خانهاخبار
5 فرصت‌ شغلی که با داشتن گوشی هوشمند میسر می‌شوند

5 فرصت‌ شغلی که با داشتن گوشی هوشمند میسر می‌شوند

گوشی‌های هوشمند تنها ارتباط میان افراد را آسان‌تر نکرده‌اند؛ این وسایل الکترونیکی فرصت‌هایی را به وجود آورده‌اند که موجب اشتغال بسیاری از افراد شده است. اگر به دنبال پیدا کردن شغلی هستید یا می‌خواهید شغل پاره وقتی داشته باشید در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که تنها با داشتن یک گوشی هوشمند چه فرصت‌های شغلی پیش روی شما قرار می‌گیرد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵
image

یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولان و مردم کشور، بی‌کاری و عدم فراهم بودن فرصت‌های شغلی مناسب است. اگرچه دولت‌ها همواره تلاش‌ کرده‌اند تا با اتخاذ راه‌کارهایی نرخ بیکاری را کاهش دهند ولی فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد کنند هیچ‌گاه پاسخگوی نیازهای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نبوده است.

خوشبختانه در چند سال اخیر با فراهم شدن بستری مناسب برای استفاده از گوشی‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت، شرکت‌های استارتاپ ایرانی به خوبی توانسته‌اند وارد عرصه شوند، و بدون وابستگی به دولت، هزاران فرصت شغلی ایجاد کنند. از سوی دیگر استفاده از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی سبب رشد شغل‌های خانگی و بنگاه‌های کوچک شده است.

اینکه هر شخصی بتواند تنها با داشتن یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت مشغول به کار شود و از تجربه و دانش خود درآمدزایی کند، اتفاق مبارکی است؛ اتفاقی که پیش از این در کشور شاهدش نبودیم.

اگر شما هم در کاری متخصص هستید و می‌خواهید توانایی‌های خود را به پول تبدیل کنید، ولی راه آن را بلد نیستید، در ادامه این مطلب سرنخ‌هایی به شما می‌دهید تا سریع‌تر بتوانید مشغول به کار شوید و سال خوبی را شروع کنید.

 

کانال تلگرام راه بیندازید

image

در حال حاضر پیام‌رسان تلگرام محبوبیت فراوانی در کشور ما دارد و میلیون‌ها ایران عضو آن هستند؛ همین امر سبب می‌شود تا کانال‌های تلگرامی بتوانند به راحتی هزاران مخاطب پیدا کنند و این راه سود ببرند.

تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، نصب اپلیکیشن تلگرام و یک ایده خوب می‌توانید کانال تلگرام جالبی راه بیندازید که مخاطبان متعددی در سراسر ایران داشته باشد. پشتکار داشتن در کار و دوری از انتشار خبرهای زرد و بی‌ارزش می‌تواند کانال شما را در مدت کوتاهی به موفقیت برساند.

بعد از این بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها برای تبلیغ محصولشان به سراغتان می‌آیند که از این راه می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید.

 

راننده اسنپ شوید

image

دیگر زمان نشستن در آژانس‌ها تاکسی و گشتن دنبال مسافر در خیابان‌ها به سر آمده است. یک ماشین سرپا، یک گوشی هوشمند و اخلاقی خوب سه عاملی است که می‌توانند شما را به موفقیت برسانند و درآمد بالایی را نصیبتان کنند.

اکنون به سادگی می‌توانید عضو اسنپ شوید و کارتان را به عنوان یکی از هزاران راننده اسنپ شروع کنید. زمانی که برای کار در اسنپ می‌گذارید کاملا بستگی به خودتان دارد. حتی به عنوان شغل دوم و یا در مسیر رفت و آمد نیز می‌توانید اسنپ را فعال کنید و درخواست مسافران اطرافتان را بپذیرید.

طبیعی است هرچه انگیزه بیشتری داشته باشید و وقت بیشتری بگذارید درآمد شما از اسنپ بیشتر خواهد بود؛ حتی بیشتر از شغل‌هایی که در کودکی آرزویشان را داشته‌اید!

 

خدمات فنی انجام دهید

image

شاید خودتان هم ندانید که از فن و حرفه‌ای که بلدید می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید؛ حتی اگر آن حرفه کار اصلی شما نباشد. اگر برقکاری بلدید، در لوله‌کشی تجربه دارید، باغبانی آموخته‌اید، دوره تزریقات گذرانده‌اید، در تعمیر ماشین وارد هستید، آرایشگری کرده‌اید و... می‌توانید با کمک اپلیکیشن‌های ارائه خدمات به درآمد بیشتری برسید.

این کار را می‌توانید حتی به صورت پاره‌وقت یا آخر هفته که آزاد هستید انجام دهید و با تعمیر و برطرف کردن مشکلات کاربران درخواست کننده، درآمد خود را افزایش دهید.

 

پیک موتوری نوین باشید

image

با افزایش حجم ترافیک و شلوغی خیابان‌ها، مردم ترجیح می‌دهند رفت و آمد کمتری داشته باشند و انجام دادن کارهای خود را به پیک‌های موتوری بسپارند. از سوی دیگر با اقبال بیشتر مردم از فروشگاه‌ها و سرویس‌های اینترنتی، این پیک‌ها موتوری هستند که وظیفه اصلی رساندن سفارشات را بر عهده دارند.

اکنون چند شرکت مختلف در سطح کشور مشغول به ارائه خدمات درخواست آنلاین پیک موتوری هستند و از طریق اپلیکیشن خود پیک‌های موتوری را به درخواست کنندگان وصل می‌کنند.

با داشتن یک موتورسیکلت و گواهینامه رانندگی می‌توانید عضو سامانه‌های درخواست اینترنتی پیک شوید و از با گوشی هوشمند خود درخواست‌های پیک در نقاط مختلف شهر را قبول کنید. با توجه حجم بالای درخواست‌ها و کمی تلاش به درآمدی بیشتر از قبل می‌رسید.

 

فروشگاه اینستاگرامی داشته باشید

image

برای فروش اینترنتی اجناس خود دیگر نیازی به راه‌اندازی سایت هم نیست چون خیلی راحت می‌توانید همان کار را در کانال‌های تلگرام و پیج‌های اینستاگرام انجام دهید و محصولات خود را بفروشید.

اگر فروشگاه یا کارگاه کوچکی دارید و به فکر توسعه و افزایش مشتریان خود هستید خیلی راحت می‌توانید با راه‌اندازی یک کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام، اجناس خود را به هزاران کاربر دیگر نشان دهید و این شانس را داشته باشید که با فروش اینترنتی درآمد خود را افزایش دهید.

 

  • شما چه فرصت‌های شغلی دیگری را می‏‌شناسید که با اتکا به گوشی‌های هوشمند میسر شده‌اند؟ نظر خود را در این مورد با ما درمیان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

s

۱۳۹۷/۳/۸
در جواب شما دوست عزیز "جی اس ام" باید بگم که کار کردن که بچه بازی نیس!!
برا این از گوشی آیفون استفاده شده چون مث اندروید بچه بازی و مسخره نیست ;)
در ضمن توی کشورهای آسیایی اینقد به گوشی های اندروید که توی سال کیلویی تولید میشه و 1000 تا مدل پشت سر هم میدن بیرون و همشونم مثل همن بها میدن وگرنه توی کشورهای اروپایی و غربی همه از آیفون استفاده میکنن و اصلا اندروید براشون معنی نداره :)) و یه چیز خنده داره مث جوک :))

Mahdi

۱۳۹۷/۳/۷
داداش فرقي نداره شما مي توني با همه گوشي ها انجام بدي

Mahdi

۱۳۹۷/۳/۷
برليانس

milad

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
قابليت هاي اندرويد بيشتره

فرهاد

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
سلام لطفا ماشین با قیمت تقریبی ۵۰ میلیون معرفی کنید که حتما اتوماتیک باشه صندوقدار باشه کم استهلاک باشه برای کارهای درون شهری،و مسافرت برون شهری مناسب باشه