خانهاخبار
با ویژگی‌های دوربین Y7 Prime 2018 هوآوی آشنا شوید

با ویژگی‌های دوربین Y7 Prime 2018 هوآوی آشنا شوید

وای 7 پرایم 2018 یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه هوآوی است که موفقیت نسل پیشین خود را ادامه داده. در ادامه با ویژگی‌های دوربین این گوشی آشنا می‎شویم تا دریابید چرا این گوشی می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد.
۱۳۹۷/۳/۱۲
image

یکی از اصلی‌ترین تغییرات Y7 Prime 2018 نسبت به نسل پیش از خود به دوربین دستگاه مربوط می‏شود. درحالی که مدل سال گذشته وای 7 پرایم تنها از یک لنز دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد، مدل 2018 وای 7 پرایم مجهز به دوربین دوگانه‌ای شده است که دو لنز 13 + 2 مگاپیکسلی دارد.

برخورداری از دوربین دوگانه، ویژگی است که به ندرت می‌توان در گوشی‌های هم رده Y7 Prime 2018 پیدا کرد. دوربین دوتایی این گوشی به کاربر امکان می‌دهد عکس‌هایی بسیار زیبا با عمق میدان خوبی ثبت کنند. توانایی عکاسی پرتره با افکت بوکه ویژگی دیگر دوربین دوتایی وای 7 پرایم 2018 است که هرکسی از داشتن آن استقبال خواهد کرد.

برای دوربین جلو از یک لنز 8 مگاپیکسلی استفاده شده است تا همچنان دوربین عقب کاربران را از کیفیت خوب عکس‌ها راضی نگه دارد. زمان عکاسی با دوربین جلو این امکان وجود دارد تا نور تصویر به صورت خودکار یا دستی تنظیم شود و بهترین حالت ممکن برای عکاسی از چهره در موقعیت‌هایی با نور کم ایجاد گردد.

image

هوآوی در میان امکانات خوب نرم‌افزاری دوربین، گزینه‌ای به نام AR Lens قرار داده است که اگر عاشق سلفی گرفتن و استفاده از ماسک‌های جالب هستید حتما از آن خوشتان خواهد آمد. با استفاده از این ویژگی می‌توانید روی چهره خود ماسک‌های مختلف بگذارید یا پس‌زمینه تصویر را تغییر دهید. حتی این امکان وجود دارد که ماسک‌ها و بک‌گراندهای مختلف از چهره خود فیلم‌ بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

رنگ عکس‌هایی که با دوربین Y7 Prime 2018 ثبت می‏شوند به واقعیت بسیار نزدیکند و جزئیات بالایی در آنها دیده می‌شود. با اینکه مدل 2018 وای 7 پرایم یک گوشی مقرون به صرفه است اما وضوح عکس‌های آن در سطح بالایی قرار دارد و رنج دینامیکی خوبی در تصاویر دیده میشود در نتیجه می‌توان از کنتراست عکس‌ها لذت برد.

زمانی که گزینه Wide Aperture را در نرم‌افزار دوربین فعال کنید، پس‌زمینه سوژه‌ها حالت مات و بوکه به خود می‌گیرند و جلوه بسیار زیبایی پیدا می‌کنند؛ گویی که با یک دوربین DSLR عکاسی کرده‌اید.

نمونه‌ عکس‌های گرفته شده با دوربین Y7 Prime 2018 در حالات مختلف

image
  
image

image
  
image

image
  
image

image
  
image

وای 7 پرایم 2018 یک گوشی مقرون به صرفه است که نسبت به نسل پیش از خود تغییرات اساسی داشته است. علاوه بر ظاهر زیبای دستگاه، دوربین جدید این گوشی یکی از بارزترین ویژگی‌هایی است که آن را نسبت به رقبایش برتر می‎سازد و دلیل خوبی برای انتخاب آن در این رنج قیمت است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

بلوری

۱۳۹۷/۴/۲۶
فک میکنم ما عادت کردیم که پول زیاد بدیم به ی برند واسمون هم اصن مهم نیست که بابا اینی که داریم میخریم رو ی برند دیگه داره بهترش رو میده با قیمت خیلی کمترگوشی Y7 PRIME هوآوی از گوشی های فوق العاده این برند به حساب میاد که با داشتن امکانات سخت افزاری فوق العاده قوی این گوشی رو از بقیه گوشی های هم رده خودش متمایز می کنه.پردازنده کوالکام در کنار رام 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری فوق العاده 4000 میلی آمپری این گوشی رو به عنوان یکی از بهترین میان رده های بازار تبدیل کرده هست و قابلیت OTG و پشتیبانی از نسل 4.5 اینترنت این گوشی رو به عنوان پادشاه میان رده ها نامید و پردازنده کوالکام پردازنده بسیار قدرتمندی میباشد که سرعت 1.4 گیگاهرتز آن بسیار قوی تر از پردازنده های 2 گیگاهرتزی های سیلیکون کرین خود شرکت هوآوی میباشد و دوستان توجه کنند که تراکسم پیکسلی پایین نمایشگر یکی از مزیت های این گوشی میباشد زیرا برق مصرفی را کاهش داده و باعث عدم داغ شدن پردازنده و باتری میشود دوستان این گوشی رو از دست ندید هر چه سریع تر تهیه کرده و از پادشاه میان رده ها لذت ببرید.

علی رضا

۱۳۹۷/۴/۲۶
خب توضیحی که در مورد این گوشی میشه داد میشه گفت که نسبت به نسل قبل ظاهرش شیک و زیبا شده.از سنسور اثر انگشت در پشت صفحه استفاده شده.علاوه بر این ها تشخیص چهره دومین ویژگی امنیتی این گوشی محسوب میشه که واقعا بین رقیباش هیچ‌کدام به این ویژگی مجهز نشدن و درین زمینه به این گوشی برتری میده. حالا با استفاده ازین ویژگی میشه قفل گوشی رو باز کرد. برای تشخیص چهره وای 7 پرایم 2018 با تشخیص 1024 نقطه میتونه با دقت بالا چهره رو تشخیص بده. سرعت تشخیص چهره این گوشی هم خوبه ولی نه به نسبت پرچم دارای هواوی .
در مورد دوربین میشه گفت که دو دوربینه بودن این گوشیباعث شده که از رقیباش در بازار برتری پیدا کنه. هوآوی توی این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده که یک دوربین 2 مگاپیکسلی کنارش قرار گرفته که به شما امکان گرفتن عکس های بوکه و عکس هایی که عمق مختلفی دارن رو بده .رنگ ها خیلی نزدیک به واقعیت هستن و جزییات خیلی خوب ثبت میشن.در کل دوربین عملکرد خیلی خوبی داره و درین زمینه از میان رده های دیگه بالاتره باتوجه به توضیحاتی که در سایتای مختلف نوشته شده میشه گفت اگراستفادتون از گوشی طوری هست که زیاد سنگین کار نمیکنین و اینکه کاربریش بیشتر براتون دوربین و شبکه های اجتماعی و وب گردی هست با این رنج قیمت تقریبا بهرین گزینه هست

aliii

۱۳۹۷/۴/۲۶
نمایشگر به عنوان اصلی‌ ترین واسط بین کاربر و گوشی همیشه تو انتخاب یه گوشی موثر بوده و هست. استفاده از نمایشگر اچ‌ دی‌ پلاس تو وای ۷ کاملا مناسب هست چون تقریبا همه گوشی‌ های اقتصادی با قیمت مناسب بازار از همچین رزولوشنی بهره میبرن.
با وجود افزایش ابعاد نمایشگر نسبت به نسل گذشته، تراکم پیکسلی تغییر محسوسی نکرده و به ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ رسیده که برای یه گوشی با این قیمت مناسب هست. وای ۷ ۲۰۱۷ نمایشگری ۵.۵ اینچی با تراکم ۲۶۷ پیکسل تو هر اینچ داشت.
استفاده از نمایشگر کشیده نکات مثبت و منفی مختص به خودش رو داره با این حال مهاجرت به این مدل نمایشگ های کشیده به دلیل القای حس زیبایی از مدت‌ ها پیش شروع شده و الان هم نوبت به پایین‌ رده‌ ها رسیده تا از این مدل صفحه نمایش استفاده کنن؛
چنین نمایشگرهایی برای مشاهده‌ محتوای وب و ویدئو مناسب هستند قبلا ناسازگاری‌ هایی با برخی اپلیکیشن‌ها تو اونا دیده میشد ولی الان تا حد زیادی این مشکلات حل شده.
هواوی واقعا همونقد که پول میگیره همونقد هم امکانات در اختیار کاربر قرار میده و الکی پول برند نمیگیره

مهجوری

۱۳۹۷/۴/۲۶
گوشی های جدید هواوی با قابلیت فناوری histen بسیار مناسب برای دوستداران موسیقی شده
اسپیکر Huawei Y7 Prime 2018 از نوع تک ‌کاناله‌ هست و تو لبه‌ پایینی دستگاه در کنار پورت microUSB قرار داره.
بلندی صدای خروجی در حد متوسط رو به بالا ارزیابی میشه؛ اما شفافیت و وضوح چندانی بسیار بالاس؛ البته با توجه برچسب قیمتی محصول و کلاسی که تو آن جای میگیره، واقعا کیفیت و شفافیت کافی و فراتر از انتظاره.
با اتصال هدفون این گوشی، بلندی صدا تو حد مطلوبی قرار میگیره و تو این حالت وضوح صدا تو حد قابل قبولی ارزیابی میشه؛ و به‌ نظر میرسه که صداهای با فرکانس بالا (زیر) هم به‌خوبی تولید میشن و این موضوع در موسیقی‌هایی به سبک متال یا هارد راک بیش از پیش نمود پیدا میکنه. هواوی فناوری صوتی Histen رو نیز برای وای ۷ پرایم جدید در نظر گرفته که به موجب این فناوری جالب و کاربردی میشه با اکولایزر ۱۰ خطی وضعیت پخش موسیقی رو شخصی‌ سازی کرد یا با قابلیت 3D Audio، پخش صدا رو تو سه حالت Near، Front و Wide برای تجربه‌ صوت تو حالت ‌های مختلف شبیه ‌سازی کرد.

کیانا

۱۳۹۷/۴/۲۶
یکی از بهترین اتفاقا اینه که هواوی قابلیت Wide Aperture رو هم برای وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ در نظر گرفته که به ‌لطف این قابلیت و با استفاده از ترکیب داده ‌های جمع ‌آوری‌ شده توسط سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، با تار کردن پس‌زمینه، سوژه رو برجسته ‌تر کرد؛ در این حالت کاربر میتوه پس از ثبت عکس نیز با مراجعه به گالری، میزان تار بودن پس‌ زمینه رو تغییر داد. دوربین اصلی وای ۷ پرایم توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌ دی رو داره و دوربین جلوی اون ویدیوهایی با رزولوشن اچ ‌دی ثبت میکنه
تو تصاویر ثبت ‌شده با دوربین Huawei Y7 Prime 2018 نشون داده دوربین این گوشی در طول روز و شرایط نوری مناسب، در زمینه‌ ثبت جزئیات و رنگ ‌ها عملکرد قابل قبولی رو ارائه میده و تعادل نسبتا خوبی بین نقاط تاریک و روشن تصاویر مشاهده میشه؛ اما در محیط‌ های تاریک، همون‌ طور که پیش ‌بینی میشد، نویز تصاویر خیلی بالا نمیره، به میزان زیادی از شارپ بودن تصاویر کاسته نمیشود و رنگ‌ها طراوت خود رو از دست نمیدن. این وضعیت در خصوص دوربین سلفی هم حاکم هست و تو محیط‌های روشن، شاهد عملکرد خوب اون هستیم؛