خانهاخبار
اسکرین پد، محصول جدید ایسوس؟

اسکرین پد، محصول جدید ایسوس؟

ایسوس یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تولید لپتاپ، موبایل، تبلت و ... است و همواره رقیبی برای دیگر کمپانی‌های سازنده بوده است. حال شایعه‌هایی در خصوص محصول جدید این شرکت به گوش می‌رسد.
۱۳۹۷/۳/۱۱
image

ایسوس گاهی در طراحی محصولات خود، خلاقیت و نوآوری‌های خاصی به کار می‌برد. مثل محصولات ۲ در ۱ یا پدفون «موبایل در تبلت» که قابلیت جدا شدن از هم را دارند و اخیرا معرفی شدند که البته تجربه ناموفقی بود. اکنون ایسوس به دنبال معرفی محصولیست که با لپتاپ‌های تاشو لنوو یوگا رقابت کند. به نظر می‌رسد این شرکت روی پروژه‌ای به نام «اسکرین پد» و دیوایسی مبهم کار می‌کند که از لحاظ شباهت طراحی، به تاچ بار مکبوک جدید اپل نزدیک است.

سوالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد اما سایت Windows Blog Italia تا حدودی در خصوص این موضوع صحبت کرده است. هنوز مشخص نیست این اسکرین پد به چه صورت استفاده می‌شود. ممکن است وسیله‌ای باشد که به لپتاپ متصل شده و یا یک نوع لپتاپ خاص که به جای کیبورد از صفحه لمسی استفاده می‌شود.

هنوز مشخصات نرم افزاری اسکرین‌پد ایسوس مشخص نشده است. اما به طور حتم نیازمند به نوتبوک ایسوس با تاچ پد، کارت گرافیک NVIDIA GTX 970 و تراشه‌های توشیبا است. هنوز آنطور که باید مشخص نیست که این محصول در نهایت یک وسیله جانبی است یا خود یک لپتاپ کامل. این موضوع تنها با گذشت زمان مشخص می‌شود.

به هر صورت، اسکرین پد عملکردی مشخص دارد و آن صفحه نمایش ثانویه برای کامپیوتر‌های ویندوز ۱۰ است. برخلاف تاچ بار اپل، دارای صفحه نمایش تمام اچ دی است و قابلیت‌های کنترلی آن مثل کنترل پخش، اسپاتیفای، اپ لانچر و ماشین‌ حساب‌ می‌تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند.

اگر ایسوس در حال کار کردن روی چنین پروژه‌ای باشد، مهم‌ترین مسئله، زمان معرفی این محصول است. نمایشگاه Computex نزدیک است، شاید در این مدت از این پروژه رونمایی شود. اگر اینطور باشد، ایسوس به احتمال زیاد در حال برنامه‌ریزی مشابه برای پروژه لیندا و ریزر فون است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)