خانهاخبار
تیزر ویدیویی گوشی BlackBerry KEY2 از یک دکمه مرموز خبر می‌دهد

تیزر ویدیویی گوشی BlackBerry KEY2 از یک دکمه مرموز خبر می‌دهد

شرکت بلک‌بری در حال توسعه یک گوشی جدید با صفحه‌کلید QWERTY است و این مدل را با نام تجاری KEY2 عرضه خواهد کرد؛ به‌تازگی، گوشی جدید بلک‌بری در یک تیزر رسمی به نمایش گذاشته شده است.
۱۳۹۷/۳/۷

گوشی BlackBerry KEY2 که به عنوان جانشین BlackBerry KEYone عرضه خواهد شد، برای رونمایی در تاریخ 7 ژوئن درنظر گرفته شده است. به لطف تصاویری که از این گوشی در رگولاتوری TENNA فاش شده، می‌دانیم گوشی جدید بلک‌بری به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ این مدل، اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه است که با برند بلک‌بری روانه بازار خواهد شد. به‌تازگی نیز، تیزر ویدیویی توسط شرکت سازنده منتشر شده است که روی لنزهای دوربین تمرکز دارد و همچنین از تجهیز BlackBerry KEY2 به یک دکمه مرکوز روی صفحه‌کلید QWERTY این مدل خبر می‌دهد.

image

برای اینکه طراحی این کلید را توصیف کنیم، باید گفت که روی دکمه 9 نقطه وجود دارد که در سه سطر و سه ستون پراکنده‌ شده‌اند؛ اگر به حدس و گمان استناد کنیم، این کلید احتمالاً به منظور دسترسی به برنامه‌های در حال اجرا در صفحه‌کلید گنجانده شده است یا شاید هم کاربرد دیگری داشته باشد که در حال‌حاضر نمی‌دانیم! باید تا ماه آینده منتظر ماند و دید تا از صحت این موضوع مطلع شد. دیگر تغییراتی که در گوشی جدید بلک‌بری اعمال شده، جایگزین شدن دکمه‌های براق در گوشی KEYone با دکمه‌هایی است که به‌نظر مات خواهند بود. ضمن اینکه شرکت سازنده، دکمه‌ی پاور را از سمت چپ به سمت راست منتقل کرده است و بدین ترتیب، سعی داشته تا دسترسی به این کلید فیزیکی را ساده‌تر نماید.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی KEY2 فاش شده است و انتظار می‌رود که مدل مذکور به صفحه‌نمایش 4.5 اینچی مانند KEYone مجهز شده باشد. براساس گمانه‌زنی‌ها، این مدل نمایشگری FHD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد داشت و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، 3:2 است؛ همین موضوع باعث خواهد شد تا تراکم پیکسلی در نمایشگر گوشی جدید BlackBerry Key2 بالا باشد. در رابطه با پردازنده، شرکت سازنده از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام استفاده کرده است؛ این پردازنده شامل هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است و واحد پردازشگر گرافیکی Adreno 512، رندر محتوای گرافیکی را برعهده خواهد داشت. درون گوشی جدید بلک‌بری از شش گیگابایت رم استفاده شده است و ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران به کمک حافظه داخلی 64 گیگابایتی BlackBerry KEY2 امکان‌پذیر خواهد بود. از آنجایی‌که تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت بیشتری نسبت به پردازنده مورد استفاده در گوشی KEYone دارد، انتظار داریم شارژدهی جدیدترین گوشی بلک‌بری نسبت به نسل قبل کم‌تر باشد؛ ضمن اینکه شرکت بلک‌بری از یک باتری کوچک‌تر 3360 میلی‌آمپر ساعت در این مدل بهره برده است که ظرفیت کم‌تری نسبت به باتری 3505 میلی‌آمپر ساعت گوشی KEYone دارد. 

برای مقایسه، باید اشاره کرد که گوشی BlackBerry KEYone به نمایشگر 4.5 اینچی FHD با نسبت ابعاد 3:2 از نوع IPS LCD، تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام با هشت هسته پردازشی 2.0 گیگاهرتزی از نوع Cortex A53 و واحد پردازشگر گرافیکی Adreno 506، سه یا چهار گیگابایت رم (در مدل 32 گیگابایتی، تنها سه گیگابایت رم در دسترس است و در مدل 64 گیگابایتی، حافظه رم به چهار گیگابایت ارتقا یافته)، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با F2.0 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده بود. این گوشی با قیمتی در حدود 500 یورو توسط بلک‌بری به بازار عرضه شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)