خانهاخبار
تلاش اپل برای شکستن رکورد فروش آیفون

تلاش اپل برای شکستن رکورد فروش آیفون

گزارش شده است که اپل قصد دارد 250 تا 270 پنل برای آیفون‌های 2018 خود سفارش دهد. این رقم نشان می‌دهد که سازنده مذکور سودای شکستن رکورد فروش آیفون را در سر دارد.
۱۳۹۷/۱/۱

گزارش‌هایی درباره سفارش‌ پنل‌های مخصوص آیفون‌های سال 2018 از سوی زنجیره تأمین اپل منتشر شده است که اگر صحت داشته باشند، قطعا نشان دهنده میزان فروش چشمگیر برای این غول تکنولوژی خواهند بود.

روز گذشته به نقل از DigiTimes گزارش کردیم که گفته می‌شود اپل قصد دارد 250 تا 270 میلیون پنل نمایش برای آیفون‌های 2018 خود سفارش دهد. این تعداد نشان می‌دهد که سازنده مذکور رقمی بیش از فروش 216 میلیونی آیفون‌های سال 2017 را برای سال جاری میلادی پیش بینی کرده است. اپل پیش از این هم رکورد 231 میلیون دستگاه آیفون را در سال 2015 ثبت کرده بود و رقم 250 تا 270 نشان می‌دهد این کمپانی قصد دارد در سال 2018 رکورد قبلی خود را هم بشکند.

DigiTimes در گزارش تازه خود پیش بینی کرده است که 110 تا 130 میلیون از این تعداد به سفارش پنل‌های OLED دو آیفون سطح بالای امسال با طراحی شبیه آیفون 10 در اندازه‌های 5.8 و 6.5 اینچی تعلق دارد. همچنین گفته شده است که 60 تا 70 میلیون آن سفارش پنل LCD برای آیفون ارزان‌تر 6.1 اینچی است و 60 تا 70 میلیون دیگر هم به تولید آیفون 8، iPhone SE و آیفون 7 تخصیص می‌یابد.

image

از طرفی هنوز هم درباره این گزارش مردد هستیم چراکه DigiTimes تا به حال گزارش‌های اشتباهی هم منتشر کرده است و در حالی که اغلب منابع آن از زنجیره تأمین تقریبا معتبر به شمار می‌روند، باید ارقام واضح‌تری در گزارش‌هایشان ارائه کنند.

از طرفی حتی کمپانی اپل هم به درستی نمی‌داند که ممکن است چند دستگاه آیفون در سه ماهه پیش رو و فصل‌های بعد از آن بفروشد. همان‌طور که می‌دانید، گزارش‌های مختلفی تا به حال منتشر شده‌اند و ادعا کرده‌اند که میزان تولید دستگاه‌های آیفون 10 از تابستان 2018 احتمالا به نصف کاهش می‌یابد.

البته هیچ چیز قطعی نیست و حتی ممکن است فروش این گوشی به یکباره افزایش یابد. موسسه KGI پیش بینی کرده است که کمپانی اپل سه گوشی تازه را برای سال جاری توسعه خواهد داد. نسخه به روزرسانی شده از آیفون 10 5.8 اینچی، یک آیفون پیشرفته با پنل OLED 6.5 اینچی و آیفون ارزان‌تر 6.1 اینچی LCD این سه گانه احتمالی را تشکیل می‌دهند. نظر شما درباره این پیش بینی چیست؟ آیا اپل می‌تواند رکورد فروش آیفون را در سال 2018 بشکند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عرشیا

۱۳۹۷/۱/۱
مگر اینکه مشکلاته ایفون ده رو برطرف کنه و قابلیتایه سخت افزاری جدیدی اضافه کنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۱
تلاشش به شکست منجر میشه