خانهاخبار
دستبند هوشمند TalkBand B5 هوآوی در راه است

دستبند هوشمند TalkBand B5 هوآوی در راه است

هوآوی یک دستبند هوشمند تازه را به نام TalkBand B5 در دست توسعه دارد. ایوان بلاس روز گذشته با انتشار تصاویر رندر شده این گجت هوشمند به طراحی ظاهری آن اشاره کرد.
۱۳۹۷/۴/۱۹

ایوان بلاس، افشاگر مشهور، روز گذشته برخی تصاویر رندر شده منتسب به گجت هوشمند TalkBand B5 هوآوی را در حساب شخصی توییتر خود منتشر کرد. کمپانی هوآوی دو سال پیش TalkBand B3 را معرفی کرد و این گجت تازه قرار است نسل تازه از این سری باشد. در این تصاویر رندر شده شاهد هستیم که TalkBand B5 از بدنه مشکی بهره می‌برد و صفحه نمایش آن کشیده طراحی شده است. باتوجه به این تصاویر همچنین می‌توان اینگونه برداشت کرد که بدنه TalkBand B5 هم مانند نسل‌های قبلی به راحتی از بندها جدا می‌شود. بدنه در صورتی که از بندها جدا شود همچنین می‌تواند به عنوان هدفون بلوتوثی تکی هم عمل کند. در این شایعه تازه همچنین ادعا شده است که هوآوی قصد دارد گجت هوشمند TalkBand B5 خود را در دو نسخه طراحی کند. یکی از این دو مدل از بدنه طلایی و بند چرمی بهره می‌برد در حالی که نسخه دیگرش بدنه نقره‌ای به همراه بند فلزی دارد. همچنین به نظر می‌رسد که هوآوی دیگر قصد ندارد مدلی به نام TalkBand B4 توسعه دهد.

image

انتظار می‌رود مچ بند هوشمند TalkBand B5 هم مانند نسل‌های قبلی از قابلیت پایش سلامتی و فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی کند و همچنین نوتیفیکیشن‌ها را هم به کاربر نشان دهد. بدین ترتیب این گجت تازه قادر خواهد بود نوتیفیکیشن تماس صوتی، پیام کوتاه و سایر یادآوری‌های مهم را به کاربر اطلاع دهد. علاوه بر این موارد همچنین در تصاویر رندر شده پیش رو شاهد هستیم که صفحه نمایش TalkBand B5 قادر است اطلاعاتی مانند زمان، هواشناسی و دما را هم به نمایش بگذارد و همچنین داده‌های فعالیت‌های ورزشی را هم مانند گام شمار به کاربر اطلاع دهد.

در این تصاویر فاش شده تازه به مشخصات فنی TalkBand B5 اشاره نشده است اما در آن‌ها شاهد هستیم که طراحی ظاهری آن تقریبا مانند TalkBand B3، نسل قبلی، است. TalkBand B3 صفحه نمایش Paasive Matrix OLED با وضوح تصویر 80 در 128 پیکسلی دارد و ممکن است که هوآوی همین تکنولوژی را در TalkBand B5 هم به کار گیرد. علاوه بر این در سایر مدل‌های نسل‌های قبلی TalkBand هوآوی، بدنه گجت با فشردن دکمه‌های کوچکی که در دو طرف آن قرار دارند، از بند جدا می‌شود و حالا این دکمه‌ها در تصاویر رندر شده تازه هم دیده می‌شوند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که هوآوی سازوکار مشابهی را برای جدا کردن بدنه TalkBand B5 از بندهای آن در نظر گرفته باشد. در حال حاضر جزئیاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت نهایی این مچ بند تازه در دسترس نیست اما امیدواریم که اطلاعات تکمیلی درباره آن در آینده نزدیک منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)