خانهاخبار
میان رده Galaxy J6 سامسونگ با اندروید 8.0 اوریو در راه است

میان رده Galaxy J6 سامسونگ با اندروید 8.0 اوریو در راه است

سامسونگ قصد دارد خانواده میان رده Galaxy J خود را در سال 2018 با معرفی J4, J6 و J8 گسترش دهد. Galaxy J6 این سازنده روز گذشته با پردازنده اگزینوس 7870 بنچمارک شد.
۱۳۹۶/۱۲/۹

به نظر می‌رسد که سامسونگ یک گوشی اندرویدی میان رده دیگر را در دست توسعه دارد. این گوشی چندی پیش با شناسه SM-J600F در ابزار بنچمارک GeekBench دیده شد و حدس می‌زنیم که به سری میان رده‌های Galaxy J متعلق باشد. با توجه به شناسه منسوب به آن، پیش بینی می‌شود که این گوشی Galaxy J6 نامیده شود و از نظر سخت افزار داخلی هم تا حدودی شبیه گوشی Galaxy J5 (2017) که ژوئن سال گذشته رسما معرفی شد باشد.

گوشی SM-J600F سامسونگ هم مانند Galaxy J5 (2017) به پردازنده اگزینوس 7870 با هسته‌های ARM Cortex-A53 و قدرت پردازش حداکثر 1.6 گیگاهرتز مجهز می‌شود و پردازنده گرافیکی‌اش هم ARM Mali-T830 است. فهرست منتشرشده توسط پایگاه GeekBench همچنین اشاره کرده است که گوشی مذکور از 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و انتظار می‌رود که به عنوان یک میان رده تقریبا سطح پایین معرفی شود؛ چراکه نتیجه آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن به ترتیب معادل 720 و 3600 گزارش شده است. گوشی Galaxy J6 همچنین احتمالا به اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده به صورت پیش فرض مجهز می‌شود.

image

ابزار GeekBench به سایر مشخصات Galaxy J6 سامسونگ اشاره نکرده اما جالب است بدانید که کمپانی سامسونگ قصد دارد سری گوشی‌های میان رده و ارزان خود را از خانواده Galaxy J گسترش دهد. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی به جز دو گوشی Galaxy J5 و Galaxy J4 یک گوشی دیگر را هم تحت عنوان Galaxy J8 (2018) در دست تولید دارد. اسناد مربوط به بنچمارک این گوشی ماه گذشته در حالی منتشر شد که به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو مجهز شده بود. انتظار می‌رود که این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 داشته باشد و از پردازنده اگزینوس 7885 و پردازنده گرافیکی Mali-G71 قدرت بگیرد. همچنین اشاره شده است که میان رده مذکور به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره برنامه کمپانی سامسونگ برای رونمایی از این گوشی‌های تازه در دسترس نیست اما با توجه به روال معمول این غول تکنولوژی در نام گذاری گوشی‌های هوشمندش به نظر می‌رسد که Galaxy J6 از نظر قیمت نهایی و همچنین سطح سخت افزاری میان دو گوشی Galaxy J4 و Galaxy J8 قرار گیرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Pooriamr71

۱۳۹۶/۱۲/۹
سامسونگ بره اندروید ۸ مارو بده نمیخواد گوشی جدید با اندروید ۸ اراعه کنه..فک کنم پرچمدارای ۲۰۱۷ رو یادش رفته

J7........

۱۳۹۶/۱۲/۹
جنس خوب پول خوب میخواد
که نداریم
همدردیم

سامان

۱۳۹۶/۱۲/۹
خودت میگی ۶۰۰تومن ارزش داره
درسته همین حدودا ارزش داره
تو خیلی گرون خریدی

j7 2016

۱۳۹۶/۱۲/۹
من یه گوشی j7 2016 دارم. اصلا به اندازه قیمتی که داره من رو راضی نکرده. سامسونگ یعنی کمتر از پولی که میدی بهت خدمات میده. من زمانی که خریدم یک میلیون تومن بود ولی به اندازه یه گوشی 600 تومنی ارزش داره نه بیشتر.گول تبلیغاتشو نخورید.