خانهاخبار
6 کاری که باید در اولین فرصت پس از خرید PlayStation 4 انجام دهید

6 کاری که باید در اولین فرصت پس از خرید PlayStation 4 انجام دهید

اگر به تازگی کنسول بازی پلی‌استیشن 4 خریده‌اید پیش از شروع بازی بهتر است دست نگه دارید و این 6 پیشنهاد را اجرا کنید تا از کنسول خود لذت بیشتری ببرید.
۱۳۹۷/۲/۲۹
image

پلی‌استیشن نیز مثل هر دستگاه دیگری در زمان خرید نیاز به تنظیماتی دارد تا به بهترین سطح از عملکرد خود برسد. اگر به تازگی پلی‌استیشن 4 خریده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این 6 کار را انجام دهید تا بتوانید از امکانات این کنسول بازی پرطرفدار و قدرتمند نهایت استفاده برا ببرید.

 

شخصی‌سازی

image

حتما دلتان می‌خواد کنسولی منحصر به فرد داشته باشید؛ آنطور که در میان سایرین نظیر نداشته باشید. بنابراین اولین کاری که باید روی PS4 خود انجام دهید شخصی‌سازی آن است. نصب تم‌های جذاب و اضافه کردن یک تصویر پروفایل خوب از جمله کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. همچنین اگر دست به جیب شوید می‌توانید برای کنسول خود برچسبی خاص تهیه کنید و ظاهرش را تغییر دهید.

 

اپلیکیشن‌ها

image

پلی‌استیشن 4 تنها یک کنسول بازی نیست بلکه دستگاهی است که می‌تواند تمامی نیازهای سرگرمی شما را فراهم کند. اگر سرعت اینترنت شما اجازه بدهد می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های مختلف روی PS4 اقدام به پخش برنامه‌های تلویزیونی، موسیقی و فیلم‌های سینمایی کنید.

 

دموها

image

برای اینکه از میان هزاران بازی، موردی را انتخاب کنید که باب سلیقه شما باشد؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش Demo پلی‎استیشن بزنید. در این بخش ده‌ها دمو بازی به صورت رایگان در درسترس شما قرار دارد که می‌توانید روی کنسول خود دانلود و بازی کنید و گیم‌پلی آنها را بسنجید.

 

پلی‌استیشن پلاس

image

ساختن اکانت PlayStation Plus باید جزو اولین کارهایی باشد که پس از خرید این کنسول انجام می‌دهید. یکی از مزایای داشتن اکانت پلاس، دسترسی به بازی‌های رایگان و تخفیفات خوبی است که کاربران داده می‏شود.

 

استریم

image

امروزه بسیاری از گیمرها هنگامی بازی کردن، بازی خود را در سایت‌های مختلف استریم می‌کنند تا سایر کاربران مهارت و دستاورهای آنها را در بازی‌های مختلف نظاره کنند. در پلی‌استیشن 4 تنها با فشار یک دکمه می‌توانید بازی خود را در سایت‌هایی مثل توییچ یا یوتوب استریم کنید.

 

اپ پلی‌استیشن

image

با نصب اپلیکیشن روی گوشی خود می‌توانید حتی زمانی که بازی نمی‌کنید از اخبار و وضعیت پروفایل خود با خبر باشید و پیام‌های دوستان خود را ببینید. همچنین با این اپ می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را بخرید و آن را مستقیما روی کنسول خود دانلود نمایید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رسول

۱۳۹۷/۳/۱۳
سلام به جی اس ام،سوالم این بود که‌چطور میتونم از سالم بودن هر دو ویبراتور دسته پلی۴اطمینان حاصل کنم؟ممنون

h.seyedi

۱۳۹۷/۳/۲
اگر جستجو کنید در سایت چنین مطلبی وجود داره

hossein

۱۳۹۷/۲/۳۰
سید تو ایران اگه زندگی میکنی یه مقایسه بیشتر برات وجود نداره. اونم اینه کسی که تو ایران زندگی میکنه باید بی شک پی اس 4 بخره

Mohsen

۱۳۹۷/۲/۳۰
سلام بر جی اس ام و جی اس ام های عزیز.باتشکراز اقای حسین سیدی درخواستی داشتم اگه میشد یه مقایسه و یا گفتن نقاط قوت ویا نقاط ضعف دو کنسول پلی استیشن۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس ماهارو در خرید کنسول آگاه و یاری کنین ممنون میشم