خانهاخبار
مشکل جدید پیکسل‌ها؛ این بار در سوایپ کردن

مشکل جدید پیکسل‌ها؛ این بار در سوایپ کردن

کاربران گوشی‌های پیکسل از باگ جدیدی در این گوشی‌ها خبر می‌دهند که پس از آپدیت به اندروید 8.1 در این گوشی‌ها به وجود آمده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۷
image

مشکلات و دردسرهای پیکسل‌های جدید گوگل تمامی ندارد. پس از سلسله مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که برای Pixel 2 و Pixel 2 XL رخ داد حالا عده‌ای از کاربران خبر از یک مشکل جدید می‌دهند که پس آپدیت به اندروید 8.1 به وجود آمده است.

عده‌ای از کاربران در بخش پشتیبانی سایت گوگل از عدم توانایی در سوایپ کردن صفحه برای باز کردن قفل گوشی شکایت کرده‌اند. همچنین دسته‌ای دیگر گفته‌اند که سوایپ کردن نوتیفیکیشن‌ها نیز با مشکل مواجه شده و باید چند بار تلاش کنند تا این کار انجام شود. علاوه بر این کاربران هنگام پاسخ دادن یا رد تماس نیز به مشکل خورده‌اند و نمی‌توانند همچون قبل به راحتی این کار را انجام دهند.

البته به نظر می‌رسد این مشکل فقط مختص گوشی‌های پیکسل نیست و برخی از کاربران Nexus 5X و Nexus 6P نیز پس از آپدیت به اندروید 8.1 نیز با آن روبه‌رو هستند.

گوگل در واکنش به این مسئله گفته است در مورد آن تحقیق می‌کند و پس از یافتن مشکل، درباره آن اظهار نظر خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Amirarsh

۱۳۹۷/۹/۱۴
سامسونگ که در کشتی سازی و بعضی از تسلیحات هم نقش داره همه کار می کنه فقط کم مونده پیرزن خفت کنه

Amirarsh

۱۳۹۷/۹/۱۴
همه ی اینها دروغ من خودم پیکسل۲ ایکس ال دارم عالیه فقط موقعی که اینترنت روشن داغ می کنه و زیاد براش آپدیت میاد بسته های امنیتی و...

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
خوبه میگی عمدتا وگرنه مشکلات سخت افزار یهم زیاد داره انقدر زیاده که قابل گفتن نیست.اتفاقا پیکسل سوختن در پیکسل 2 ایکس ال از همه موبایل ها بیشتره مشکل دوربین و wifi و usb type c و .............. همه و همه از ثمره همکاری گوگل با بنجول ساز تایوانیه

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
چون دست هنگ تی سی بهش خورده

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
خدا رو شکر مشکلات پیکسل عمدتاً نرم افزاری و داخلی اند مثل سوختگی پیکسل های iPhone x نیست که دائماً جلو چشات باشه و رو اعصابت را بره .