خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه فوریه برای (Galaxy A5 (2017 سامسونگ

انتشار بسته امنیتی ماه فوریه برای (Galaxy A5 (2017 سامسونگ

گوشی (Galaxy A5 (2017 یکی از میان رده‌های سطح بالای سامسونگ است که به همراه پرچم‌داران این غول تکنولوژی معمولا در اولویت دریافت به روزرسانی‌های نرم افزاری قرار می‌گیرد. حالا به روزرسانی بسته امنیتی ماه فوریه برای گوشی مذکور منتشر شده است تا بیش از 20 مشکل احتمالی امنیتی را در آن رفع کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

روز گذشته انتشار بسته امنیتی ماه فوریه برای گوشی‌های Galaxy A5 (2017) آغاز شد و گفته می‌شود که اولین دستگاه دریافت کننده آن از کشور روسیه بوده است. گوشی‌های سری Galaxy A در خلال ماه‌های اخیر در اولویت دریافت به روزرسانی بوده‌اند و از اولین دستگاه‌هایی به شمار می‌روند که موفق به دریافت بسته‌های امنیتی شده‌اند. به نظر می‌رسد که این ترند همچنان ادامه دارد اما باید فعلا دوگانه اس8 و اس8 پلاس را از این جمع جدا کنیم چراکه انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو برای آن‌ها به تعویق افتاده و قرار است بسته امنیتی ماه فوریه هم در قالب همان به روزرسانی رویشان نصب شود. A520FXXU4BRB1 شناسه فرم ور این بسته امنیتی تازه برای Galaxy A5 (2018) است.

image

به روزرسانی نرم افزاری تازه برای میان رده A5 (2017) سامسونگ، بسته امنیتی فوریه 2018 را به همراه دارد

بسته امنیتی ماه فوریه قرار است 5 مشکل اساسی اندروید علاوه بر 16 مشکل احتمالی نرم افزار سامسونگ را روی گوشی مذکور رفع کند. به کاربرانی که بسته امنیتی ماه ژانویه را دریافت نکرده‌اند هم باید بگوییم که این بسته تازه می‌تواند مشکلاتی که قبلا شناسایی شده‌اند مانند Spectre و Meltdown را هم رفع کند و دیگر لازم نیست بسته قبلی را دریافت کنند. برای کسب اطلاع از امکان دریافت و نصب این بسته تازه به منوی تنظیمات گوشی Galaxy A5 (2017) خود بروید و در بخش software update گزینه download updates manually را انتخاب کنید. انتشار این به روزرسانی تازه هم مانند سایر فایل‌ها ممکن است چند روز طول بکشد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره حجم احتمالی فایل این به روزرسانی در دسترس نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saman

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
باسلام،بنظر من مدل Aسامسونگ واقعا عالیه از هر لحاظ که بگین مثلاً خیلی ظریفه سرعتش بالاست واز نظر زیبایی هم از مدلهای دیگه سامسونگ ومارکهای دیگه چیزی کم نداره. ممنون باتشکر saman