خانهاخبار
با ماوس پد جدید ایسوس برای گیمرها آشنا شوید

با ماوس پد جدید ایسوس برای گیمرها آشنا شوید

ایسوس به زودی پد ماوسی را عرضه می‌کند که گیمر‌ها عاشق آن خواهند شد.
۱۳۹۷/۳/۱۵
image

ROG Balteus جدیدترین پد ماوس شرکت ایسوس است که کارآیی بیشتری نسبت به پد‌ ماوس‌های معمولی دارد. این محصول مخصوص گیمر‌ها طراحی شده و امکاناتی مثل شارژر القایی چی به آن اضافه شده است.

در کنار این قابلیت‌ها، در طراحی این محصول نظم و زیبایی خاصی به کار گرفته شده است و با توجه به اظهارات ایسوس، بزرگی سطح آن به کاربران اجازه می‌دهد ماوس را به راحتی روی آن حرکت دهند. اطلاعات دقیقی از اندازه اصلی این محصول در دسترس نیست ولی می‌توان حدس زد طول آن ۳۷ سانتی‌متر (۱۴.۵ اینچ) و عرض ۳۲ سانتی‌متر (۱۲.۵ اینچ) است.

image

دو مدل ROG Balteus وجود دارد: نسخه استاندارد که دارای ۱۵ لامپ LED است و مدل ارتقا یافته دارای شارژر القایی Qi در گوشه بالا سمت راست پد ماوس قرار گرفته است. بنابراین شما می‌توانید تلفن همراه هوشمند خود را مستقیما از طریق کامپیوتر خود شارژ کنید. هر دو پد ماوس دارای پورت USB نوع A هستند که می‌توانید هر وسیله‌ای را برای شارژ کردن به آن وصل کرده و یا از ماوس با سیم استفاده کنید.

از لحاظ فنی، ROG Balteus اولین پد ماوس نیست که دارای شارژر چی است. مثل پد ماوس Takieso Graft Design، که از چرم و پشم نرم ساخته شده، نیز این قابلیت را دارد. اما ایسوس به نظر می‌رسد اولین پد ماوسی ارائه می‌دهد که هم دارای شارژر چی است و در طراحی آن نیز از نور‌های LED استفاده شده است.

اطلاعاتی در خصوص قیمت آن و زمان معرفی آن در دسترس نیست اما به گفته سران ایسوس به زودی این محصول راهی بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۷/۳/۱۵
یک سوال (هندسه بلدی؟)
برو اندازه اون کیبوردی که تو عکسه رو در بیار بر اثاث اون اندازه اونم در میاد دیگه