خانهاخبار
احتمال معرفی دو میان رده تازه Galaxy J7 Star و J3 Star سامسونگ در سال جاری

احتمال معرفی دو میان رده تازه Galaxy J7 Star و J3 Star سامسونگ در سال جاری

سامسونگ قصد دارد دو میان رده متوسط و سطح پایین تازه از سری گوشی‌های Galaxy J معرفی کند. این غول تکنولوژی به همین خاطر دو نام تجاری Galaxy J7 Star و J3 Star را رسما به ثبت رسانده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱

دو نام تجاری تازه Galaxy J7 Star و J3 Star توسط سامسونگ رسما ثبت شدند و پیش بینی می‌شود که هر دو از سری گوشی‌های میان رده سطح پایین یا پایین رده این غول تکنولوژی باشند. این گوشی همچنین احتمالا به قیمت کمی روانه بازار خواهند شد چراکه گوشی‌های سری Galaxy J سامسونگ معمولا ارزان‌ترین دستگاه‌های هوشمند این سازنده هستند؛ در حالی که سری Galaxy A میان رده‌های سطح بالا و سری Galaxy S هم پرچم‌داران این کمپانی به شمار می‌روند. طرح نام تجاری این دو گوشی در PTO آمریکا به ثبت رسیده است و همین امر نشان می‌دهد که گوشی‌های مذکور قطعا تحت همین عناوین عرضه می‌شوند. زمان عرضه این گوشی‌های میان رده هنوز مشخص نیست اما حدس می‌زنیم که سامسونگ تا پایان سال 2018 از آن‌ها رونمایی کند.

image

البته Galaxy J7 Star و J3 Star تنها نسخه‌های جانبی از گوشی‌های Galaxy J7 و J3 نیستند. سامسونگ علاوه بر این دو نسخه همچنین مدل‌های Pro، Prime، Max، Ace و NXT را هم معرفی کرده است. هر کدام از این مدل‌ها در برخی مشخصات فنی یا ظاهری با مدل‌های دیگر متفاوت است و برخی از آن‌ها هم به صورت انحصاری در بازارهای مشخصی عرضه شده‌اند. با توجه به تازه‌تر بودن این دو نسخه تازه انتظار می‌رود که Galaxy J7 Star و J3 Star نسبت به مدل‌های قبلی بهتر و سطح بالاتر باشند و البته به قیمت بیشتری هم به بازار راه یابند. در این میان مدل Galaxy J3 Star احتمالا سطح پایین‌ترین گوشی خواهد بود و با مشخصات فنی ابتدایی به قیمت پایینی عرضه خواهد شد.

از طرف دیگر Galaxy J7 Star یک گوشی میان رده خواهد بود. متاسفانه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و داخلی این گوشی‌ در دسترس نیست و مجبوریم به ویژگی‌های نسخه‌های قبلی اشاره کنیم. آخرین نسخه استاندارد Galaxy J7 2017 با صفحه نمایش 5.5 اینچی و وضوح تصویر فول اچ دی 1920 در 1080 معرفی شد و از پردازنده سامسونگ اگزینوس 7870 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گرفت. این نسخه همچنین 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشت که کاربران می‌توانستند آن را با کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت ارتقا دهند. دوربین اصلی آن به یک لنز 13 مگا پیکسلی مجهز شده بود و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 3600 میلی آمپر ساعت گزارش شد. از طرفی گوشی Galaxy J3 2017 یک گوشی جمع و جور با صفحه نمایش 5 اینچی و وضوح تصویر اچ دی به شمار می‌رود. حافظه رم آن 2 گیگابایت اما دوربین اصلی‌اش همچنان 13 مگا پیکسلی است. ظرفیت باتری گوشی مذکور معادل 2400 میلی آمپر ساعت گزارش شد و حدس می‌زنیم که در نسخه تازه J3 Star تغییر چندانی پیدا نکند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

AHMAD

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
تا تمام حروف الفبا و تمام چیزایی که تو دنیا وجود داره از سری j5 و j7 نسازه ول کن نیست تازه اونا هر کدوم هر سال پسوند اون سال میگیرن سامی به عنوان گوشی جدید معرفی میکنه من واقعا سامسونگ قبول دارم ولی این سیاستش که 500 مدل از یک گوشی میسازه قبول ندارم