسوب می‌شود. این کمپانی به تازگی تیزر هایپرکار الکتریکی خود را منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۴/۲۵

پینینفارینا تصاویر بیشتری را از هایپرکار برقی خود، پروژه PF0 منتشر کرده است. این سه رندر جدید طراحی خارجی این خودرو را به نمایش می‌گذارد. در توسعه این خودرو Nick Heidfeld با شرکت پینینفارینا همکاری می‌کند. Heidfeld در گذشته در مسابقات فرمول 1 به عنوان راننده حضور داشته است و حال در فرمول E با دیگر رانندگان رقابت می‌کند. 

بر اساس رندرهای جدید با یک خودروی کوپه کم ارتفاع رو‌به‌رو هستیم. چراغ‌ها در بخش جلویی این خودرو به صورت کشیده طراحی شده‌اند. مدیر بخش طراحی این شرکت اعلام کرده با انتشار رندرهای PF0 قصد دارد مشتریان را قبل از رونمایی از این محصول با طراحی خودروی آینده پینینفارینا آشنا کند. 

image

پینینفارینا به عنوان یک شرکت فعال در حوزه طراحی خودرو شناخته می‌شود. به همین علت پینینفارینا قصد دارد قدم محکمی در حوزه تولید خودرو بردارد و اولین محصول خود را با طراحی و مشخصات فنی بی‌نظیری معرفی کند. اولین محصول تولیدی این شرکت به چهار موتور الکتریکی مجهز می‌شود که در مجموع قادر به تولید 2000 اسب بخار (1491 کیلووات) قدرت هستند. 

سرعت خودروی پروژه PF0 در کمتر از 2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو بیش از 402 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. انتظار می‌رود باتری‌های مورد استفاده در این خودرو قادر به همراهی راننده تا 483 کیلومتر مسافت باشد، البته این مسافت در زمانی که سرعت خودرو حداکثر باشد، کمتر می‌شود. 

image

پینینفارینا قصد دارد خودروی پروژه PF0 را پشت درب‌های بسته در مراسمی در شهر مونتری در ماه آگوست برای افراد خاصی به نمایش بگذارد. برای شرکت در این مراسم افراد باید دعوتنامه داشته باشند. در حقیقت این مراسم برای افرادی برگزار می‌شود که قصد خرید این هایپرکار الکتریکی 2.5 میلیون دلاری را داشته باشند. 

پینینفارینا این خودرو را در سال 2019 مورد آزمایش قرار می‌دهد بنابراین انتظار می‌رود سال آینده تصاویر مخفیانه این دستگاه در فضای مجازی منتشر شود. این خودرو در سال 2020 در اختیار خریداران خود قرار می‌گیرد. این کمپانی قصد دارد پس از معرفی پروژه PF0 حضور فعال‌تری در زمینه تولید خودرو داشته باشد. در همین راستا این کمپانی در آینده از یک خودروی شاسی بلند برقی با قیمت 185 هزار دلار نیز رونمایی خواهد کرد که افراد بیشتری می‌توانند آن را مورد خریداری قرار دهند.

image

در سال 2015 شرکت هندی ماهیندرا این کمپانی فعال در زمینه طراحی خودرو را با پرداخت مبلغ 185 میلیون دلار مورد خریداری قرار داد. این شرکت پس از فروش به دو بخش تقسیم شد. یکی از این قسمت‌ها در حوزه طراحی فعالیت دارد که Pininfarina SpA نام دارد و بخش دیگر با نام Automobili Pininfarina وظیفه تولید خودرو را بر عهده دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)