خانهاخبار
تأییدیه نهایی گوشی‌های جدید سری Galaxy J برای تولید انبوه

تأییدیه نهایی گوشی‌های جدید سری Galaxy J برای تولید انبوه

دو گوشی Galaxy J3 Orbit و Galaxy J7 Crown در UPSTO تأییدیه دریافت کرده‌اند؛ ضمن اینکه مدل 2018 گوشی Gaalaxy J8 سامسونگ در Wi-Fi Alliance فاش شده است.
۱۳۹۷/۱/۵

شرکت سامسونگ، ماه گذشته دو نام تجاری Galaxy J3 Star و Galaxy J7 Star را به ثبت رسانده بود. حال با گذشت یک ماه از ثبت نام تجاری دو گوشی از خانواده Galaxy J، سامسونگ چندین نام تجاری دیگر را نیز به ثبت رسانده است؛ این شرکت، گوشی Galaxy J3 Orbit و Galaxy J7 Crown را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری ایالات متحده (به صورت مخفف، UPSTO) به ثبت رسانده است.

در همین زمان، مدل 2018 گوشی Galaxy J8 نیز با شماره مدل SM-J800FN توسط Wi-Fi Alliance تأیید شده است. مدل مذکور از باندهای a/b/g/n پشتیبانی خواهد کرد؛ ضمن اینکه مشخصات سخت‌افزاری آن مدتی پیش فاش شده بود. این گوشی در آزمون گیک‌بنچ، موفق شده است امتیاز متوسط 728 و 3683 را به دست آورد؛ مدل 2018 گوشی Galaxy J8 به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشی مجهز شده است. ضمن اینکه مدل مذکور از سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. گوشی جدید سامسونگ، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 را اجرا می‌کند.

image

لازم به‌ذکر است که سامسونگ دو گوشی دیگر از سری Galaxy J یعنی مدل 2018 گوشی Galaxy J6 و مدل 2018 گوشی Galaxy J4 را نیز توسعه می‌دهد. گوشی Galaxy J6 که با شماره مدل SM-J600F فاش شده است، از تراشه اگزینوس 7870 استفاده می‌کند و تنها دو گیگابایت رم خواهد داشت؛ مانند مدل 2018 گوشی Galaxy J8، این میان‌رده نیز سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 را اجرا می‌کند. مدل 2018 گوشی Galaxy J6 در آزمون گیک‌بنچ، به موفق به ثبت امتیاز 726 برای بررسی عملکرد تک هسته پردازشی و 3643 امتیاز برای بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال، شده است. نسخه 2018 گوشی Galaxy J4 نیز به تراشه ضعیف‌تر اگزینوس 7570 مجهز شده است و تنها دو گیگابایت رم خواهد داشت. مدل مذکور، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 گوگل را اجرا می‌کند. در میان گوشی‌های Galaxy J4 و Galaxy J6، انتظار داریم مدل Galaxy J4 به نمایشگر HD مجهز شده باشد؛ مدل Galaxy J6 نیز با صفحه‌نمایش Full HD به بازار عرضه خواهد شد. این اطلاعات را با توجه به حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده توسط صفحه‌نمایش، به‌دست آورده‌ایم.

به جزء این مدل‌ها، چهار نسخه مختلف از مدل 2018 گوشی Galaxy J3 اخیراً در Wi-Fi Alliance فاش شده‌اند. این مدل‌ها احتمالاً شباهت‌هایی به یک‌دیگر خواهند داشت؛ تنها توسط اپراتورهای مخصوصی در ایالات متحده عرضه خواهند شد. به عنوان مثال، انتظار می‌رود اپراتور T-Mobile، نسخه مخصوصی از گوشی Galaxy J3 را با نام تجاری Galaxy J3 Prime ارائه دهد؛ یا اپراتور AT&T، این گوشی را با نام تجاری Galaxy Express Prime 3 عرضه نماید.

در میان گوشی‌های جدید سامسونگ، همچنین نباید مدل 2018 گوشی Galaxy J7 را از یاد برد که توسط سامسونگ توسعه می‌یابد. این مدل، احتمالاً به نمایشگر 5.6 اینچی، سه گیگابایت رم و مدل نامشخصی از تراشه اگزینوس سامسونگ مجهز شده است. لازم به‌ذکر است که هنوز مشخصات گوشی Galaxy J3 Orbit و Galaxy J7 Crown سامسونگ فاش نشده است؛ اما انتظار داریم این دو گوشی به سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 و تراشه اگزینوس مجهز شده باشند و با قیمت مناسب به بازار عرضه شوند. باید اشاره کرد که هیچ‌یک از این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است؛ بنابراین، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگریست. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۷/۱/۵
به نظر من پول دادن برای j7 پرو کار اشتباهیه چونکه نسبت به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که داره پول زیادی رو از ما میگیره و توی گوشی های هم رده ی خودش اگه بخوام که بگردم میتونم با هواوی psmart اشاره کنم که خیلی کیفیت بالایی داره و از خریدش کاملا راضی هستم اول بین psmart و j7pro و j5 2017 شک داشتم که کدوم رو بگیرم ولی حالا ک ه psmart رو گرفتم از انتخابم راضیم چون هم دوربین قویتری داره و عکسای با کیفیتی میگریه تازه از تمام صفحه هم میشه استفاده کرد و full view screen هستش مثل بقیه گوشی های هواوی در ضمن اندروید ۸ رو پشتیبانی میکنه که j7 pro نمیتونه داشته باشتش و کلی برنامه رو نمیشه روش ریخت. سایز صفحه ی psmart هم ۰.۱۵ اینچ بزرگتره و cpu kirin 659 داره که هشت هسته ای هست و تا ۲.۳۶ گیگا هرتز رو میتونه ساپورت کنه که واسه این گوشی عالیه و انتظار هنگ کردن نداشته باشید از این گوشی در کل پیشنهاد میکنم به همتون روی psmart سرمایه گذاری کنید.

key1

۱۳۹۷/۱/۵
پس جی وان مینی پرایم کو :-D

حسینی

۱۳۹۷/۱/۵
با سلام و خسته نباشید امیدواریم که سامسونگ برای سایز 5 اینچ سری j این دقعه ساعت همیشه روشن الویز ان را تعبیه نماید که خیلی عالی میشود سامسونگ در ضمن کاش مثل اپل سایز 4 اینچ فلزی هم تولید میکرد که کاربر مخصوص خودش را دارد با تشکر