خانهاخبار
به لطف iOS 12 امکان ایجاد تماس تصویری گروهی در FaceTime میسر شد

به لطف iOS 12 امکان ایجاد تماس تصویری گروهی در FaceTime میسر شد

یکی امکانات و ویژگی‌های چشمگیری که اپل در WWDC امسال از آن‌‌ رونمایی کرد، قابلیت‌های جدید FaceTime بود که می‌توان به امکان برقراری تماس تصویری گروهی، با حضور حداکثر 32 نفر شرکت‌کننده در آن، اشاره کرد.
۱۳۹۷/۳/۱۵
image

پس از گذشت تقریبا 8 سال از معرفی ویژگی تماس تصویری FaceTime، اپل امروز اعلام کرد که تماس‌های ویدئویی گروهی فیس‌تایم را برای iOS و مک به ارمغان می‌آورد، به این معنی که کاربران فیس‌تایم اکنون قادر هستند با حداکثر 32 نفر به صورت همزمان تماس ویدیویی برقرار کنند.

برای سازماندهی 32 نفر روی یک صفحه، اپل رابط کاشی‌واری طراحی کرده است که تصویر ویدئویی حداکثر چهار نفر را روی صفحه اصلی و تصاویر سایر شرکت‌کنندگان را در نوار زیرین نمایش می‌دهد. هنگامی که یکی از افراد حاضر در گروه تماس فیس‌تایم شروع به صحبت می‌کند، تصویرش به طور خودکار بزرگتر می‌شود تا به برجسته کردن او کمک کند.

ایجاد یک تماس ویدیویی گروهی بسیار ساده است، قبل از شروع تماس و دعوت افراد به آن، قادرید شرکت کنندگان را به لیست تماستان اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک تماس گروهی فیس‌تایم، با حداکثر 32 عضو، را از طریق گروه فعال در iMessage آغاز کنید. اگر در گروه iMessage شما یک تماس ویدئویی در حال انجام است، هر زمان که مایلید با ضربه زدن روی دکمه تماس ویدیویی، می‌توانید به آن ملحق شوید.

البته لازم به ذکر است که دستگاه همه شرکت‌کنندگان باید مجهز به iOS 12 باشد تا بتوانند به یک تماس گروهی در فیس‌تایم بپیوندند، این سیستم‌عامل قرار است پاییز امسال به بازار عرضه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)