خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار Nokia 8 Sirocco در نمایشگاه MWC 2018

احتمال معرفی پرچم‌دار Nokia 8 Sirocco در نمایشگاه MWC 2018

همچنان که به آغاز نمایشگاه MWC 2018 نزدیک می‌شویم، شایعه‌های بیشتری درباره گوشی‌های تازه برندهای مختلف منتشر می‌شود. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که HMD قصد دارد نسخه دیگری را از پرچم‌دار سال گذشته خود به نام Nokia 8 Sirocco معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۳

گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند احتمالا امسال در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلون شاهد رونمایی از گوشی Nokia 8 Sirocco خواهیم بود. پیش از این هم شنیده بودیم که HMD ممکن است به زودی مدل 2018 را از پرچم‌دار محبوب سال گذشته‌اش معرفی کند اما حالا درباره نام نهایی‌اش هم دیگر تقریبا مطمئن هستیم. اگر خاطرتان باشد، در ماه ژانویه گزارشی درباره تجزیه و تحلیل اپلیکیشن تازه دوربین نوکیا منتشر شد و نام Nokia 8 Sirocco هم اولین بار در همین خبر به چشم خورد. منبع انتشار این گزارش تازه ادعا می‌کند گوشی Nokia TA-1005 که اخیرا توسط FCC مجوز دریافت کرد، پرچم‌دار موعود نوکیا 9 نیست بلکه نسخه تازه پرچم‌دار سال گذشته یا همان Nokia 8 Sirocco است. البته هنوز مدرک موثقی برای تصدیق این ادعا وجود ندارد و باید به چشم شایعه محتمل به آن نگاه کنیم.

image

در حال حاضر اطلاعات چندانی به جز نام تجاری نهایی این مدل در دسترس نیست. همچنین ممکن است که این گوشی تازه یک نسخه ارتقایافته از نوکیا 8 باشد و تنها در برخی موارد نسبت به آن بهبود یافته باشد. بدین ترتیب Nokia 8 Sirocco از نظر ظاهری هم شبیه نسل قبلی طراحی خواهد شد و این موضوع ممکن است برای بسیاری از کاربران ناامیدکننده به نظر برسد. بر اساس برخی شایعه‌ها که توسط mobilekopen.net منتشر شده‌اند، گوشی Nokia 8 Sirocco ممکن است برخلاف نسل قبلی که صفحه نمایش 5.3 اینچی IPS LCD داشت، از صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع OLED بهره ببرد. این وب‌سایت همچنین ادعا می‌کند که پرچم‌دار تازه نوکیا همچنان از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت خواهد گرفت و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم 3250 میلی آمپر ساعت خواهد بود. در این شایعه همچنین به لنزهای 13 و 12 مگا پیکسلی دوربین اصلی و لنز تکی 5 مگا پیکسلی در دوربین سلفی اشاره شده است. گوشی Nokia 8 Sirocco احتمالا با 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود و 6 گیگابایت هم رم دارد. اگر این مشخصات صحت داشته باشند، Nokia 8 Sirocco را باید نسخه ارتقایافته از پرچم‌دار سال گذشته نوکیا و پرچم‌دار تازه آن بدانیم؛ هرچند حالا دیگر زمان مناسبی برای معرفی یک پرچم‌دار مجهز به اسنپ‌دراگون 835 به نظر نمی‌رسد. کوالکام اواخر سال گذشته نسل تازه پردازنده‌های پرچم‌دارش را به نام اسنپ‌دراگون 845 رسما معرفی کرد و در آینده نزدیک هم شاهد رونمایی از چند پرچم‌دار 2018 مجهز به این پردازنده سطح بالا خواهیم بود. کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و سونی قصد دارند تا چند هفته آینده و در خلال نمایشگاه MWC 2018 از پرچم‌دارهای تازه خود پرده بردارند.

اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال می‌کنید، حتما بارها شایعه‌ها و گزارش‌های مربوط به پرچم‌دار نوکیا 9 را خوانده‌اید. کمپانی HMD Global قطعا قصد دارد چند گوشی تازه را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند چراکه یکی از مقامات بلندپایه اجرایی آن چندی پیش اعلام کرد منتظر اتفاق‌های فوق العاده‌ای باشید. از طرفی همچنان معتقدیم که معرفی یک پرچم‌دار تازه با پردازنده اسنپ‌دراگون 835 سال گذشته منطقی به نظر نمی‌رسد و نوکیا بهتر است از اسنپ‌دراگون 845 در گوشی‌های سطح بالای تازه خود بهره ببرد. تنها چند هفته دیگر تا آغاز نمایشگاه MWC 2018 در بارسلونا باقی مانده است و در آینده نزدیک با معرفی رسمی دستگاه‌های هوشمند نوکیا، همه شایعه‌ها به پایان می‌رسند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Tohid

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
توصیه می کنم یه بار با Nokia 8 کار کنید واقعا عاشقش می شید
من رنگ مسی براقشو خریدم نسبت به قیمتش رقیبه به روزرسانی سریع و کیفیت ساخت بالایی هم داره
واقعا عملکرد HMD قابل تحسینه

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
کدوم پادشاه همونی که ورشکست شد و به همه تعظیم کرد والان فقط نامی از اون باقی مونده در حالی که این نوکیا hmd global هست نه نوکیای سابق

Genius Man

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
نوکیا بهترین برند در تاریخ دنیای موبایل هست و پادشاهه بقیه برند ها باید بهش سر تعظیم خم کنند
چیزی که جالبه اینه که تولیداتش از ۱ تا ۹ یا ۱۰ نامگذاری شده اند و هر ساله با تولیدات جدید زیر همان نام محصولاتش رو ارایه میده واقعا خاصه