خانهاخبار
گوشی گیمینگ ASUS ROG به زودی معرفی می‌شود

گوشی گیمینگ ASUS ROG به زودی معرفی می‌شود

کمپانی ایسوس قصد دارد یک گوشی هوشمند گیمینگ را ماه آینده معرفی کند. این گوشی احتمالا ASUS ROG نام دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۲/۲۳

برخی منابع آگاه ادعا کرده‌اند که کمپانی ایسوس یک گوشی هوشمند اندرویدی گیمینگ در دست توسعه دارد و می‌خواهد آن را در ماه ژوئن (خرداد) و در خلال برگزاری نمایشگاه Computex واقع در تایوان معرفی کند. این گوشی گیمینگ از برند ROG ماه‌هاست که در شایعه‌های مختلف دیده می‌شود و ایسوس هم وجود آن را چندی پیش رسما مورد تأیید قرار داد اما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات آن منتشر نکرده است. نمایشگاه Computex 2018 قرار است از 5 تا 9  ژوئن (15 تا 19 خرداد) برگزار شود.

image

حدودا 8 ماه از احیای گوشی گیمینگ توسط Razer می‌گذرد و در این مدت هم گوشی گیمینگ به ترندی تازه تبدیل شده است. چندی پیش هم شیائومی با معرفی BlackShark تلاش کرد وارد این عرضه شود و حالا شاهد هستیم که ایسوس قصد دارد علاوه بر کامپیوترهای قدرتمند گیمینگ خود که عمدتا از سری ROG (Republic of Gamers) معرفی شده‌اند، یک گوشی گیمینگ روانه بازار کند. کمپانی نوبیا هم از طرفی یک گوشی گیمینگ پرطرفدار معرفی کرده و گزارش شده است که Razer Phone 2 هم در دست توسعه قرار دارد. در فاصله زمانی رونمایی Sony Ericsson Xperia Play در سال 2011 تا معرفی Razer Phone در سال 2017، اغلب گوشی‌های گیمینگ توسط کمپانی‌های نه چندان معروف با عرضه محدود و همچنین پشتیبانی نه چندان مناسبی روانه بازار شدند. در حال حاضر هم این گجت‌های جالب با طراحی‌های متفاوتی توسعه می‌یابند و برای مثال، Razer Phone نمای ظاهری تقریبا معمولی با بهبود عملکرد و نرم افزار بهینه سازی شده معرفی شده است تا گیمرها بتوانند به خوبی از تعامل با آن لذت ببرند. از طرف دیگر، رقیب‌های چینی این گوشی بیشتر مایل هستند تجربه کاربری مشابه Nintendo Switch ارائه دهند و از کنترلرهای جداشونده پشتیبانی کنند.

اگر گوشی گیمینگ ASUS ROG در نمایشگاه Computex 2018 معرفی شود، احتمالا تا ماه اوت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ هرچند کمپانی ایسوس هنوز درباره بازارهای هدف این گجت و برنامه عرضه بین المللی آن اطلاعاتی منتشر نکرده است. علاوه بر ایسوس، کمپانی تایوانی اچ تی سی هم ممکن است در خلال نمایشگاه مذکور از گوشی هوشمند تازه یا محصول مرتبط با واقعیت مجازی رونمایی کند. هنوز مطمئن نیستیم که عرضه گوشی‌های گیمینگ به ترندی طولانی و رایج تبدیل می‌شود یا به زودی جذابیتش را از دست می‌دهد اما لازم به ذکر است که Razer Phone به فروش بسیار خوبی دست یافته است و سازنده‌اش قطعا قصد دارد نسخه جانشین آن را هم توسعه دهد. Razer Phone سال گذشته در ماه نوامبر معرفی شد و گفته می‌شود که جانشین آن هم امسال در ماه نوامبر احتمالا رونمایی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۳
بسیار عالی و بسیار کنجکاو هستم ببینم ASUS چه نوآوری هایی و قابلیت های خاصی در این تلفن همراه گیمینگ در راه خود ارائه خواهد کرد، اما تلفن همراه های گیمینگ و غیر گیمینگ سال 2019 و 2020 که من شاید تا این دوسال صبر کنم بسیار جذاب تر و بهتر خواهند بود با چیپ ست پردازنده های (پلتفرم) 7نانومتری و فرکانس بسیار بالاتر به عنوان مثال 3.2 گیگاهرتز در برابر 2.7 گیگاهرتز کنونی اونهم با این حال با مصرف به شدت کمتر باطری و گرمای تولیدی کمتر و نزدیک به صفر با توجه به احتمال به کارگیری سیستم های جدید خنگ کننده با این حال که داغی در کار نیست و با وجود بخشی مهم با نام NPU و موارد دیگر...

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۳
برند اول تایوان بسیار با کیفیت

مهراد

۱۳۹۷/۲/۲۳
خانم خیامی اون پستی که دیروز در مورد گوشی بی حاشیه لنوو گذاشتین کلا باز نشد
لطفا بررسی کنید.
ممنون از مطالب عالیتون