خانهاخبار
فعلا فقط یک گوشی با تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 و +4.0 کوالکام سازگار است!

فعلا فقط یک گوشی با تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 و +4.0 کوالکام سازگار است!

تازه‌ترین نسخه شارژ سریع کوالکام 4.0 و +4.0 به شمار می‌رود. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های پرچمدار از نسخه‌های قبلی این تکنولوژی بهره می‌برند و تنها دو گوشی نه چندان رایج به نسخه‌های تازه مجهز شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

همه گوشی‌های سطح بالا و پرچمداری که با پردازنده کوالکام معرفی شده‌اند، از ویژگی شارژ سریع بهره می‌برند. کمپانی کوالکام سال‌ها برای توسعه و پیشرفت این تکنولوژی نوین تلاش کرده است و حالا همه گوشی‌های تازه‌ای که به جدیدترین پردازنده‌های کوالکام مجهز می‌شوند، از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 یا +4.0  این سازنده پشتیبانی می‌کنند.

image

اغلب کاربران حالا مایل هستند گوشی هوشمندی تهیه کنند که حتما از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی کند. کمپانی کوالکام برای تسهیل این امر فهرستی تدوین کرده و نام همه دستگاه‌های سازگار با تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 و +4.0 خود را در آن درج کرده است. البته این فهرست بسیار کوتاه است و اگر انتظار دارید اسامی متعددی را در آن مشاهده کنید، احتمالا با دیدنش ناامید خواهید شد.

تنها یک گوشی در این فهرست وجود دارد که کوالکام رسما تأیید کرده کاملا با تکنولوژی شارژ سریع 4.0 و +4.0 سازگار است. این گوشی Razer Phone نام دارد که احتمالا بسیاری از شما خوانندگان آن را می‌شناسید و می‌دانید گوشی چندان محبوب یا پرطرفداری نیست.

البته اسامی دیگری هم قطعا تا اواخر سال 2018 به این فهرست کوتاه و مهم افزوده می‌شوند. G7 ال جی یکی از همین گوشی‌هاست که انتظار می‌رود از شارژ سریع نسخه 4.0 پشتیبانی کند. همچنین به نظر می‌رسد کوالکام فراموش کرده است نام ZTE Nubia Z17 را علی رغم پشتیبانی‌اش از تازه‌ترین تکنولوژی شارژ سریع در این فهرست درج کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

jafar

۱۳۹۷/۱/۲
دوست عزیز خوبه که شارژدهی باتری ها خیلیل پیشرفت کنه و بنظرم کابل شارژ گوشی ها نباید تغییری بکنه و همینجوری بمونه
حداقل بیسیم باشه ولی از فاصله نزدیک (مثل همین شارژر های بیسیم فعلی)
چون قبلا یه مقاله ای خوندم درباره ی این که محقق ها میخواستن روی یه تکنولوژیه شارژر بیسیمی کار کنن که که از فاصله های دورتر هم بتونن گوشی هارو شارژ کنن مثلا تا 7 یا 8 متر دور تر که این به نظرم برای بدن میتونه خیلی مضر باشه چون همین الان هم کلی امواج بیسیم دوروبرمون داریم که مضرن (امواج رادیو تلوزیون. امواج انتن گوشی های موبایل و وای فای ها) و اون امواجی که گفتم نباید به اینا اضافه بشه چون بنظرم میتونه خیلی از اینا مضر تر هم باشه چون توان برقی رو انتقال میده

jafar

۱۳۹۷/۱/۲
گوشیه نوکیا 7 پلاس هم که مشخصاتشو خوندم نسخه ی 4 شارژ سریعو داشت که

Sin_H

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
???معلوم میشه شما خیلی ازسرعت شارژگوشیت ناراضی‌ای?.

saeed

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
اپل داره همین کار رو میکنه. میبینی همه چیز رو بی سیم میکنه

Marsad

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
اصولا شارژ سریع باتری گوشی رو ب فنا میده بعد مدتی
ولی خب غیر سریع هم خیلی زمان بره مدت شارژ کردنش??