خانهاخبار
تماشا کنید: اولین تیزرهای ویدیویی از Galaxy S9

تماشا کنید: اولین تیزرهای ویدیویی از Galaxy S9

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از دوگانه پرچم‌دار S9 و S9 Plus، خبرهای بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. روز گذشته هم مدیر سامسونگ ایتالیا تیزر تبلیغاتی این دو گوشی را در توییتر خود منتشر کرد و به دنبال آن کلیپ‌های دیگری هم توسط منابع مختلف منتشر شدند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۶

کارلو بارلوکو، مدیر سامسونگ ایتالیا، روز گذشته یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه درباره پرچم‌دار Galaxy S9 در حساب شخصی توییتر خود منتشر کرد و قابلیت‌های دوربین این گوشی‌ها را به نمایش گذاشت. همان‌طور که می‌دانید، پیش از این هم تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی دیگری از Galaxy S9 منتشر شده بود و سازنده آن هم بیش از هر چیز به کیفیت و قابلیت‌های دوربین آن اشاره کرده بود. بارلوکو در توییت خود که به همراه این ویدیوی کوتاه به اشتراک گذاشته، به جزئیات یا ویژگی‌های دقیق گوشی مذکور اشاره نکرده است اما اعلام کرده که « Galaxy S9 به کاربران کمک می‌کند تا همه چیز را از ابتدا تصور کنند». ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده هم چندین تصویر مختلف را نشان می‌دهد که افراد در آن دوربین دیجیتال در دست گرفته‌اند، از خودشان فیلم می‌گیرند یا تصاویر سلفی ثبت می‌کنند.

image

طول این ویدیو تنها 30 ثانیه است و اطلاعاتی از Galaxy S9 یا S9 Plus در اختیارمان نمی‌گذارد، اما سامسونگ چندی پیش رسما تأیید کرد که قصد دارد دو مدل گوشی پرچم‌دار 2018 خود را در تاریخ 25 فوریه (6ام اسفند) و در خلال رویداد اختصاصی آنپکد رسما معرفی کند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از این محصولات تازه پیش بینی می‌شود که بیشتر شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی درباره گوشی‌های پرچم‌دار خانواده Galaxy S باشیم. از طرفی پس از انتشار این ویدیو توسط مدیر سامسونگ ایتالیا، چند تیزر کوتاه و تا حدود مشابه دیگر هم درباره Galaxy S9 و S9 Plus در فضای وب منتشر شدند و باز هم توانایی‌های دوربین آن را به نمایش گذاشتند.

در همه این تیزرها می‌توان متوجه شد که سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های نوین و اصلی دوربین S9 را به نمایش بگذارد. برای مثال می‌توانید قابلیت ضبط ویدیو با سرعت کم ( اسلوموشن )، استیکرهای واقعیت افزوده (AR) و همچنین برخی دیگر از قابلیت‌های تازه در ارتباط با ایموجی‌ها را در خلال این تصاویر مشاهده کنید. همه این قابلیت‌ها دائما در خلال تیزرهای مختلف تکرار شده است تا توجه بینندگان را به ویژگی یکسان در تصاویر مختلف جلب کند. همین تکرار نشان می‌دهد که دوربین دو گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus از ویژگی‌های شبیه انیموجی و ضبط ویدیوی اسلوموشن پشتیبانی می‌کند و اغلب شایعه‌های اخیر را هم مورد تأیید قرار می‌دهد؛ اما از طرف دیگر سازوکار و چگونگی اجرای این قابلیت‌ها هنوز مشخص نیست چراکه فعلا هیچ موردی رسما از سوی سامسونگ تأیید نشده است. همان‌طور که می‌دانید، دوربین‌های‌ گوشی‌های کمپانی سامسونگ همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و این غول تکنولوژی قطعا قصد دارد این سطح از کیفیت را در دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش بیش از پیش ارتقا دهد. انتظار می‌رود که Galaxy S9 مانند نسل قبلی به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی مجهز شود اما دیافراگم آن از 1.5 تا 2.4 متغیر باشد. از طرف دیگر گفته می‌شود که مدل Galaxy S9 Plus دوربین دوگانه با لنزهای 12 مگا پیکسلی خواهد داشت و دیافراگم آن‌ها ثابت خواهد بود. چند روز پیش هم نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین Galaxy S9 در مقایسه با نمونه تصویر دوربین Galaxy S8 در فضای وب منتشر شد و ارتقای کیفیت را در نسل تازه پرچم‌داران سامسونگ تأیید کرد. در این تصاویر شاهد بودیم که دوربین Galaxy S9 در ثبت دقیق رنگ و جزئیات منظره بسیار بهتر از دوربین S8 عمل کرده بود. انتظار می‌رود که عرضه عمومی این دو مدل تازه از اواسط ماه مارس آغاز شود و مدل S9 Plus هم گران‌ترین گوشی سامسونگ باشد.

 

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)