خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی

شیائومی قرار است ماه آینده از اولین پرچمدار 2018 خود تحت عنوان Mi MIX 2S رونمایی کند. طراحی این گوشی سطح بالا را با صفحه نمایش بدون حاشیه در تصاویر مفهومی منسوب به آن تماشا کنید.
۱۳۹۶/۱۲/۱۳

تا به حال شایعه‌های متعددی درباره Mi MIX 2S شیائومی منتشر شده و مشخصات آن را فاش کرده‌اند اما هنوز هم نتوانسته‌ایم طراحی نهایی این گوشی را ببینیم. از طرفی تصاویر رندر و زنده مختلفی هم تا کنون منتشر شده‌اند و نمای این پرچمدار تازه چینی را بارها به نمایش گذاشته‌اند اما این تصاویر همچنان در برخی ویژگی‌های ظاهری متفاوت هستند. پس از انتشار این تصاویر حالا نوبت به ویدیوی مفهومی از این گوشی رسیده است تا تنها یک ماه پیش از معرفی رسمی آن نمای دیگری را از گوشی مذکور به تصویر بکشد. در این تصاویر تازه شاهد یک گوشی مدرن با طراحی کاملا بدون حاشیه هستیم و اگر این طراحی نوین صحت داشته باشد، شیائومی احتمالا اولین سازنده‌ای خواهد بود که موفق می‌شود گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه معرفی کند.

image

اولین نسل این سری پرچمدار یعنی Mi MIX و همین‌طور نسخه اصلی این گوشی یا همان Mi MIX 2 از سه طرف بدون حاشیه طراحی شده‌ بودند. بدین ترتیب که حاشیه‌های صفحه نمایش آن‌ها از سه طرف کاهش یافته بود و تنها کمی حاشیه در قسمت پایین پنل جلویشان دیده می‌شد. در تصاویر مفهومی تازه منسوب به Mi MIX 2S شاهد هستیم که حاشیه‌های صفحه نمایش از هر سه طرف به شدت کاهش یافته‌اند و همچنین شایعه شده است که نسبت پنل نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 100% خواهد بود.

image

نکته جالب توجه در این تصاویر مفهومی اینجاست که موقعیت دقیق حسگر سلفی مشخص نیست. لازم است به این مورد هم اشاره کنیم که کمپانی شیائومی در سال 2015 طرحی را منحصرا به نام خود ثبت کرد که دوربین سلفی را زیر صفحه نمایش نشان می‌داد. از طرفی ممکن است این پیش بینی صحت نداشته باشد و نهایتا با یک دوربین سلفی از نوعی کشویی مواجه شویم. همچنین حدس می‌زنیم که سایر حسگرهای مورد انتظار مانند بلندگوی مکالمه و حسگرهای مجاورتی زیر صفحه نمایش این گوشی تعبیه شوند.

image

در نمای پشتی این گوشی شاهد هستیم که دوربین دوگانه با چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ تعبیه شده و فلش دوگانه LED هم درست در میانه لنزهای آن قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد که شاسی Mi MIX 2S مانند نسخه سطح بالای Mi MIX 2 سال گذشته از جنس سرامیک ساخته شده باشد.

image

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی معرفی گوشی Mi MIX 2S را برای 7 فروردین رسما مورد تأیید قرار داده است اما تصاویر و ویدیوی پیش رو رندرهای رسمی یا پوستر تبلیغاتی این گوشی نیستند و مورد تأیید قرار نگرفته‌اند بلکه نتیجه جمع بندی شایعه‌ها و ذوق هنری برخی طراحان حوزه فناوری هستند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
فعلاً باید به دیده شک و تردید نگریست?
خانم خیامی‌بزرگوار از گوشی
Ulefon T2 pro
هم مطلب بذارید.. گوشیه مخوفیه