خانهاخبار
مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی برای اتصال گوشی هوشمند به رایانه عرضه کرد

مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی برای اتصال گوشی هوشمند به رایانه عرضه کرد

جو بلفیوره، از مدیران ارشد مایکروسافت، روز آینده و در کنفرانس بیلد مایکروسافت، از اپ جدیدی برای ویندوز ۱۰ رونمایی می‌کند که "Your Phone" نام دارد و برای پلتفرم یونیورسال ویندوز عرضه شده تا به‌صورت یک‌پارچه بین رایانه شخصی و یک گوشی هوشمند به انتقال اطلاعات بپردازد.
۱۳۹۷/۲/۱۸

با استفاده از اپ مذکور، می‌توانید تصاویر، پیام‌ها و اعلانات را بین دو دستگاه جابجا کنید. مقصود مایکروسافت از «یک‌پارچه» این است که هم‌زمان با ثبت عکس در گوشی، شما به صورت خودکار این امکان را خواهید داشت تا آن را در رایانه خود هم مشاهده کنید.

اپلیکیشن Your Phone در مایکروسافت استور ثبت شده و می‌توان آن را روی رایانه‌ها بهره‌مند از ویندوز ۱۰ نصب کرد. طبق اعلام ردموندی‌ها، این اپ گوشی را به رایانه لینک می‌کند تا به سرعت صفحات وب را از گوشی به کامپیوتر منتقل کند و کاربر بتواند در صفحه‌ای بزرگ‌تر به مرور وب، مطالعه و یا تماشای ویدیو بپردازد.

image

پس از طی مراحل اولیه ورود به اپ، باید شماره تلفن خود را وارد نمایید تا پیامک حاوی لینک دریافت مایکروسافت لانچر برای‌تان ارسال شود. پس از آن گوشی و رایانه به راحتی به یک‌دیگر متصل می‌شوند. برای آشنایی با ویژگی‌های لانچر مایکروسافت (Arrow Launcher سابق) می‌توانید به این لینک‌ مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alikh79

۱۳۹۷/۲/۱۹
ios رو بخای به pc وصل کنی جونت به لب میاد ولی اندروید یا کابل یا سامسونگ دکس و این اپلیکیسن زیبا

saeed

۱۳۹۷/۲/۱۸
برای iosاومده؟