خانهاخبار
آیفون SE 2 نیز همانند نسل اول در هند تولید خواهد شد

آیفون SE 2 نیز همانند نسل اول در هند تولید خواهد شد

براساس گزارش‌های جدید، اپل نسل دوم آیفون SE را در هند تولید خواهد کرد؛ گمان می‌رود این گوشی به نمایشگر 4.2 اینچی مجهز شده باشد.
۱۳۹۷/۱/۶

مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر رونمایی از نسل دوم آیفون SE اپل وجود دارد؛ آن‌طور که پیداست، کوپرتینویی‌ها در حال توسعه یک گوشی آیفون 4 اینچی جدید هستند که به عنوان جانشین iPhone SE عرضه خواهند کرد. به‌تازگی نیز اعلام شده است که این مدل در هند، تولید و مونتاژ خواهد شد.

در صورتی‌که این گزارش صحت داشته باشد، می‌توان این اقدام را یک حرکت عجیب از سوی اپل توصیف نمود؛ بیشتر گوشی‌های این شرکت در چین توسط فاکس‌کان به تولید می‌رسد. اپل تنها یک گوشی را در هند تولید می‌کند که iPhone SE است؛ به دلیل اعمال تعرفه‌های زیاد برای واردات کالا به هند، iPhone SE در داخل این کشور به تولید می‌رسد.

در هند، تعداد افرادی که از گوشی‌هوشمند استفاده می‌کنند؛ چندان زیاد نیست! به ازای هر 9 نفر هندی، تنها دو نفر دارای گوشی‌هوشمند هستند و در ایالات متحده، این نسبت 3 به 2 است. به همین جهت در بازار هند، فضای زیادی برای رشد وجود دارد و در صورتی‌که اپل به دنبال پر کردن این شکاف باشد، iPhone SE 2 گزینه مناسبی محسوب خواهد شد. به همین جهت، تولید نسل جدید آیفون 4 اینچی اپل در هند منطقی به‌نظر می‌رسد.

image

مدتی پیش اعلام شده بود که اپل، نسل جدید iPhone SE را توسعه می‌دهد اما هنوز مشخص نیست این مدل معرفی خواهد شد یا خیر؛ کوپرتینویی‌ها، تردید دارند عرضه iPhone SE 2 بتواند انتظارات مقامات اپل را برآورده کند زیرا حتی iPhone X نیز در این مورد ناموفق عمل کرده است!

آیفون SE مدت‌هاست به‌روزرسانی نشده و تنها در ماه مارس 2017، مدل‌های جدیدی با حافظه داخلی بیشتر معرفی شده‌ بودند. همچنین شرکت اپل، قیمت پایه آیفون SE را کاهش داد تا کاربران بیشتری بتوانند گوشی 4 اینچی این سازنده را خریداری کنند.

شایعه شده است که iPhone SE 2 با پنل پشتی از جنس شیشه عرضه خواهد شد و حتی مانند آیفون‌های 2017 شرکت سازنده از شارژ بی‌سیم رونمایی خواهد کرد. ضمن اینکه گمانه‌زنی‌ها به افزایش اندازه نمایشگر این مدل به 4.2 اینچ اشاره دارند؛ نسل قبل با صفحه‌نمایش 4 اینچی عرضه شده بود. پیش‌بینی شده است iPhone SE جدید اپل از تراشه Apple A10 Fusion استفاده خواهد کرد که در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به کار گرفته شده است؛ ضمن اینکه حافظه رم این گوشی 2 گیگابایت خواهد بود.

جدا از آیفون SE که زمان عرضه آن مشخص نشده است و شایعات متفاوتی در این رابطه وجود دارد، اپل سه آیفون دیگر را نیز در سال 2018 معرفی خواهد کرد. آیفون 6.1 اینچی LCD، یکی از سه مدل آیفون جدیدی است که در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد؛ این مدل به عنوان جانشین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ارائه می‌شود و برخلاف این دو گوشی، طراحی بدون حاشیه خواهد داشت. ضمن اینکه انتظار داریم گوشی آیفون 6.1 اینچی LCD اپل، قیمت مناسبی داشته باشد و از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی Face ID استفاده کند. همچنین دو آیفون دیگر با نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی توسط اپل معرفی خواهد کرد که پنل صفحه‌نمایش OLED برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

key1

۱۳۹۷/۱/۷
کلاُ هرچی خز نباشه خوبه مث بلک بری و اچ تی سی

علی

۱۳۹۷/۱/۶
من هنوز از موبایل های حاشیه دار خوشم میاد
کلا از بدون حاشیه خوشم نمیاد
اگه حاشیه دار باشه شاید بخرم

بلک بری

۱۳۹۷/۱/۶
اپل اصلا ب درد نمیخوره
اصالت گوشی رو بلک بری
بلک بری فقط
ن هنگ تی سی