خانهاخبار
مشخصات گوشی‌های هوآوی Nova 3، Nova 3 Plus و Y5 در اسناد TENNA

مشخصات گوشی‌های هوآوی Nova 3، Nova 3 Plus و Y5 در اسناد TENNA

گوشی‌های جدید Nova 3، Nova 3 Plus و Y5 یا Y3 هوآوی موفق به دریافت تأییدیه TENNA شده‌اند. هر سه مدل، به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهند بود و نمایشگر 18:9 دارند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

به‌تازگی، سه گوشی نامشخص از هوآوی در دیتابیس TENNA فاش شده‌اند؛ دو مدل از بین این گوشی‌ها، شماره مدل مشابهی دارند و انتظار داریم هر دو نسخه‌ای از یک گوشی باشند. به‌نظر می‌رسد مدل سوم، یک گوشی کاملاً متفاوت باشد؛ بعید نیست دو مدل اول به عنوان هوآوی Nova 3 و هوآوی Nova 3 Plus عرضه شوند و گوشی سوم با نام تجاری Huawei Y3 2018 یا Huawei Y5 2018 در دسترس قرار بگیرد.

طراحی دو گوشی Huawei FLA-AL00 و Huawei FLA-TL10 از نظر طراحی، کاملاً مشابه هستند؛ چینش دوربین دوگانه با Nova 2 و Nova 2 Plus که در سال 2017 به بازار عرضه شده‌اند، مشابهت دارد. به همین جهت، بعید نیست دو گوشی Huawei FLA-AL00 و Huawei FLA-TL10 با نام تجاری Nova 3 و Nova 3 Plus ارائه شود. گوشی‌هایی که شماره مدل آن‌ها AL100 ختم می‌شود، معمولاً توسط اپراتور China Unicom به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که مدل‌های TL00 از طریق China Mobile یا China Telecom قابل خریداری هستند. به همین جهت، بعید نیست Huawei FLA-AL00 و Huawei FLA-TL10، نسخه‌های متفاوتی از گوشی Nova 3 باشند.

دیگر گوشی جدید هوآوی که اخیراً فاش شده است، شماره مدل Huawei LDN-TL00 دارد؛ این مدل به عنوان جانشین گوشی Huawei Y3 یا Huawei Y5 که نسخه جدید آن‌ها در سال 2017 معرفی شد، ارائه خواهد شد. از آنجایی‌که Huawei Y5 در ماه آوریل معرفی شد و Nova 2، Nova 2 Plus و مدل 2017 گوشی Huawei Y3 در ماه مه (May) ارائه شده بودند، منطقی است که جانشین آن‌ها در اوایل سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی شود.

image

هر سه گوشی جدید هوآوی که اخیراً در TENNA فاش شده‌اند، نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 دارند؛ ضمن اینکه حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر آن‌ها وجود دارد. با وجود حاشیه‌ی باریک در پایین نمایشگر، لوگوی Huawei در پنل جلوی تمامی مدل‌ها درج شده است. باید اشاره کرد که پنل پشتی گوشی‌های هوآوی، شامل دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت است؛ هرچند، چینش دوربین دوتایی در گوشی Huawei Y3 یا Huawei Y5، متفاوت‌تر از Nova 3 و Nova 3 Plus است. باید اشاره کرد که جانشین گوشی ارزان‌قیمت Huawei Y5 یا Huawei Y3 به یک دوربین سلفی مجهز شده است؛ در حالی‌که مدل‌های فاش شده از Nova 3 با دوربین سلفی دوگانه همراه شده‌اند. تمامی این مدل‌ها از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهند کرد و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 با رام EMUI 8.0 روی آن‌ها اجرا می‌‍شود.

image

در حال‌حاضر، مشخص نیست شایعات منتشر شده پیرامون عرضه Huawie Nova 3 یا نسخه Plus آن تا چه اندازه صحت داشته باشد زیرا هوآوی در ماه دسامبر سال گذشته، گوشی رده‌بالای Nova 2s را معرفی کرده بود؛ این مدل، حاشیه‌های باریکی دارد و به پردازنده Kirin 960 مجهز شده است. تراشه مذکور در گوشی‌های میت 9 و پی 10 هوآوی به‌کار گرفته شده بود. نسخه رده‌بالای Huawei Nova 2، به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز شده است و از دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‌کند؛ سنسور 2 مگاپیکسلی، ثبت جزئیات مربوط به عمق را در هنگام عکاسی بر عهده دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Genius Man

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
هواوی در تمام مدل ها موفق بوده و همیشه هم خواهد بود، سری P و Honor و Mate واقعا پیشرفت خوبی داشتند و نوا هم با معرفی 2s قصد داره پابه پای برادرانش به جلو پیش بره و طرفداران خودش رو خوشحال کنه، در سری G یکم کمکاری کرده ولی امیدوارم روی این مدل هم تمرکز کافی بخرج بده

Mohammad.sh

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
گوشی های هواوی همه شکل هم شدن.. خسته کننده