خانهاخبار
پرچمدار OnePlus 6 با رنگ آبی مرجانی و پشتیبانی از Dash Charge 2 عرضه می‌شود

پرچمدار OnePlus 6 با رنگ آبی مرجانی و پشتیبانی از Dash Charge 2 عرضه می‌شود

تصویر به‌دست آمده از گوشی جدید OnePlus، تأیید می‌کند پرچمدار جدید شرکت چینی با حداکثر هشت گیگابایت رم عرضه خواهد شد و با یک بارز شارژ این گوشی به مدت 20 دقیقه، می‌توانید از OnePlus 6 تا یک روز استفاده کنید.
۱۳۹۷/۱/۲۸

شرکت چینی OnePlus برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدید خود و جانشین OnePlus 5T که قرار است با نام تجاری OnePlus 6 عرضه شود، برنامه‌ریزی کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت سازنده در مخفی نگه داشتن مشخصات گوشی جدید خود ناکام بوده است و این موضوع باعث شده تا جزئیات زیادی را از OnePlus 6 بدانیم. مدتی پیش اعلام شده بود که این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد و به‌تازگی، تصویری فاش شده است که تأیید می‌کند پرچم‌دار 2018 شرکت وان‌پلاس به رنگ آبی مرجانی ارائه خواهد شد. به احتمال زیاد، رنگ آبی مرجانی همان نسخه آبی رنگ OnePlus 6 خواهد بود و نباید انتظار داشته باشیم که رنگ دیگری از پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus ارائه شود.

image

در تصویر به‌دست آمده، همچنین اشاره می‌شود که گوشی OnePlus 6 از قابلیت شارژ سریع Dash Charge 2.0 پشتیبانی خواهد کرد که براساس اطلاعات ارائه شده، قادر است گوشی شما را در عرض 20 دقیقه برای یک روز استفاده شارژ نماید. در این تصویر تبلیغاتی، همچنین سایر مشخصات پرچم‌دار آینده شرکت چینی OnePlus نیز اعلام شده است. 

گوشی جدید OnePlus به شش گیگابایت یا هشت گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ اگر نسخه پایه را خریداری کنید، حافظه رم به شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی به 128 گیگابایت محدود شده است و اگر به دنبال انتخاب بهترین نسخه از OnePlus 6 باشید، می‌توانید به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه دسترسی داشته باشید. پرچمدار آینده شرکت چینی، به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ مدتی پیش اعلام شده بود که گوشی جدید OnePlus از دوربین دوگانه با چینش عمودی بهره خواهد برد. ضمن اینکه مدل مذکور از طراحی بدون حاشیه برخوردار است و در بالای نمایشگر، بریدگی کوچکی جای گرفته که جایگزین حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش خواهد شد. گوشی جدید OnePlus با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد که در سایر گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی نیز از آن استفاده شده است؛ شرکت Xiaomi در حال‌حاضر، فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S را با تراشه مذکور معرفی کرده است و LG نیز به‌زودی از پرچمدار جدیدش یعنی G7 با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)