خانهاخبار
زمان عرضه گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ مشخص شد

زمان عرضه گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ مشخص شد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای عرضه آزمایشی گوشی Galaxy X برنامه‌ریزی کرده است و تصمیم دارد تا مدل مذکور را در سال آینده عرضه نماید.
۱۳۹۷/۱/۳۱

شرکت سامسونگ، سال‌هاست که روی توسعه گوشی تاشوی خود کار می‌کند اما آنچه که برای کاربران اهمیت دارد، زمان معرفی و عرضه گوشی تاشوی شرکت کُره‌ای است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در نهایت، زمان مشخصی را برای معرفی گوشی تاشوی خود درنظر گرفته شده است اما امسال نباید منتظر این گوشی باشید! سال گذشته، اعلام شد که اواخر سال 2017 از گوشی تاشوی Galaxy X رونمایی خواهد شد و سپس، زمان معرفی به دلیل بهبود تجربه کاربری به سال جدید میلادی یعنی 2018 موکول شد؛ با این‌حال، براساس گزارش نشریه The Bell خبری از عرضه گوشی تاشوی سامسونگ در سال 2018 نیست و این مدل در سال آینده میلادی تحت یک برنامه آزمایشی عرضه می‌شود.

به همین جهت، ممکن است طراحی گوشی تاشوی سامسونگ تا ماه ژوئن (June) امسال نهایی شود و شرکت کُره‌ای، تولید گوشی تاشوی خود را آغاز کند. در گزارش جدید، همچنین اشاره می‌شود که گوشی تاشوی سامسونگ بیشتر از آنچه که به یک تبلت شباهت داشته باشد؛ مانند فبلت Galaxy Note خواهد بود.

خبرگزاری The Bell مدعی است که نمونه آزمایشی گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ به شرکای تجاری خاص سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 در پشت درهای بسته، نشان داده شده است. این مدل آزمایشی از سه نمایشگر 3.5 اینچی از نوع OLED بهره می‌گیرد؛ دو صفحه‌نمایش درون گوشی به کار گرفته شده است که برای دسترسی به آن، باید گوشی را به سمت بیرون تا کنید و یک صفحه‌نمایش در بیرون از گوشی جای گرفته است که صرف‌نظر از نحوه‌ی استفاده شما از گوشی، قابل استفاده خواهد بود.

image

لازم به‌ذکر است که گوشی Galaxy X سامسونگ، پرچمدار 2019 این شرکت از سری Galaxy S نخواهد بود؛ به‌نظر می‌رسد طراحی این گوشی به فبلت Galaxy Note سامسونگ شباهت دارد که دو صفحه‌نمایش برای آن درنظر گرفته شده است. با جای‌گیری دو نمایشگر درون گوشی که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، در واقع گوشی با صفحه‌نمایش 7 اینچی خواهید داشت که برای مشاهده فیلم یا وب‌گردی انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

از آنجایی‌که سامسونگ همچنان نسبت به عرضه گوشی تاشوی خود مردد است، تصمیم گرفته تا این مدل را به صورت آزمایشی تولید کند؛ به همین جهت، تولید این گوشی بسیار محدود خواهد بود و تنها 500 هزار واحد تا دو میلیون واحد از گوشی تاشوی Galaxy X آماده عرضه خواهد بود. عرضه آزمایشی گوشی تاشوی سامسونگ چندان دور از انتظار نبود؛ شایعات گذشته نیز به عرضه آزمایشی این مدل اشاره داشت تا شرکت کُره‌ای از تقاضای کاربران نسبت به گوشی‌های تاشو اطمینان حاصل کند و سپس با دریافت بازخورد، تولید انبوه گوشی Galaxy X را آغاز نماید.

شایعه شده است که سامسونگ، برخی از تأمین‌کنندگان قطعه برای محصولات خود را از برنامه‌اش برای عرضه گوشی تاشو Galaxy X در سال آینده میلادی مطلع کرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alikh79

۱۳۹۷/۱/۳۱
نظیر اینو دیگه کسی ندیده واقعا عالی ممنون از سامسونگ

alikh79

۱۳۹۷/۱/۳۱
چه شود این گوشی دمت گرم سامی خدای تکنولوژی