خانهاخبار
فروشگاه و نمایندگی رسمی تکنو در مجتمع علاالدین افتتاح شد

فروشگاه و نمایندگی رسمی تکنو در مجتمع علاالدین افتتاح شد

برند تکنو که مدتی است به صورت رسمی وارد ایران شده، موفق شده بخش خوبی از بازار گوشی‌های میان‌رده‌ها و ارزان قیمت را به خود اختصاص دهد. حالا نوبت به افتتاح فروشگاه رسمی این کمپانی در تهران و در مجتمع علاالدین رسیده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

عصر امروز این فروشگاه با حضور مدیران تکنو و مدیران یاس افتتاح شد. این فروشگاه که در طبقه همکف مجتمع علاالدین تهران واقع شده است،‌ تمامی محصولات تکنو را جهت فروش و تست قرار داده است و علاقه‌مندان به این برند و همچنین گوشی‌های ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه می‌توانند به این فروشگاه مراجعه کنند. 

image

آلوین لیو، مدیر ایران برند تکنو در مصاحبه با جی‌اس‌ام افزود: 

برند تکنو هم در بخش گوشی‌های ارزان قیمت و هم در بخش گوشی‌های میان‌رده و همچنین پرچمدار در ایران نمایندگانی دارد که می‌تواند مورد توجه مخاطبین و کاربران قرار بگیرد و ما سعی داریم بخشی از بازار را به خود اختصاص دهیم. وی همچنین هدف خود از راه‌اندازی برندشاپ در ایران، اهمیت به مشتریان ایرانی دانست و گفت برای ما بسیار مهم است که تکنو حضوری طولانی مدت در ایران داشته باشد.

image

صفار، مدیرعامل یاس که به عنوان عرضه‌کننده رسمی تکنو در ایران انتخاب شده است، گفت: برند تکنو،‌ گوشی‌های بسیار خوبی برای عرضه در ایران انتخاب کرده است و ما ۶ ماه این گوشی را بررسی کردیم که کمترین آمار خرابی و تعمیرات را داشته است و از این همکاری با این برند رضایت کامل داریم. ضمنا تلاش ما این است که سهم تکنو در ایران افزایش پیدا کند. 

image

شما می‌توانید گوشی‌های تکنو در بازار ایران را در صفحه برند تکنو در جی‌اس‌ام مشاهده کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

امید

۱۴۰۱/۶/۲۳
قطعات گوشی تکنو را باید از کجا تهیه کنیم

حسین

۱۴۰۰/۲/۴
سلام یک عدد گوشی تکنو فانتوم 6 پلاس به فروش میرسد سالم سالم فقط جاشارژ خراب بد شارژ میشه روشن بهتون تحویل میدم باتست و کارتون یک میلیونو دویست تهران شهر شهریار هستم

حسین

۱۴۰۰/۲/۴
گوشی سالم جاشارژ خراب هست - الان هم روشنه 1200 میفروشم شهریار هستم هر شهری باشی برات میفرستم

میثم

۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام من یک عدد گوشی تکنو t701خریداری کردم متاسفانه نمیدونم قفل ایمنیه گوشی چند هستش اگه امکانش هست راهنمایی کنید
عدد1234رو زدن نشد چهارتا صفر رو هم زدم چندید بار نشد

مریم

۱۳۹۹/۹/۵
سلام منم CX دارم، گارد گوشی آیفون8 به گوشی های ما میخوره