خانهاخبار
انتشار اولین تیزر رسمی گوشی Redmi Note 5 شیائومی

انتشار اولین تیزر رسمی گوشی Redmi Note 5 شیائومی

گوشی Redmi Note 5 یکی از میان رده‌های تازه شیائومی است که مدتهاست در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته. سازنده آن روز گذشته تصویر تیزر تبلیغاتی این گوشی را در حساب رسمی‌اش در Weibo منتشر کرد و امروز هم قرار است اطلاعات بیشتری را از آن در اختیار عموم قرار دهد.
۱۳۹۶/۹/۸

انتظار می‌رود گوشی Redmi Note 5 شیائومی به زودی رسما معرفی شود. به نظر می‌رسد که سازنده چینی آن هم روز گذشته در اقدامی شیطنت آمیز تیزر تبلیغاتی نه چندان آشکاری را از آن منتشر کرده است. این تصویر تبلیغاتی تازه در حساب رسمی Redmi شیائومی و در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هیچ جزئیاتی را از آن به نمایش نمی‌گذارد. متن موجود در این تیزر به زبان چینی نوشته شده است اما سازنده به همراه انتشار آن از کاربران خواسته است تا یکی از ویژگی‌های جدید را در این گوشی تازه از سری Redmi در قسمت نظرات وارد کنند. بر اساس اغلب شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی که درباره این گوشی منتشر شده بود می‌توان به جرئت گفت که شیائومی قرار است آن را با طراحی بدون حاشیه معرفی کند و جالب است اکثر کاربران هم به همین ویژگی در قسمت نظرات زیر پست Weibo اشاره کرده‌اند.

image

شیائومی قصد دارد امروز به این پرسش اختصاصی پاسخ دهد؛ البته این موضوع اصلا بدین معنی نیست که Redmi Note 5 امروز معرفی می‌شود بلکه قرار است به زودی اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیم. تصاویر متعددی منسوب به گوشی مذکور پیش از این هم در فضای وب منتشر شده بود و فهرستی از مشخصات فنی‌اش هم لو رفت. بدنه گوشی Redmi Note 5 شیائومی قرار است از جنس فلز ساخته شود و حاشیه‌های صفحه‌اش هم در مقابل نسل قبلی بسیار باریک‌تر خواهند شد. این گوشی به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز می‌شود و دکمه‌های راهنمای پنل جلوی آن هم از نوع لمسی روی صفحه طراحی می‌شوند. انتظار می‌رود Redmi Note 5 صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 داشته باشد و در دو نسخه با میزان رم 3 و 4 گیگابایت معرفی شود. حافظه داخلی این نسخه‌ها احتمالا به ترتیب معادل 32 و 64 گیگابایت خواهد بود. این گوشی از یک پردازنده سری 600 کوالکام اسنپ‌دراگون قدرت می‌گیرد که ممکن است 625 یا 660 باشد؛ البته حدس می‌زنیم سازنده آن یک نسخه دیگر هم با پردازنده مدیاتک وارد بازار کند.

انتظار می‌رود گوشی Redmi Note 5 شیائومی به باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز شود اما هنوز اطلاعاتی درباره احتمال تعبیه دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی آن در دسترس نیست. سیستم عامل اندروید نوقا و پوسته اختصاصی MIUI 9 به صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شوند و احتمالا از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. طبق شایعه‌ها قرار است این گوشی به همراه Redmi 5 و Redmi 5 Plus و در چند رنگ مختلف معرفی شود. کمپانی شیائومی احتمالا امروز تاریخ نهایی معرفی این گوشی‌ها را اعلام خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)