خانهاخبار
تصاویر رندر گوشی‌های سری Moto G6 موتورولا

تصاویر رندر گوشی‌های سری Moto G6 موتورولا

تصاویر رندری به‌دست آمده، گوشی‌های جدید موتورولا را از سری Moto G6 به نمایش می‌گذارد؛ تمامی مدل‌ها در هفته جاری به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۱/۲۶

شرکت موتورولا، گوشی‌های سری G6 را به‌زودی عرضه خواهد کرد و در جدیدترین خبر منتشر شده پیرامون گوشی‌های جدید این شرکت، تصاویر رندر رسمی Moto G6، موتو جی 6 پلی و موتو جی 6 پلاس به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه به تفکیک، مشخصات هر مدل را بررسی خواهیم کرد:

Moto G6 Play

مقرون به صرفه‌ترین گوشی موتورولا از سری G6، این گوشی است که با پسوند Play از سایر نسخه‌ها متمایز خواهد شد. براساس اطلاعات به‌ ثبت رسیده در آزمون گیک‌بنچ، گوشی جدید موتورولا به تراشه اسنپدراگون 430 با هشت هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی مجهز شده است. این گوشی از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن HD+ بهره می‌گیرد؛ نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، 2 به 1 خواهد بود. گوشی مذکور به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی، می‌توانید از کارت حافظه میکرو SD استفاده کنید.

image

گوشی جدید Moto G6 Play تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی خود دارد؛ برای عکاسی سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. مدل مذکور با نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید عرضه خواهد شد و ضمن اینکه برخی از برنامه‌های پیش‌فرض Moto را با خود به همراه دارد. حسگر اثرانگشت در پشت گوشی جای گرفته است؛ در نگاه اول، تشخیص حسگر اثرانگشت دشوار خواهد بود اما این حسگر با لوگوی «موتورولا» ادغام شده است. به‌نظر می‌رسد مدل Play پنل پشتی از جنس پلاستیک خواهد شد و به دو رنگ طلایی و مشکی عرضه می‌شود.

Moto G6

عضو دیگر سری Moto G6، این مدل است که نمایشگری هم‌اندازه با نسخه Play دارد اما رزولوشن صفحه‌نمایش آن به FHD+ ارتقا پیدا کرده است. لیست مشخصات به‌دست آمده در آزمون TENNA، تأیید می‌کند که مدل مذکور از تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام با هشت هسته پردازشی 1.8 گیگاهرتزی بهره خواهد برد و به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

image

این گوشی با دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی ارائه می‌شود و فلاش LED نیز در زیر دوربین اصلی خود خواهد داشت. برای عکاسی سلفی نیز می‌توانید روی دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی آن حساب باز کنید.  برخلاف مدل Play، حسگر اثرانگشت در این گوشی در پنل جلو جای گرفته است. گوشی Moto G6 با قابلیت Turbo Charging، درگاه یواس‌بی سی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و قاب پشتی از جنس شیشه دارد. مدل مذکور به رنگ آبی، نقره‌ای، رز طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

Moto G6 Plus

بهترین گوشی که موتورولا از سری Moto G6 عرضه خواهد کرد، با پسوند Plus از سایر نسخه‌ها متمایز شده است. گوشی مذکور از رم 6 گیگابایتی، نمایشگر 5.93 اینچی FHD+ و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌گیرد. این گوشی از باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع Turbo Charge برخوردار است و حسگر اثرانگشت آن نیز در زیر نمایشگر جای می‌گیرد.

image

گوشی Moto G6 Plus در دو رنگ طلایی و آبی عرضه خواهد شد و نسبت به دیگر نسخه‌ها، قیمت بالاتری خواهد داشت. زمان عرضه و قیمت نهایی این گوشی در هنگام معرفی رسمی در هفته آینده، اعلام خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amiram

۱۳۹۷/۱/۲۷
طراحیشون که باحاله انصافا مخصوصا اثر انگشت