خانهاخبار
جزئیات جدید از تبلت‌های MediaPad M5 هوآوی

جزئیات جدید از تبلت‌های MediaPad M5 هوآوی

افشاگر معروف اعلام کرده است که تبلت‌های MediaPad M5 هوآوی با چهار گیگابایت رم عرضه خواهند شد؛ ضمن اینکه یک مدل از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

شرکت هوآوی در حال‌ آماده‌سازی تبلت‌های جدید خود از سری MediaPad M5 است؛ انتظار داریم سازنده چینی، حداقل دو مدل را با نمایشگر 8.4 اینچی و 10.1 اینچی ارائه دهد. جزئیات تبلت‌های هوآوی، مدتی پیش فاش شده بود و در جدیدترین اطلاعات به‌دست آمده توسط افشاگر معروف، قیمت نهایی هر دو مدل ارائه شده است.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، مدل 8 اینچی MediaPad M5 با اسم‌رمز schubert به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ نسخه‌ای از این تبلت که از وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد، 328 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. مدل دیگر با پشتیبانی از وای‌فای و سیم‌کارت با برچسب قیمتی 380 یورو ارائه می‌شود. هوآوی برای توسعه مدل 10.1 اینچی نیز از تبلت‌های جدید خود، اسم‌رمز Cameron را انتخاب کرده است؛ مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه، 379 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. باید توجه کرد که این مدل، تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال نسخه‌ای از تبلت 10.1 اینچی هوآوی با پشتیبانی از سیم‌کارت و وای‌فای هستید، مبلغ پرداختی شما به 420 یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

image

علاوه‌براین، اعلام شده است که نسخه‌ دیگری از تبلت‌های MediaPad M5 با پسوند «Pro» عرضه خواهد شد؛ ظاهراً این مدل با اسم‌رمز Cameron Pro در حال توسعه بوده است. مدل «پرو» به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد؛ ویژگی متمایز این مدل، پشتیبانی از قلم M-Pen است و هوآوی درنظر دارد تا تبلت مذکور را با پشتیبانی از وای‌فای و سیم‌کارت با قیمت 520 یورو عرضه نماید. در حال‌حاضر، مشخص نیست MediaPad M5 Pro به چه نمایشگری مجهز خواهد بود اما اندازه صفحه‌نمایش، احتمالاً 10 اینچ باشد.

هوآوی، تبلت MediPad M5 را به تراشه پرچم‌داران Kirin 960 مجهز خواهد کرد؛ از این تراشه رده‌بالا در پرچم‌دار 2017 هوآوی یعنی P10 و P10 Plus و فبلت Mate 9 استفاده شده بود. البته نسل جدید تراشه‌های رده‌بالای Kirin مدتی پیش به همراه فبلت میت 10 و میت 10 پرو هوآوی معرفی شده است اما Kirin 960، همچنان یکی از بهترین پردازنده‌های توسعه یافته برای محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

image

همچنین انتظار داریم تبلت‌ جدید هوآوی به باتری با ظرفیت 4980 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده باشد؛ رزولوشن احتمالی صفحه‌نمایش آن، 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود. گمان می‌رود آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 روی تبلت‌های جدید این شرکت نصب شده باشد؛ به همین جهت، محتمل است که رام EMUI 8.0 روی مدل 8.4 اینچی، 10.1 اینچی و «پرو» تبلت MediaPad M5 هوآوی اجرا شود. در حالی‌ سازنده چینی برای رونمایی از تبلت‌های MediaPad M5 آماده می‌شود، که مدل MediaPad M4 هیچ‌گاه به بازار عرضه نشده است؛ MediaPad M3 آخرین تبلت‌هایی است که توسط هوآوی معرفی شده‌اند.

هوآوی درنظر دارد تا تبلت‌های جدیدش را در اواخر ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2018 ارائه دهذ؛ با اینکه شرکت چینی در کنگره  جهانی موبایل حضور پیدا خواهد کرد، از گوشی‌های پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus رونمایی نمی‌کند و به عرضه گوشی‌های میان‌رده و تبلت‌های جدیدش اکتفا خواهد نمود. مراسم خبری هوآوی برای معرفی جانشین Huawei P10 و Huawei P10 Plus در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) در پاریس، فرانسه برگزار خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)