خانهاخبار
سامسونگ پتنتی از نمایشگر قابل انعطاف مجهز به اسکنر اثر انگشت ثبت کرد

سامسونگ پتنتی از نمایشگر قابل انعطاف مجهز به اسکنر اثر انگشت ثبت کرد

شرکت کره‌ای سامسونگ پتنتی ثبت کرده که نمایشگری قابل انعطاف در دو طراحی استوانه‌ای و مستطیل شکل را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند محسوب می‌شود. با وجود اینکه این شرکت کره‌ای آمار فروش محصولاتش در سال ۲۰۱۷ را هنوز منتشر نکرده است، اما احتمال می‌رود که مانند سال‌های قبل عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

با وجود فروش خوب محصولات سامسونگ، شرکت کره‌ای همیشه از پروژه‌های جدید و خلاقانه استقبال می‌کند. سامسونگ اخیرا پتنتی ثبت کرده که نمایشگری قابل انعطاف و مجهز به اسکنر اثر انگشت را نشان می‌دهد. در انتهای این دستگاه، حسگر اسکنر اثر انگشت قرار گرفته و برای استفاده از نمایشگر منعطف، نیاز به تایید هویت کاربر دارد.

تاکنون پتنت‌های فراوانی ثبت شده که دستگاهی مجهز به نمایشگر قابل انعطاف را به تصویر می‌کشد، اما محصولات بسیار کمی با این قابلیت به بازار عرضه شده‌اند. با این حال انتظار می‌رود که گوشی هوشمند به همراه نمایشگر قابل انعطاف، اتفاق بزرگ سال ۲۰۱۸ باشد و بالاخره شاهد عرضه محصولاتی مجهز به این تکنولوژی جالب باشیم.

image

اخیرا سامسونگ پتنتی را ثبت کرده که دستگاهی مجهز به نمایشگر قابل انعطاف را نمایش می‌دهد. این دستگاه از یک حسگر اسکنر اثر انگشت نیز برخوردار است. نمونه‌ای مانند این پتنت را ال جی نیز ثبت کرده بود، البته از حسگر اسکنر اثر انگشت بهره نمی‌برد. تفاوت‌های دیگری نیز میان این دو پتنت وجود دارد.

image

دستگاه مد نظر سامسونگ از آهن‌رباهایی در سراسر بدنه استفاده می‌کند، اما نمایشگر ال جی مجهز به موتوری برای جمع کردن آن است. نمایشگر سامسونگ در دو مدل مختلف طراحی شده که مدل اول، طراحی استوانه‌ای شکل و مدل دوم نیز از طراحی مستطیل شکل برخوردار است. هنوز مشخص نیست که آیا از این تکنولوژی در گوشی هوشمند استفاده می‌شود یا شرکت کره‌ای برنامه‌ای متفاوت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
عزیزم پتنت با دستاورد فرق داره فعلا عملی نشده خوشحال نباش

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
لایک داری دمت گرم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
دستاوردهای سامسونگ رو با احتیاط نشر بدید، امکان داره طرفداران اپل ایستِ قلبی کنن
خدا را خوش نِمیا