خانهاخبار
دو مدل از تبلت جدید MediaPad M5 هوآوی فاش شد

دو مدل از تبلت جدید MediaPad M5 هوآوی فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده از تبلت MediaPad M5 هوآوی در دیتابیس گیک‌بنچ، این شرکت چینی به دنبال عرضه‌ تبلت‌های جدید خود با تراشه Kirin 960 و چهار گیگابایت رم است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

تبلت جدید MediaPad M5 هوآوی، به‌تازگی در آزمون گیک‌بنچ مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ این اطلاعات با توجه به شماره مدل تبلت جدید هوآوی و مقایسه با آن با نسل گذشته، به‌دست آمده است. تبلت هوآوی SHT-AL09 و CMR-AL09 توسط این شرکت چینی در آزمون گیک‌بنچ ارزیابی شده است؛ مدل اول، نسخه 8.4 اینچی تبلت MediaPad M5 است و مدل دیگر، نسخه 10.1 اینچی این تبلت خواهد بود.

هر دو تبلت جدید هوآوی با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهند شد؛ اگر اطلاعات به‌دست آمده در آزمون گیک‌بنچ صحت داشته باشد، هر دو مدل رام EMUI 8.0 (یا Emotion UI) را اجرا خواهند کرد. با توجه به مشخصات ثبت شده از تبلت‌های جدید شرکت چینی با شماره مدل هوآوی SHT-AL09 و CMR-AL09، به‌نظر می‌رسد هر دو مدل به تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس 1.84 گیگاهرتز مجهز خواهند شد؛ احتمال می‌دهیم مدل 8.4 و 10.1 اینچی تبلت MediaPad M5 به تراشه اختصاصی Kirin 960 مجهز شده باشد. این تراشه در گوشی پرچم‌دار هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس به کار گرفته شده است و فبلت میت 9 از آن استفاده می‌کند؛ با این‌حال، شرکت چینی مدتی پیش تراشه Kirin 970 را به منظور استفاده در فبلت میت 10 و میت 10 پرو استفاده کرده بود.

image

حافظه رم در مدل فاش شده از تبلت MediaPad M5 هوآوی، مشابه است؛ هر دو مدل چهار گیگابایت رم خواهند داشت. هوآوی SHT-AL09 که مدل 8.4 اینچی تبلت مدیاپد ام 5 است، موفق شده امتیاز 1905 را در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی به‌دست آورد؛ این نسخه از تبلت جدید هوآوی، امتیاز 6617 را در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال به‌دست آورده است. نسخه دیگر MediaPad M5 با شماره مدل هوآوی CMR-AL09، به ترتیب موفق به کسب 1647 و 5825 امتیاز در بررسی تک هسته پردازشی و تمامی هسته‌های پردازشی فعال شده است.

از نظر طراحی، مدل 8.4 اینچی و 10.1 اینچی تبلت Huawei MediaPad M5 مشابه خواهند بود؛ تنها در اندازه نمایشگر از یک‌دیگر متمایز شده‌اند. جنس پنل پشتی در هر دو مدل، از فلز خواهد بود زیرا در تصاویر شماتیک لو رفته، به نوارهای پلاستیکی آنتن U-شکل اشاره می‌شود. انتظار داریم هوآوی، تبلت‌های جدید خود را با جک هدفون 3.5 میلی‌متری ارائه دهد.

image

هوآوی هنوز تبلت MediaPad M4 را عرضه نکرده است و آخرین تبلت معرفی شده توسط این شرکت از سری Mediapad M3 عرضه می‌شود. به همین جهت، شاید از این موضوع تعجب کنید که چرا مدل MediaPad M4 وارد بازار نشده است؛ باید گفت عدد «چهار» در چین نحس است و بسیاری از شرکت‌های مختلف از نام‌گذاری محصولات خود با این عدد اجتناب می‌کنند. شرکت‌های مختلفی نظیر میزو و وان‌پلاس از عرضه گوشی‌های جدید خود با پسوند 4 صرفنظر کرده‌اند، به عنوان مثال، OnePlus 4 هیچ‌گاه وارد بازار نشده است و پس از معرفی وان‌پلاس 3 در سال 2016، سال گذشته مدل OnePlus 5 توسط این شرکت چینی معرفی شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)