خانهاخبار
همه محصولات Mi A1 در عرض یک روز در بامیلو به فروش رفت!

همه محصولات Mi A1 در عرض یک روز در بامیلو به فروش رفت!

در ادامه فروش موفقیت آمیز Mi A1 امشب ساعت 8 بامیلو فروش برق‌آسای یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Mi یعنی Redmi Note 5A را آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱
image

اولین سری از گوشی‌های A1 از برند Mi در بامیلو با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد و طی یک روز همگی به فروش رسیدند. این اولین سری از تلفن‌های هوشمند برند Mi از شرکت شیائومی است که به‌صورت رجیستر شده و قانونی وارد بازار ایران شده است و توسط بامیلو به شکل انحصاری به فروش رسیده است.

این گوشی هوشمند با دو دوربین 12 مگاپیکسلی یکی از بهترین‌های برندMi  در بازار است که در دیگر کشورهای منطقه نیز بسیار محبوب است و یکی از گران‌ترین مدل‌های شرکت شیائومی به حساب می‌آید.

امشب ساعت 8 بامیلو فروش برق‌آسای یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برندMi یعنی Redmi Note 5A را آغاز خواهد کرد. این گوشی هوشمند یکی از به‌صرفه‌ترین مدل‌های Mi است و بامیلو پیش‌بینی می‌کند با قیمت  به صرفه و تکنولوژی برتر این گوشی بسیار مورد توجه ایرانیان قرار بگیرد. این مدل از گوشی های برند Mi  در هند رکوردار بوده و البته شرکت شیائومی، فروش 2 میلیون گوشی تلفن همراه طی 24 ساعت در چین را در رکورد گینس به ثبت رسانده است.

یکی از مهمترین‌ ویژگی‌های برند Mi برای ایرانیان، رجیستر بودن این محصولات است. Redmi Note 5A با باتری فوق‌العاده 3080 میلی آمپری یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای جوانان علاقمند به شبکه‌های اجتماعی است.

فروش‌برق‌‌آسای Redmi Note 5A بهترین فرصت برای همه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند پیشروست. این مدل به مناسبت نوروز در تعدادی محدود و با قیمتی استنایی امشب به فروش خواهد رسید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)