خانهاخبار
گوشی‌های Moto Z3 و Moto Z3 Play موتورولا با ماژول 5G فاش شدند

گوشی‌های Moto Z3 و Moto Z3 Play موتورولا با ماژول 5G فاش شدند

تصاویر رندر شده پرچم‌دار Moto Z3 موتورولا را با حاشیه‌های باریک به نمایش می‌گذارد؛ این مدل به همراه Moto Z3 Play احتمالا در تابستان سال 2018 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۷

آن‌طور که پیداست،لنوو و موتورولا درنظر دارد تا طراحی گوشی‌های هوشمند امسال خود را به طور اساسی تغییر دهند. پس از افشای رندرهای مربوط به گوشی موتو ایکس 5 و موتو جی 6، این‎بار نوبت به سری Moto Z3 رسیده که شامل گوشی گران‌قیمت Moto Z3 و مدل ارزان‎تر Moto Z3 Play است.

مانند گوشی موتو ایکس 5 و موتو جی 6، گوشی‎های جدید Moto Z3 و Moto Z3 Play حاشیه‎های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر خود دارند. به‌نظر می‎رسد پرچم‌دار جدید موتورولا (لنوو) از نظر طراحی به رقبای اندرویدی خود نزدیک‌تر شده است؛ در سال گذشته، این شرکت گوشی رده‌بالای Moto Z2 Force Edtion را به همراه مدل Moto Z2 Play عرضه کرد که حاشیه‌های زیادی در اطراف صفحه‎نمایش خود دارد.

image

براساس اطلاعات به‎دست آمده از گوشی‏‌های جدید موتورولا از سری Moto Z، هر دو مدل به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل مجهز خواهد شد؛ نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، 18 به 9 است. در تصویر ارائه شده از گوشی پرچم‌دار Moto Z3، انحنایی روی لبه‎های صفحه‌نمایش قابل مشاهده است؛ مانند آنچه در سری گوشی‌های پرچم‎دار Galaxy S سامسونگ دیده‌ایم. هرچند، ممکن است انحنای لبه‏‌های نمایشگر در تصاویر رندر شده، اغراق باشد؛ به همین جهت، چندان مطمئن نیستیم که لبه‌های نمایشگر Moto Z3 موتورولا دارای انحنا خواهند بود یا خیر.

در حال‎حاضر، مشخصات بیشتری از گوشی‌های جدید موتورولا منتشر نشده است اما به‌نظر می‎رسد شرکت مذکور از دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی‎های جدیدش استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه در Moto Z3 و Moto Z3 Play، نوار ناوبری نرم‎افزاری حذف شده است. اگر کمی در تصاویر دقت کنید، مشاهده می‎شود که یک نوار ناوبری مانند آنچه در آیفون 10 اپل دیده‌ایم؛ با دکمه‌های نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید جایگزین شده است. چنین ویژگی در گوشی موتو ایکس 5 نیز به نمایش گذاشته شده بود.

image

به‌نظر می‌رسد مانند سال 2016، سه گوشی از سری Moto Z عرضه خواهد شد؛ ادعا می‌شود که یک مدل دیگر از سری Moto Z3 معرفی خواهد شد اما در حال‌حاضر، تصاویری از آن به‌دست نیامده است. براساس شایعات، این مدل به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود و نمایشگر آن، رزولوشن بالاتری دارد.

در تصاویر به‎دست آمده، خبری از حسگر اثرانگشت نیست. شرکت موتورولا به دلیل باریک‏تر کردن حاشیه‎های اطراف صفحه‎نمایش از گنجاندن دکمه‎ی Home در پنل جلوی گوشی جدیدش خودداری کرده است اما در پنل پشتی نیز، حسگر اثرانگشت دیده نمی‎شود. به همین جهت، ممکن است سنسور مذکور با لوگوی موتورولا در بدنه پشتی ادغام شده باشد یا شاید، اعضای جدید سری Moto Z به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز شده باشند. ضمن اینکه امکان دارد حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی پاور ادغام شده باشد.

از آنجایی‎که شرکت موتورولا، سری Moto Z2 را در تابستان سال 2017 معرفی کرده است؛ احتمالاً مدل به‌روز شده این خانواده در تابستان سال جاری میلادی ارائه می‏‌شود. لازم به‌‏ذکر است که به همراه گوشی‎های جدید موتورولا، یک موتو ماد با پشتیبانی از اتصال 5G معرفی خواهد شد که دست‏یابی به امکانات نسل پنجم اینترنت همراه را امکان‏‌پذیر می‏‌کند؛ البته در حال‎حاضر، این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
مگه زد 2 فورس یا زد 2 معمولیش اومده تو بازار؟ اگه اومده قیمتش چنده