خانهاخبار
ناسازگاری برخی از دستگاه‌های سری Surface با آپدیت جدید ویندوز 10

ناسازگاری برخی از دستگاه‌های سری Surface با آپدیت جدید ویندوز 10

به دنبال انتشار جدیدترین نسخه به‌روزرسانی ویندوز10، دارندگان محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت از بروز برخی ناسازگاری‌ها شکایت می‌کنند.
۱۳۹۷/۳/۱
image

ظاهرا پس از نصب نسخه به‌روزرسانی ویندوز 10 که در آوریل 2018 منتشر شد، محصولات سری Surface مایکروسافت با مشکلاتی روبرو شده‌اند. هرچند بروز برخی مسائل پس از به‌روزرسانی‌های عمده سیستم‌عامل امر دور از انتظاری نیست، جای تعجب است که محصولات خود مایکروسافت تحت تاثیر این ناسازگاری‌ها قرار گرفته‌اند. بی شک وقتی سازنده این دستگاه‌های گران قیمت با ارائه دهنده این نسخه به‌روزرسانی یکی باشد، اینطور انتظار می‌رود که شاهد حداقل مشکلات باشیم اما، متاسفانه چنین نیست.

مشکلات به وجود آمده در Surface

شنیده‌ها حاکی از آن است که (Surface Pro (2017، محصول سال گذشته مایکروسافت، پس از نصب این نسخه به‌روزرسانی دچار کرش شده و ظاهرا این مشکل ناشی از ناسازگاری فعلی درایو SSD6 اینتل با این به‌روزرسانی است.

Surface Studio،کامپیوتر شخصی All in one مایکروسافت، نیز از این مشکلات مصون نمانده است. دارندگان این دستگاه در فروم‌های متعلق به این شرکت اظهار داشته‌اند که پس از نصب این نسخه به‌روزرسانی، ارتباط ماوس و صفحه کلید با PC قطع شده است.

با وجود تمام این مشکلات به نظر می‌رسد موضوع کاملا عادی است! مایکروسافت در فروم‌های مذکور چنین پاسخ داده است: « ما در حال حاضر بدنبال راه‌حل رفع ناسازگاری‌های موجود هستیم و دربه روزرسانی آینده ویندوز آن‌ها را ارائه خواهیم داد. لطفا جهت اطمینان از بهره‌مندی دستگاه و سیستم‌عاملتان از آخرین نسخه به‌روزرسانی، با ما همچنان در ارتباط باشید. »

امیدواریم در به‌روزرسانی بعدی که قرار است در تاریخ 12 ژوئن منتشر شود، مایکروسافت موفق به رفع مشکلات موجود شود. زمان اعلام شده برای ارائه نسخه اصلاحی ممکن است در نظر مشتریانی که از ناسازگاری سخت‌افزار مایکروسافتی گران قیمت خود با نرم‌افزار مایکروسافتی، ناخشنود هستند به اندازه کافی سریع نباشد اما، در هر صورت بهتر است  به رفع هر چه سریعتر مشکلات امیدوار باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sinakaya

۱۳۹۷/۳/۱
این اپدیت جدید هم خیلی گیر داده هر ده دقیقه یه بار پیام اپدیت میده