خانهاخبار
بازار داغ شایعه‌ها درباره پنل شفاف در پرچمدار Mi 8 شیائومی

بازار داغ شایعه‌ها درباره پنل شفاف در پرچمدار Mi 8 شیائومی

شیائومی چندی پیش تازه‌ترین پرچمدار تازه خود را به نام Mi 8 معرفی کرد. این گوشی در یک نسخه با پنل شفاف هم رونمایی شده اما شایعه‌های مختلفی درباره نمای پشتی آن مطرح شده است.
۱۳۹۷/۳/۲۰

سال‌هاست که سازندگان مختلف نسخه‌هایی با بدنه شفاف از برخی محصولات خود عرضه می‌کنند. دسته‌ها و همچنین برخی کنسول‌های بازی از این قبیل نمونه‌ها با بدنه شفاف هستند. به همین خاطر اگر سازنده‌ای بخواهد این ترند را دوباره احیا کند، دیگر جای هیچگونه تعجبی باقی نمی‌ماند. گوشی Mi 8 Explorer Edition هم تازه‌ترین گوشی هوشمند است که به تازگی معرفی شده و از این ترند پیروی می‌کند؛ از طرفی این مدل نتوانسته محبوبیت به خصوصی را که کمپانی شیائومی به دنبالش بوده است به دست بیاورد.

image

گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 Explorer Edition با پنل پشتی شفاف طراحی شده است و بخشی از قطعات داخلی آن از ورای بخش شفاف پنل دیده می‌شوند. این طراحی بسیار زیبا دیده می‌شود اما اگر تا به حال تصاویر مربوط به باز شدن قطعات Mi 8 را دیده باشید، متوجه می‌شوید که این بخش‌ها به زیبایی موجود در پنل پشتی Explorer Edition نیستند. همچنین به نظر می‌رسد که برخی از این قطعات مورد نظر اصلا در چنین موقعیتی قرار ندارند. همین موارد باعث شدند به این نتیجه برسیم که آنچه در پنل پشتی Mi 8 Explorer Edition به نمایش درآمده درواقع جعلی و تصویری به جز قطعات اصلی درونی آن است.

پس از انتشار شایعه مزبور مبنی بر نمایش برچسب جعلی در پنل پشتی این نسخه، کمپانی شیائومی با انتشار بیانیه‌ای در خبرگزاری The Verge اذعان کرد که پنل پشتی Explorer Edition واقعا شفاف طراحی شده است و آنچه می‌بینید جعلی نیست. این سازنده در ادامه اعلام کرد آنچه در بخش بالای پنل پشتی دیده می‌شود، بخشی از برد اصلی آن است.

اگر تا به حال HTC U12+ را دیده باشید، متوجه می‌شوید که قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند به این زیبایی نیستند؛ پس داستان واقعی پشت طراحی ظاهری Mi 8 Explorer Edition چیست؟

برخی کاربران و کارشناسان در فضای وب در این باره اظهار نظر کرده‌اند. تعبیه قطعات جعلی روی برد اصلی این گوشی یکی از محتمل‌ترین شایعه‌ها در این زمینه است. کمپانی شیائومی خودش تأیید کرده است که قطعات به نمایش درآمده روی پنل پشتی گوشی تازه‌اش نمی‌توانند بازتاب کامل و بی نقص این قطعات باشند اما در عین حال واقعی‌اند و جعلی نیستند.

این گوشی چندی پیش معرفی شد اما عرضه رسمی آن هنوز آغاز نشده است. انتظار می‌رود که برخی کاربران علاقه مند به محض ورود Mi 8 Explorer Edition به بازار آن را کالبدشکافی کنند و از این راز بزرگ پرده بردارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۲۲
هنگ تی سی خودش با کپی کردن گوشی میزنه دیگه برندی نمیاد از یک کپی کار تقلید کنه

مهمان

۱۳۹۷/۳/۲۱
یو یازده پلاس یک هفته ست معرفی شده ؟!!!!اطلاعات خودتون را زیاد کنید لطفا.

yashar2080

۱۳۹۷/۳/۲۱
دقیقا.... به فاصله یه هفته معرفی شدن درست... ولی 6 ماهه مشخصه htc قراره گوشیشو با پنل شیشه ایی بده و حتی عکسهاش هم از قبل عید همه جا پخش شده بود و دقیقا هم مشخص شده بود کدوم قسمت شفافتره ... منتهی شیاومی صداش در نمیومد که مشخص بود داره کی برداری میکنه...

امین

۱۳۹۷/۳/۲۰
وقتی به فاصله یک هفته معرفی شدن نمیشه اسمشو گذاشت کپی

پایتخت ۴

۱۳۹۷/۳/۲۰
یه کپی از اچ تی سی.