خانهاخبار
تصاویر رندر شده تازه از Nokia 7 Plus

تصاویر رندر شده تازه از Nokia 7 Plus

کمپانی HMD Global قصد دارد چند گوشی مختلف را از برند نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون معرفی کند. Nokia 7 Plus یکی از این گوشی‌ها و یک میان رده سطح بالاست که تصویر رندر شده تازه‌ای منسوب به آن فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۴

تصاویر رندر شده متعددی علاوه بر تصاویر زنده گوشی Nokia 7 Plus هفته گذشته در فضای وب منتشر شدند و حالا شاهد انتشار تصاویر رندر شده تبلیغاتی تازه‌ای از این گوشی اندرویدی 2018 هستیم. این تصاویر این بار توسط یک منبع چینی فاش شده‌اند.

image

گوشی Nokia 7 Plus قرار است اولین گوشی برند نوکیا باشد که به سیستم عامل Android One مجهز می‌شود. انتشار شایعه‌های مختلف درباره این گوشی در هفته‌های اخیر باعث شد Nokia 7 Plus توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان گوشی‌های نوکیا را به خود جلب کند و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند باشیم.

image

Nokia 7 Plus اولین گوشی هوشمند برند نوکیا با نسبت تصویر 18:9 است و لنزهای دوربین دوگانه‌اش هم 12 و 13 مگا پیکسلی از نوع زایس هستند. لنزهای دوربین آن به صورت عمودی چینش شده‌اند و از بزرگنمایی اپتیکال تا دو برابر پشتیبانی می‌کنند. گوشی مذکور صفحه نمایش 6 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 1080 در 2160 دارد و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 660 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. شایعه شده است که میان رده سطح بالای مذکور در دو نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم و همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید اوریو نسخه 8.0 است. حسگر سلفی در گوشی Nokia 7 Plus 16 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده و حسگر اثر انگشت آن هم با توجه به باریک شدن حاشیه‌های صفحه نمایش به پنل پشتی منتقل شده است. 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)