خانهاخبار
سرعت دانلود گلکسی اس 9 حدود ۳۷ درصد از آیفون 10 بیشتر است!

سرعت دانلود گلکسی اس 9 حدود ۳۷ درصد از آیفون 10 بیشتر است!

براساس نتایج یک تحقیق انجام شده، سرعت دانلود داده‌ها در گلکسی اس9 حدود ۳۷ درصد از آیفون X بیشتر است.
۱۳۹۷/۲/۲۶

در موقع خرید یک گوشی هوشمند ممکن است معیارهای مختلفی مدنظر شما باشد. شما ممکن است به طراحی، دوربین، عملکرد و مواردی دیگر اهمیت بدهید. اما سرعت دانلود و آپلود فایل‌ها چطور؟ اگر دسترسی به اینترنت پرسرعت برای شما مهم است، بهتر است بدانید که بر اساس نتایج یک تحقیق، پرچم‌دار سامسونگ سردمدار سرعت دانلود در میان گوشی‌های هوشمند است.

این آزمایش توسط شرکت Ookla، شرکت مالک وب‌سایت speedtest.net، انجام شده و نشان می‌دهد که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه دانلود داده و استریم محتوا تقریبا در میان گوشی‌های هوشمند دست‌ نیافتنی هستند. در این آزمایش مشخص شد که سرعت دانلود این گوشی‌ها حدود ۴۲ درصد از سایرین بیشتر است.

image

پرچم‌دار سامسونگ به لطف‌ مودم‌های CAT 18 LTE توانسته‌اند به چنین سرعت دانلودی دست پیدا کنند. این مودم‌ها می‌توانند بسته به سرعت شبکه، سرعت دانلودی بیش از 1.2 Gbps را به کاربر ارائه دهند. البته نوع گوشی مورد استفاده شما نیز در تخمین میزان تفاوت سرعت دانلود با پرچم‌داران سامسونگ اهمیت دارد. برای مثال، سرعت دانلود اس 9 و نسخه پلاس آن حدود ۳۷ درصد از آیفون 10، ۱۷ درصد از گوگل پیکسل ۲ و ۳۸ درصد از گلکسی اس 7 بیشتر است.

البته سرعت دانلود بالا تنها نقطه قوت اس 9 و اس 9 پلاس نیست و این گوشی به سخت‌افزاری قدرتمند نیز مجهز هستند. این گوشی‌ها به آخرین نسل از پردازنده‌های شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 مجهز شده‌اند و در نسخه‌های ۴ یا ۶ گیگابایتی همراه با ۶۴ گیگ حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شوند.

به صورت کلی، سرعت داده در حال افزایش است. همان‌طور که در خبرها می‌شنویم به‌تدریج باید خود را برای میزبانی از اینترنت 5G آماده کنیم و با ظهور این نسل ارتباطی، اپراتورها با استفاده از شبکه‌های پیشرفته LTE می‌توانند سرعتی معادل با ۱ گیگابایت بر ثانیه را ارائه دهند. البته حرکت به سوی نسل‌های ارتباطی سریع‌تر فقط از سوی اپراتورها نیست و سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز با استفاده از مودم‌های جدید در این مسیر گام بر می‌دارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۳۰
درود بر شما سلام محترم، این که گفته شده سرعت دانلود گلکسی S9 سی و هفت درصد بیشتر از iphone 10 هست که در این خبر گفته شد چه دوست داشته باشی چه دوست نداشته باشی واقعیتی ثابت شده و رخ داده شده هست، اما موافقم که نباید تعریف الکی کرد و از یک تلفن همراه پادشاه ساخت، اکسپریاهای سونی سرعتی ترین نیستن! گلکسی s9 plus اکنون سرعتی ترین و یکی از بهترین فبلت ها هست مانند چند محصول سونی که البته متاسفانه اونجور که باید ظاهری زیبا برای شان انتخاب نشد و توقع های مخاطبین رو اونطور که باید عملی نکرد! امیدوارم سونی یک فبلت بدون حاشیه با اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش و صفحه نمایش OLED 4K که گفته شده بود رو اجرایی کنه همون طور که گفته شده حتی به احتمال زیاد سامسونگ هم قصد انجام این کار را داره با صفحه نمایش باکیفیت و رتبه اول SAMOLED که امیدوارم به حقیقت بپیوندند
?
Amen

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۹
شما اول یاد بگیر که الکی رو درست بنویسی بعد در مورد خبر ها نظر بده :دی

صدرا

۱۳۹۷/۲/۲۷
در حال حاضر که شکی نیست
ولی oneplus 6 تو راهه!

سلام

۱۳۹۷/۲/۲۶
شما علکی سامسونگ پادشاه نکنید گوشی هایی هستند مثل سونی XZ1 وان و XZپریموم بهترین سرعت دانلود را دارند میگه نه امتحان کنید علکی مردم نکشید برای سامسونگ

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۶
درود آقای گنجی و جی اس ام، مثل اینکه کم کم سامسونگ داره یاد میگره بقیه قسمت های تلفن همراه هاش مانند (پلتفرمش) Exynos سریعترین در اجرای برنامه‌ها و اپلیکیشن ها و فوق کم مصرف در باطری و غیره ... را داشته باشه، این موفقیت بر کارشناسان عامل این موفقیت سامسونگ و بر کاربران گلکسی های دوگانه S9 سامسونگ همایون باد، امیدوارم موفقیت ها برای همه برندهای نازنین تلفن همراه ساز روزبه روز بیشتر شود به نفع خودشون و به‌خصوص کاربران و دوستداران تلفن همراه
?
Amen