خانهاخبار
افشای گوشی Xperia XZ2 Premium یا XZ2 Pro سونی در TENAA

افشای گوشی Xperia XZ2 Premium یا XZ2 Pro سونی در TENAA

گوشی جدید سونی با شماره مدل H8166 در TENAA فاش شده است؛ این مدل که طراحی شبیه به گوشی Xperia XZ2 Premium دارد، از باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۳/۱۹

شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2018 از خانواده Xperia XZ2 به صورت رسمی رونمایی کرد؛ در آن زمان، دو گوشی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact توسط سونی معرفی شده بودند. همچنین چندین ماه بعد، شرکت ژاپنی از یک گوشی پرچمدار دیگر با نام Xperia XZ2 Premium رونمایی کرد تا پرچمداران مطرح بازار را با گوشی 4K و مجهز به دوربین دوگانه خود، به چالش بکشد. تاکنون، اطلاعاتی از دو گوشی سونی مجهز به نمایشگر 4K به‌دست آمده که شماره مدل آن‌ها به ترتیب H8116 و H8166 است و مدل آخر در اواخر ماه مه (May) از TENAA تأییدیه کسب کرده است.

image

گوشی جدید سونی که در TENAA فاش شده است، نمایشگر 5.8 اینچی مانند گوشی Xperia XZ2 Premium سونی دارد؛ با این‌حال، رزولوشن صفحه‌نمایش فاش نشده است. البته ابعاد گوشی با مدل Xperia XZ2 Premium هم‌خوانی دارد؛ به همین جهت، مدل مذکور احتمالاً گوشی Xperia XZ2 Premium سونی باشد. در تصاویری که از گوشی Sony H8166 به‌دست آمده است، شامل مدلی با طراحی Xperia XZ2 Premium هستیم؛ به همین جهت، حاشیه‌های زیادی در بالا و پایین صفحه‌نمایش وجود دارد که برخلاف تِرِند رایج در بازار موبایل است. البته ظرفیت باتری فاش شده، با هیچ‌یک از گوشی‌های Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Premium سونی هم‌خوانی ندارد؛ به‌نظر می‌رسد گوشی جدید سونی با شماره مدل H8166 از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

در تصاویر به‌دست آمده، همچنین اشاره می‌شود که گوشی جدید سونی به دوربین دوگانه با چینش عمودی مجهز شده است؛ مانند آنچه در گوشی Xperia XZ2 Premium سونی دیده بودیم. همان‌طور که گفته شد، این احتمال وجود دارد که گوشی فاش شده Xperia XZ2 Premium سونی باشد که پیش از عرضه رسمی از TENAA تأییدیه دریافت کرده است؛ هرچند، برخی از مشخصات Sony H8166 که با پرچمدار 4K سونی هم‌خوانی ندارد، احتمالاً بدین خاطر باشد که مشخصات به اشتباه وارد شده‌اند.

image

گوشی Xperia XZ2 Premium که سونی از آن در ماه آوریل رونمایی کرده است، از نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌گیرد؛ برخلاف شایعاتی که پیش‌تر مطرح شده بود، این مدل طراحی بدون حاشیه ندارد و حتی نسبت ابعاد نمایشگر آن 16:9 است. XZ2 Premium را می‌توان اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه عنوان کرد؛ این گوشی از ترکیب دو سنسور 19 و 12 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی، ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد. همچنین یک باتری 3540 میلی‌آمپر ساعت برای آن درنظر گرفته شده است که شارژدهی باتری به کمک فناوری QC 3.0 کوالکام به سرعت امکان‌پذیر خواهد بود. این گوشی همچنین از شارژ بی‌سیم از نوع Qi پشتیبانی می‌کند.

پرچمدار 2018 سونی که اخیراً معرفی شده است، از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کند؛ همان تراشه‌ای که در گوشی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact از آن استفاده شده است. همچنین این مدل با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به بازار عرضه خواهد شد و البته می‌توانید از کارت حافظه برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی استفاده کنید. شرکت ژاپنی سونی پرچمدار جدیدش را در دو رنگ مشکی کروم و نقره‌ای کروم ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میثم

۱۳۹۷/۳/۱۹
داداش هیچ افشایی نیس گوشی xperia XZ2Premium چند روز پیش تو خود ژاپن رونمایی شد برو تو سایت سونی ببین . https://www.sonymobile.co.jp/xperia/docomo/so-04k/