خانهاخبار
اپلیکیشن جدید مایکروسافت، انتقال عکس از iOS به PC را آسان می‌کند

اپلیکیشن جدید مایکروسافت، انتقال عکس از iOS به PC را آسان می‌کند

حتما هر دفعه که مجبور به انتقال عکسی از دستگاه iOS خود به یک کامپیوتر شخصی شده‌اید، به این فکر کردید که چرا این پروسه اینقدر زمان‌بر و دشوار است. حالا مایکروسافت با اپلیکیشن Photos Companion قصد تغییر این شرایط را دارد.
۱۳۹۶/۹/۹

شرکت مایکروسافت بنا دارد با اپلیکیشن Photos Companion که به زودی عرضه می‌شود؛ انتقال عکس‌ از دستگاه‌های iOS و اندرویدی به کامپیوتر های ویندوزی را آسان‌تر کرده و نیاز کاربر به سیم را از بین ببرد.

انتقال عکس از آیفون و آیپد‌ها به کامپیوتر‌های ویندوزی هرگز کار آسانی نبوده و پروسه پیچیده و خسته کننده‌ای دارد. به خصوص حالا که درگاه های قدیمی USB دارند جای خود را به USB-C می‌دهند، این کار دشوار‌تر نیز شده است. خوشبختانه مایکروسافت تصمیم به حل این مشکل دارد و تستر‌های ویندوز ۱۰ به زودی به قابلیت انتقال عکس دسترسی خواهند‌ داشت. این قابلیت در کنار برنامه‌ای کار می‌کند که برای اندروید و iOS عرضه شده و امکان انتقال بی‌سیم عکس ها را فراهم می‌سازد.

image

برای استفاده از اپ Photos Companion، ابتدا باید یک QR Code که روی کامپیوترتان نمایش داده می‌شود را با تلفن خود اسکن کنید؛ سپس می‌توانید عکس هایی که قصد ارسالشان را دارید انتخاب کرده و بدون دردسر آنها را انتقال دهید.

مایکروسافت قابلیت مشابهی را در سرویس OneDrive نیز قرار داده که به شما اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیو‌های خود را به شبکه ابری انتقال دهید و با ورود به اکانت مایکروسافت خود در یک کامپیوتر، به آنها دسترسی پیدا کنید. درست مانند کاری که Camera Upload دراپ‌باکس انجام می‌دهد. البته واضح است که بسیاری از افراد مایل به استفاده از فضای ابری و پرداخت هزینه برای آن نیستند و استفاده از یک برنامه جایگزین و آفلاین برایشان گزینه بهتری محسوب می‌شود.

هنوز از زمان در دسترس قرار گرفتن این قابلیت اطلاعاتی وجود ندارد و احتمالا تاریخ عرضه آن به روند پیشرفتش در دوره آزمایشی بستگی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)