خانهاخبار
نام کامل اندروید P فاش شد؛ خشکبار ایرانی جایگزین دسرهای رنگارنگ

نام کامل اندروید P فاش شد؛ خشکبار ایرانی جایگزین دسرهای رنگارنگ

گوگل همچنان در حال ارائه‌ی نسخه‌ی پیش نمایش اندروید P برای توسعه دهندگان است و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی این سیستم عامل چند ماه باقی مانده است. همیشه یکی از مرموزترین و جالب‌ترین موضوعات پیش از معرفی نسخه‌ی جدید اندروید، نام کامل آن بوده است که ظاهرا این بار هوآوی آن را فاش کرده است.
۱۳۹۷/۴/۲۱

حروف الفبای خانواده‌ی اندروید این بار به حرف P رسیده است که میزبان نسخه‌ی جدید سیستم عامل محبوب گوشی‌های هوشمند با نام یک خوراکی خوشمزه باشد. انتظار می‌رود گوگل مانند هر سال در پاییز پیش رو این نسخه را به صورت عمومی برای دستگاه‌های سازگار ارائه کند، تا آن زمان نام این نسخه به صورت رسمی اعلام نخواهد شد. اما ظاهرا هوآوی به طور تصادفی نام کامل اندروید P را فاش کرده است.

به تازگی گزارشی در لهستان منتشر شده است که به لطف آن حالا نام نسخه‌ی جدید را می‌دانیم. ظاهرا هوآوی هنگام پاسخ به کاربری که درباره‌ی دریافت به روز رسانی اندروید اوریو ۸.۰ برای هوآوی P9 Lite mini پرسیده بود، به‌ طور اتفاقی و سهوی نام کامل اندروید P را نیز فاش کرد. یکی از پاسخ‌های هوآوی شامل اطلاعاتی درباره‌ی به روز رسانی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های این شرکت چینی بود که در آن از اندروید P با نام Android Pistachio یا اندروید پسته یاد شد. ظاهرا این نام کوتاه شده‌ی نامی است که پیش از توسط بلومبرگ با عنوان بستنی پسته‌ای مطرح شده بود.

image

بلومبرگ در ماه فوریه مدعی شد که گوگل نسخه‌ی جدید اندروید را با نام Pistachio Ice Cream معرفی خواهد کرد که البته این نام کمی طولانی است و امکان دارد کلمه‌ی Ice Cream از آن حذف شده باشد و گوگل به همان پسته‌ رضایت داده باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۴/۲۳
پسته مگه فقط تو ایرانه ک نوشتید خشکبار ایرانی؟؟

Ali

۱۳۹۷/۴/۲۲
ما که سامسونگ داریم.تا این بیاد به دست ما برسه اندروید یازده میاد.هیییی

Hamed

۱۳۹۷/۴/۲۲
پسته فقط مال ایرانه؟؟!!
آمریکا بزرگترین تولید کننده ی پسته جهانه برید سرچ کنید...

mazileo

۱۳۹۷/۴/۲۱
قرار بود اسمش popsicle باشه...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۲۱
پسته چون خندان شود, رسوا شود?