خانهاخبار
صدور مجوز Wi-Fi Alliance برای تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4

صدور مجوز Wi-Fi Alliance برای تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4

تبلت تازه Galaxy Tab S4 سامسونگ با مشخصات پرچمدار در راه است. این پرچمدار سطح بالا توانسته است مجوز Wi-Fi Alliance را هم دریافت کند. Tab S4 احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۲/۱۴

گزارش شده است که سامسونگ نسل تازه تبلت‌های سطح بالای خود را به نام Galaxy Tab S4 در دست توسعه دارد. این تبلت همچنین چندی پیش در ابزارهای مختلف بنچمارک مورد آزمون قرار گرفت و حالا شاهد انتشار مجوز Wi-Fi Alliance برای آن هستیم. این تبلت پرچمدار موفق شده است با شناسه SM-T835 مجوز Wi-Fi Alliance دریافت کند و یک گام دیگر به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شود.

با توجه به مجوز صادر شده توسط آژانس رگولاتوری مذکور، شاهد هستیم که جانشین Galaxy Tab S3 از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بهره می‌برد. متاسفانه اطلاعات چندانی درباره مشخصات کلیدی دستگاه‌ها در مجوز Wi-Fi Alliance درج نمی‌شود و فعلا باید به مشخصاتی که GFXBench به Galaxy Tab S4 نسبت داده بود، تکیه کنیم. ابزار بنچمارک مذکور قبلا گزارش کرده بود که SM-T835 را با صفحه نمایش 10.5 اینچی و وضوح تصویر 2560 در 1600 مورد آزمون قرار داده است. علاوه بر آن نتیجه آزمون HTML5 هم نشان داد که تبلت پرچمدار تازه سامسونگ ظاهرا با نسبت تصویر 16:10 طراحی شده و برای نمایش ویدیو مناسب است. در مقایسه با این مدل تازه باید متذکر شویم که S3 و S2 با نسبت نمایش 4:3 معرفی شده بودند.

انتظار می‌رود تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4 از پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و حداقل 4 گیگابایت رم داشته باشد. براساس ادعای برخی منابع آگاه همچنین ممکن است که در طراحی این دستگاه هوشمند تازه شاهد استفاده از بلندگوهای استریو از برند AKG باشیم. هنوز مشخص نیست که سامسونگ قلم S برای Galaxy Tab S4 در نظر گرفته است یا خیر.

image

همان‌طور که گفتیم، Galaxy Tab S4 یک تبلت پرچمدار است و قطعا ارزان قیمت نخواهد بود. نسخه‌ای که در مجوز Wi-Fi Alliance به آن اشاره شده است، احتمالا تنها نسخه آن با پشتیبانی از شبکه ارتباطی Wi-Fi خواهد بود و پیش بینی می‌شود که 650 تا 700 یورو قیمت گذاری شود. برخی منابع ادعا می‌کنند سامسونگ قصد دارد یک نسخه 4G هم از Galaxy Tab S4 معرفی کند اما هنوز اطلاعاتی از قیمت احتمالی آن در دسترس نیست.

هنوز تاریخ دقیق معرفی Galaxy Tab S4 از سوی سامسونگ رسما اعلام نشده است اما با توجه به صدور مجوز Wi-Fi Alliance برای آن دیگر نسبت به معرفی‌اش در آینده نزدیک تقریبا مطمئن شده‌ایم.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)