خانهاخبار
رویداد تازه سامسونگ 31 اردیبهشت برگزار می‌شود؛ احتمال معرفی Galaxy J6

رویداد تازه سامسونگ 31 اردیبهشت برگزار می‌شود؛ احتمال معرفی Galaxy J6

کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی تازه خود را با صفحه نمایش اینفینیتی تا دو روز آینده معرفی کند. پیش بینی می‌شود که دو میان رده تازه Galaxy J6 و J4 در این رویداد رونمایی شوند.
۱۳۹۷/۲/۲۹

سامسونگ روز گذشته دعوتنامه رسمی تازه‌ای منتشر کرد که از احتمال معرفی حداقل یک مدل گوشی آن هم با صفحه نمایش اینفینیتی تقریبا بدون حاشیه خبر می‌دهد. این رویداد رسمی قرار است 21 مه (31 اردیبهشت) رسما برگزار شود و با توجه به خبرها و شایعه‌های اخیر پیش بینی می‌شود که دو میان رده تازه Galaxy J6 و J4 در آن رونمایی شوند.

image

در هفته‌های اخیر بارها شایعه‌های متعددی درباره دو گوشی تازه سامسونگ به نام‌های Galaxy A6 و J6 منتشر شد و باتوجه به این گزارش‌ها اینگونه به نظر می‌رسد که هر دو از طراحی تقریبا مشابهی بهره می‌برند. کمپانی سامسونگ همچنین چندی پیش دو مدل Galaxy A6 و A6 Plus را رسما معرفی کرد اما این دو گوشی میان رده ظاهرا محدود به چند بازار هستند و عرضه جهانی‌شان هنوز تأیید نشده است. برخی معتقدند که سامسونگ ممکن است در رویداد 21 مه خود عرضه جهانی دو گوشی مذکور را اعلام کند و برخی دیگر معتقدند که تا دو روز آینده احتمالا شاهد رونمایی از Galaxy J6 خواهیم بود. میان رده Galaxy J6 هم از صفحه نمایش اینفینیتی مدرن بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که سامسونگ در طراحی آن قصد داشته است از دوگانه پرچمدار Galaxy S9 الهام بگیرد.

در گزارش‌های دیگری همچنین به احتمال رونمایی از Galaxy J4 در کنار Galaxy J6 اشاره شده است. در تصویر دعوتنامه سامسونگ مشخصا به صفحه نمایش اینفینیتی اشاره شده است اما هنوز نمی‌دانیم که Galaxy J4 هم از چنین پنل نمایشی بهره می‌برد یا خیر. در تصاویر رندر شده تازه‌ای منسوب به J6 که هفته گذشته فاش شدند، پنل اینفینیتی بار دیگر در این میان رده تازه دیده شد اما نکته جالب توجه اینجاست که پنل اینفینیتی این مدل برخلاف سایر پرچمداران سامسونگ کاملا مسطح طراحی شده است.

image

میان رده Galaxy J6 صفحه نمایش 5.6 اینچی از نوع AMOLED با پردازنده اگزینوس 7870 دارد و با توجه به بازار هدف در نسخه‌هایی با کانفیگ مختلف عرضه می‌شود. میزان رم این گوشی حداکثر 4 گیگابایت و حافظه داخلی سطح بالاترین نسخه‌اش هم 64 گیگابایت پیش بینی شده است و همچنین انتظار می‌رود که مانند سایر مدل‌های سازنده از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند. میان رده تازه سامسونگ به دوربین اصلی تکی با لنز 13 مگا پیکسلی و دوربین سلفی تکی 8 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و هر دو دوربینش فلش LED مجزا خواهند داشت. حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی تعبیه می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 3000 میلی آمپر پیش بینی شده است. گفته می‌شود که Galaxy J6 از LTE، قابلیت دو سیم کارت و همچنین سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو پشتیبانی می‌کند.

image

از طرف دیگر گفته می‌شود که Galaxy J4 صفحه نمایش 5.5 اینچی معمولی دارد اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای آن پنل LCD در نظر گرفته است یا می‌خواهد آن را به AMOLED مجهز کند. این گوشی قرار است به پردازنده اگزینوس 7570 مجهز شود و سطح بالاترین مدلش هم 3 گیگابایت رم داشته باشد. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی هستند و از فلش‌های مجزا بهره می‌برند. Galaxy J4 هم مانند J6 از امکان ارتباطی LTE، قابلیت تعبیه دو سیم کارت، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو پشتیبانی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۷/۲/۲۹
با سلام و خسته نباشید کاش سامسونگ این دو گوشی را مجهز با صفحه همیشه روشن الوییز ان نماید که خیلی عالی میشوند... تشکر