از مشاهده همه پستهای جدید اینستاگرام اطمینان حاصل کنید
اینستاگرام مدتی است که الگوریتم نمایش فیدهای جدید را تغییر داده است و دیگر پستها، به ترتیب آخرین عکسی که آپلود شده است نمایش داده نمیشود.اما با این الگوریتم جدید تعیین اینکه آیا کاربری همه محتواهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام را دیده است، کار سختی است.
اینستاگرام قصد دارد این مشکل را با افزودن قابلیتی به نام «You're All Caught Up» حل کند. این ویژگی طوری طراحی شده است که به کاربران با ارسال اعلانی، پستهایی را که در ۴۸ ساعت اخیر ارسال شده است و کاربر آنها را ندیده است، اطلاع دهد.
سخنگوی شرکت اینستاگرام اعلام کرده است که این ویژگی فعلا در حال آزمایش قرار دارد و برای تعداد محدودی از کاربران نشان داده خواهد شد. اینستاگرام هنوز اطلاعات بیشتری در مورد جزئيات این قابلیت جدید در اختیار کاربران قرار نداده است و مشخص نیست که آیا این اعلانها شامل هر پست از افرادی است که دنبال میکنید یا اینکه الگوریتمهای خاصی دارد که تصمیم میگیرد بهترین پستهای هر فالوئر را اعلان دهد.

زمانی که کاربری تمام پستهای ارسالی را مشاهده کرده باشد با نوشته "You're All Caught Up" مواجه میشود و به این ترتیب میتواند اطمینان حاصل کند که دیگر فید دیده نشدهای در اینستاگرام باقی نمانده است و میتواند با خیال راحت این شبکه اجتماعی را ببندد. این متن بخشی از تعهد اینستاگرام است تا قابلیت Usage Insights را به کاربران ارائه دهد. Usage Insights ویژگیای است که به کاربران این امکان را میدهد تا از مدت زمانی که صرف وقت گذراندن در اینستاگرام میکنند، آگاه شوند. و به این ترتیب بهتر بتوانند استفاده از این شبکه اجتماعی را مدیریت کنند.
کوین سیستروم، بنیانگذار اینستاگرام، هفته پیش در این باره در توئیتر خود نوشت: « ما در حال ساخت ابزارهایی برای کمک به کاربران اینستاگرام هستیم تا بهتر بتوانند از مدت زمانی که صرف اینستاگرام میکنند، آگاه شوند. هر زمانی که سپری میشود باید مثبت و عمدی باشد. درک اینکه چگونه زمانهای آنلاین بودن مردم بر زندگیشان تاثیر میگذارد مهم است و همه شرکتها برای مدیریت این زمانها، مسئولیت دارند. ما در اینستاگرام راه حلهای جدی برای این مسئله داریم.»