خانهاخبار
تین کاپ؛ متفاوت‌ترین پیش‌بینی آنلاین فوتبال

تین کاپ؛ متفاوت‌ترین پیش‌بینی آنلاین فوتبال

اگر اهل فوتبال هستید و می‌خواهید هیجان تماشای فوتبال که این روزها با برگزاری جام‌جهانی داغ‌ داغ است چند برابر کنید این اپلیکیشن تعاملی پیش‌بینی را از دست ندهید.
۱۳۹۷/۴/۱۱

با شروع جام جهانی بازار فوتبال از همیشه داغ‌تر شده و در این روزها هر جایی از این ورزش محبوب صحبت می‌شود. در این بازار داغ اپلیکیشن‌های زیادی هم آمده‌اند که کارهای مختلفی انجام می‌دهند اما شاید بتوان جذاب‌ترین سرویسی که توسط یک برنامه ارائه می‌شود را پیش‌بینی دانست که هیجان دیدن فوتبال را برای کسانی که پیش‌بینی می‌کنند چندین برابر می‌کند. این سرویس‌های پیش‌بینی نه‌تنها کمک می‌کنند شما هنگام دیدن مسابقه فوتبال هیجان‌زده‌تر باشید بلکه می‌توانید در این مورد با دوستان خودتان هم کل‌کل کنید و با بحث در مورد نتایج مسابقات با هم جذابیت مسابقه‌ها را چند برابر کنید.

امروز می‌خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین برنامه‌های پیش‌بینی مسابقات فوتبال است و جوایز ارزشمندی را هم برای کاربران در نظر گرفته است.

تین کاپ اپلیکیشنی است که امروز در مورد آن صحبت و شما را با بخش‌های مختلف آن آشنا می‌کنیم و علاوه بر این به مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

نصب و راه‌اندازی

می‌توانید این برنامه پیش بینی آنلاین را بازارهای ایرانی اندرویدی مانند کافه بازار یا به‌طور مستقیم از سایت تین کاپ به آدرس teencup.ir دانلود و نصب کنید. بعد از نصب برنامه صفحه اصلی ظاهر می‌شود که در آن باید نام خودتان را که نام کاربری شما هم می‌شود به همراه شماره تلفن همراهی که به آن دسترسی دارید وارد کنید. بعد از اینکه این دو بخش را پر کردید یک کد تایید برای شما ارسال می‌شود، که ارسال کد تایید چند ثانیه هم بیشتر طول نمی‌کشد، با وارد کردن کد تایید وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید.

در این صفحه یک تصویر پروفایلی پیش‌فرض بالا نمایش داده می‌شود که و نام شما به همراه 4 بخش دیگر زیر آن قرار دارد. با لمس عکس پیش‌فرض صفحه‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید جنسیت خودتان را به همراه سال تولدتان به روز کنید.

image

کار کردن با بخش‌های مختلف برنامه

مسابقات

با انتخاب این بخش وارد قسمت اصلی برنامه می‌شوید که در آن می‌توانید بازی‌های گذشته، حال و آینده را مشاهده کنید و نتیجه بازی‌هایی را که انجام نشده است پیش‌بینی کنید. برای پیش‌بینی یک بازی روی آن کلیک کنید.

image

برای بازی کردن در این بخش 14 کارت به شما تعلق می‌گیرد که در حقیقت این 14 کارت اجازه 14 بار بازی کردن را می‌دهند و اهمیتی ندارد که به سوال مطرح شده پاسخ صحیح بدهید یا خیر زیرا 14 بار بیشتر فرصت ندارید تا بازی کنید پس بهتر است در انتخاب‌هایتان خوب دقت کنید.

image

بعد از اینکه یک بازی را انتخاب کردید صفحه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که در آن 4 بخش مهم وجود دارد. اولین بخش "90 دقیقه" است. با انتخاب این بخش می‌توانید رویدادهای بازی از جمله نتیجه، آفساید، شوت، پنالتی، کارت‌های زرد، کارت‌های قرمز و کرنر را پیش‌بینی کنید.

با انتخاب هر بخش چند گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد که از شما در مورد اتفاقات بازی سوال می‌کند. به‌طور مثال با انتخاب آفساید از شما سوال می‌شود که به نظر شما بیشترین آفساید در طول 90 دقیقه مربوط به کدام تیم خواهد بود. هر کدام از گزینه‌ها هم امتیاز مربوط به خودشان را دارند. بعد از پیش‌بینی هر بخش چیزی که پیش‌بینی کرده‌اید در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. با هر پیش‌بینی یک کارت از شما کم می‌شود.

image

بخش دوم "زنده" است. این بخش در حقیقت متفاوت‌ترین قسمت نرم‌افزار است و آن را از رقبایش متمایز می‌کند. بخش زنده با شروع شدن بازی بین دو تیم فعال می‌شود و سعی می‌کند در طول بازی با ترغیب شما به کسب امتیاز بالا شما را به چالش بکشد تا در طول مشاهده بازی هیجان بیشتری داشته باشیدبازی به این صورت است که 7 عمل خطا، آفساید، شوت به چهارچوب، گل، کارت زرد، کارت قرمز و کرنر پیش روی شما قرار می‌گیرد. با انتخاب هر کدام از این 7 اتفاق فوتبالی از شما سوالی مخصوص به آن پرسیده می‌شود. به طور مثال از اگر آفساید را انتخاب کنید اول یک کارت از شما کم می‌شود و بعد سوالی به این صورت مطرح می‌شود که به نظر شما تا 5 دقیقه آینده آفسایدی رخ می‌دهد یا خیر و اگر رخ می‌دهد برای کدام تیم است. هر کدام از این پاسخ‌ها که انتخاب کنید امتیاز مخصوص به خودشان را دارند که هر چه درصد رخ دادن آن اتفاق کمتر باشد امتیاز هم بیشتر است. بعد از انتخاب جواب در صفحه اصلی پاسختان نمایش داده می‌شود و زمان 5 دقیقه شروع به کم شدن می‌کند. اگر در مدت 5 دقیقه اتفاقی که پیش‌بینی کرده بودید رخ داد بدین معنی است امتیاز آن پاسخ به شما داده می‌شود و سیستم به شما تبریک می‌گوید اما اگر اتفاقی در این 5 دقیقه رخ نداد نه امتیازی از شما کم می‌شود و نه چیزی اضافه می‌شود.

image
  
image

کنار کارت‌هایتان گزینه‌ای دیگری دارید که دو برابر کردن است اگر شما اطمینان دارید اتفاقی که پیش‌بینی کرده‌اید رخ می‌دهد می‌توانید با دو برابر کردن امتیاز به کسب امتیاز بیشتر خودتان کمک کنید.

نکته بسیار مهم در این بخش گزارش دهی سیستم به کاربر است. در طول بازی سیستم به شما آمار لحظه به لحظه بازی شامل گل‌ها، آفسایدها، خطاها و کارت‌ها را می‌دهد و حتی اگر دسترسی‌ای برای تماشای بازی نداشته باشید از طریق این بخش می‌توانید به طور کامل آمار بازی را لحظه به لحظه دنبال کنید. اگر هم در حال تماشای مسابقه هستید با کمک این بخش از نرم افزار امکان این را دارید که صفحه دومی پیش روی شما باشد که تمامی اتفاقات را برایتان نشان می دهد و می توانید مروری از اتفاقات رخ داده در طول بازی داشته باشید.

image
  
image

بخش بعدی "آمار" است که بعد از اتمام بازی امکان مشاهده آمار را برای شما فراهم می‌کند و در نهایت بخش آخر "رتبه‌بندی" است که با وارد شدن به آن می‌توانید رتبه خودتان را بین دیگر کاربران مشاهده کنید.

 

در بخش زیر مجموعه مسابقات می‌توانید بازی‌های روزهای گذشته را هم به همراه آمارهای کامل آن‌ها ببینید.

گروه‌ها

در این بخش گروه‌های جام جهانی به نمایش درمی‌آیند و علاوه بر مرور کلی جداول تمام گروه‌های جام جهانی، امکان این را دارید که جدول مسابقات حذفی را ببینید.

image
  
image

رتبه‌بندی

در این بخش می‌توانید افراد برتر که امتیاز بیشتری از پیش‌بینی‌ها به دست آورده‌اند مشاهده کنید و در پایین‌ترین بخش هم نام خودتان را به همراه امتیازتان ببینید. این بخش دو قسمت هفتگی و کلی دارد که نشان می‌دهد که امتیاز کاربران در هفته یا در مجموع این روزها به چه صورت است.

image

سوال روز

آخرین قسمت برنامه سوال روز است. در این بخش می‌توانید هر روز به 7 سوال 10 امتیازی پاسخ بدهید که فرصت پاسخ‌گویی به هر سوال فقط 12 ثانیه است و کاملا سوالات فوتبالی و مربوط به جام جهانی هستند.

image
  
image

کارکرد برنامه و نظر نهایی

محیط برنامه کاملا فوتبالی در نظر گرفته شده است و از افکت‌های سوییچ کردن بین صفحات تا پس زمینه‌ها همه و همه نمادی از بازی پر هیجان فوتبال را با خود دارند. اتصال به سرورها هم بسیار خوب و سریع انجام می‌شود و هیچ زمانی برای اتصال به سرورها هدر نمی‌رود و همانطور که متوجه شده‌اید برای کار کردن با این برنامه به طور حتم باید به اینترنت متصل باشید.

این سیستم به هیچ وجه جزو سیستم‌های شرط بندی نیست و علاوه بر پیش بینی آنلاین مسابقات می‌توانید اتفاقات رخ داده در بازی‌های جام جهانی را هم به صورت لحظه به لحظه دنبال کنید و هم تاریخچه بازی‌ها را ببینید که تمامی این سرویس‌های ارائه شده توسط تین کاپ کاملا رایگان هستند.

چیزی که این اپلیکیشن را از رقبایش متمایز می‌کند نحوه پیش‌بینی آن است. اگر دقت کرده باشید بیشتر سرویس‌های پیش‌بینی بر نتیجه دقیق مسابقه تاکید دارند در حالی که از دیگر بخش‌های بازی غافل می‌شوند؛ اما در این سرویس شما زیاد با نتیجه بازی سر و کار ندارید و تنها یکی از قسمت‌های پیش‌بینی به شمار می‌رود در حالی که پیش‌بینی آمار کلی بازی بخش اصلی این سرویس است و سبب می‌شود هیجان بازی‌ها برای شما بسیار بیشتر شود زیرا مجبورید به تمام آمارها دقت کنید تا ببینید حدستان برای آن‌ها درست بوده یا نه. علاوه بر این با شرکت در بخش مسابقه زنده یک تعامل با سیستم دارید که در سیستم‌های رقیب دیده نمی‌شود.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)