خانهاخبار
رندرهای سه گوشی جدید سونی از سری Xperia XA و Xperia L منتشر شد

رندرهای سه گوشی جدید سونی از سری Xperia XA و Xperia L منتشر شد

به‌تازگی، ایوان بلس رندرهای مربوط به سه گوشی جدید سونی را منتشر کرده است؛ Xperia L2 به عنوان جانشین Xperia L1 و Xperia XA2 و XA2 Ultra به عنوان جانشین XA1 و XA1 Ultra عرضه خواهند شد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۷

در سال 2017، شرکت سونی تقریباً نزدیک به هشت گوشی عرضه کرده است که نیازهای مختلف را شامل می‎ود. به‌نظر می‎رسد که رویه سونی مبنی بر عرضه گوشی‌های مختلف در رده‎های قیمتی مختلف در سال جدید میلادی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. در حالی‎که شاید عده‎ای برای پرچم‎داران 2018 سونی منتظر باشند، باید گفت که در ادامه به شایعات اخیر پیرامون دو گوشی میان‎رده Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra خواهیم پرداخت؛ ضمن اینکه، تصاویر رندر مدل‌ ارزان‎قیمت Xperia L2 نیز به‌‏دست آمده است.

image

تصاویر هر سه مدل را پیش‎تر نیز دیده بودیم اما وب‎سایت VentureBeat رندرهای رسمی اعضای جدید سری «اکسپریا» را منتشر کرده است. این تصاویر در تبلیغات سونی که تا چند روز آینده ارائه خواهند شد، مورد استفاده قرار می‎گیرد.

image

Xperia XA2 Ultra

برخلاف Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra که از پردازنده‌های ساخت مدیاتک استفاده می‌کنند، Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra با پردازنده‌ی هشت هسته‎ای اسنپدراگون 630 کوالکام همراه شده‎‌اند. هر دو مدل، صفحه‌نمایش Full HD خواهند داشت؛ هرچند، اندازه صفحه‎نمایش در Xperia XA2 سونی، 5.2 اینچ و در مدل «اولترا» نیز 5.5 اینچ است. مدل اولترا از دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‏کند و می‌تواند ویدیوهای سلفی با رزولوشن 4K به ثبت برساند. در پنل پشتی Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra یک سنسور 21 مگاپیکسلی جای گرفته است. مدل 5.2 اینچی گوشی‎های جدید سونی از سری Xperia XA، به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

image

Xperia XA2

سونی Xperia L2، دیگر میان‎رده‌ای که توسط این شرکت معرفی خواهد شد؛ ممکن است به تراشه اسنپدراگون 630 مجهز شده باشد. ضمن اینکه صفحه‌نمایش 5.2 اینچی دارد؛ البته رزولوشن نمایشگر به 720 در 1280 پیکسل محدود شده است.

image

Xperia L2

هر سه گوشی جدید، حسگر اثرانگشت در پنل پشتی دارند؛ برای اولین‎بار است که شرکت ژاپنی از چنین مکانی برای ارائه‌ی حسگر اثرانگشت به همراه گوشی‏های خود استفاده می‌کند. به عنوان مثال، سونی در Xperia X که حسگر اثرانگشت دارد؛ این سنسور را با دکمه‌ی پاور ادغام کرده کرده است. هر دو گوشی Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra با اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهند شد؛ سونی، مدل ارزان‌قیمت‌تر Xperia L2 را با اندروید نوقا ارائه می‌دهد که بیشتر از یک سال از عمر آن می‌گذرد. گفته شده است که گوشی‌های جدید سونی در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amir

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
نظر شما درسته البته راجب به L2 چون دوربینش خیلی گندس و اگه گوشه می بود دقیقا مثه Desire 10 pro میشد و خوب بود ولی در مورد
XA2 به نظرم تغییر خوبی بوده چون گوشی هاش همشون دوربینشون گوشه قرار داشت دیگ تکراری شده بود.
راجب اونایی هم که میگن حاشیه بالا و پایین زیاده من کاملا مخالفم و حاشیه دار بودن گوشی هم به نظرم مشکل به حساب نمیاد چون من شخصا S8 یا گوشی های نظیرش خوشم نمیاد(البته بجز Mi MIX)

میثم

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
سلام
تو بعضی سایت های خارجی خوندم که xa2 به صفحه نمایش اچ دی مجهزه نه فول اچ دی
بعضی سایت ها هم میگن فول اچ دی .
میخواستم بدونم دقیقا کدومشون درست هست
ممنون

P.H

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
اگه دوربینش همون گوشه بود بهتر بود چون لبه هاش تیزه(که اینم بگم نظر افراد زیادی رو ب خودش جلب کرده اولیش خودم که عاشق لبه های تیز و مربعیشم)و دوربین هم وسطه یجوریه البته این نظر من هرکسی ی سلیقه ای داره و من ب سلیقه شما بی احترامی نمیکنم و نظر خودمو گفتم
یا حق

amir

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
هر سه توپن البت از نظر قیافه