خانهاخبار
کیس‌های رسمی Galaxy S9 سامسونگ به بازار عرضه شد

کیس‌های رسمی Galaxy S9 سامسونگ به بازار عرضه شد

یک خرده فروش، به‌تازگی عرضه کیس‌های رسمی پرچم‌دار جدید سامسونگ را آغاز کرده است؛ کیس‌های ارائه شده، شایعات پیشین را پیرامون Galaxy S9 تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

دو هفته پیش از معرفی رسمی گوشی‌های پرچم‌دار 2018 سامسونگ، کیس‌های محافظ Galaxy S9 سامسونگ وارد بازار عرضه شده است. لوازم جانبی کهکشانی جدید سامسونگ توسط Mobile Fun به فروش می‌رسد که چنین اقداماتی را پیش‌تر نیز انجام داده است

در حال‌حاضر، تنها کیس‌های Galaxy S9 به فروش می‌رسد و خبری از قاب‌های محافظ مدل «Plus» نیست؛ کیس‌هایی که برای مدل 5.8 اینچی ارائه می‌شود، بین 28.99 دلار تا 64.49 دلار قیمتگذاری شده است. تمامی قاب‌های ارائه شده، پیش‌تر توسط یک منبع دیگر فاش شده بود.

image

توزیع‌کننده Mobile Fun، در حال‌حاضر کیس‌های Hyperknit را برای Galaxy S9 به فروش می‌رساند؛ ضمن اینکه کیس‌های Clear View Stand نیز به فروش می‌رسد. علاوه‌براین، کیس‌های سیلیکونی نیز به فروش می‌رسد. کیس Hyperknit به رنگ قرمز مشاهده می‌شود که برای پرچم‌دار جدید سامسونگ عرضه شده است.

image

کیس‌های رسمی، شایعات پیشین را پیرامون جانشین Galaxy S8 تأیید می‌کند؛ مدل 5.8 اینچی، فاقد دوربین دوگانه است و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی در زیر دوربین، خواهد داشت. ضمن اینکه فلاش LED دوگانه به سمت راست دوربین منتقل شده است و حسگر ضربان‌سنج قلب نیز در پایین فلاش LED قرار دارد. تمامی کیس‌های شفافی که برای Galaxy S9 ارائه شده است، از قابلیت Always On Display بهره می‌گیرند؛ در این حالت، می‌توانید به زمان و هشدارها در گوشی خود، دسترسی داشته باشید.

تصاویر ارائه شده، تأیید می‌کند که دستیار صوتی «بیکسبی» همچنان به کلید فیزیکی برای فعال‌سازی وابسته خواهد بود؛ ضمن اینکه در لبه‌ی سمت راست گوشی، دکمه‌ی پاور قرار دارد. کلید یکپارچه تنظیم صدا در بالای دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی در لبه‌ی سمت چپ گوشی جای گرفته است. کیس ارائه شده برای پرچم‌دار سامسونگ به رنگ بنفش، بار دیگر شایعات موجود پیرامون عرضه رنگ Lilac Purple گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را تأیید می‌کند.

image

شرکت سامسونگ به صورت رسمی از گوشی پرچم‌دار 2018 خود در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) رونمایی خواهد کرد. هر دو مدل برای پیش‌خرید در اوایل ماه مارس، در دسترس قرار خواهند گرفت و عرضه آن‌ها نیز احتمالاً از نیمه مارس آغاز می‌شود. پیش‌بینی شده است جانشن Galaxy S8 با افزایش قیمت، وارد بازار خواهد شد؛ گمان می‌رود تغییرات قیمت به بیشتر از 100 دلار خواهد رسید.

با وجود اینکه Galaxy S9 فاقد دوربین دوگانه است، اما از سنسوری با لنز F1.5 بهره می‌گیرد؛ ضمن اینکه تغییر دهانه لنزی امکان‌پذیر است. مطابق با نسل قبل، هر دو مدل از پرچم‌داران جدید سامسونگ با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ البته مانند چند سال گذشته، نسخه اسنپدراگون در آسیا یا اروپا عرضه نخواهد شد و انتظار داریم در ایالات متحده، مدل‌های به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام به فروش برسد.

لازم به‌ذکر است که تفاوت‌های مدل 5.8 اینچی و 6.2 اینچی از پرچم‌داران 2018 سامسونگ، تنها به دوربین محدود نخواهد شد؛ فبلت جدید سامسونگ که با پسوند Plus عرضه خواهد شد، شش گیگابایت رم دارد (Galaxy S9 به چهار گیگابایت رم مجهز شده است) و تنوع‌ نسخه‌های مختلف آن احتمالاً بیشتر از مدل دیگر است. با این وجود، هر دو گوشی با حافظه داخلی 64 گیگابایت برای نسخه «پایه» وارد بازار خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)